Good for him! Want het was supertof! Op het incident met mijn rechteroor na... Beetje te dicht bij de superklasse gestaan en mijn gehoor is nog steeds niet helemaal super meer.quote:

Ooh ooh, dat herstelt nooit meerquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Good for him! Want het was supertof! Op het incident met mijn rechteroor na... Beetje te dicht bij de superklasse gestaan en mijn gehoor is nog steeds niet helemaal super meer.

Oei, dat klinkt wel eng.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Good for him! Want het was supertof! Op het incident met mijn rechteroor na... Beetje te dicht bij de superklasse gestaan en mijn gehoor is nog steeds niet helemaal super meer.

Mijn rechteroor is ook verkloot dankzij Garbagequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]

Het wordt nooit meer helemaal goed. Maar het schijnt dat het doffe geluid en de piep een redelijke kans hebben om na een weekje weg te zijn. Het is iig al een stuk minder erg dan zaterdagavond.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ooh, dat herstelt nooit meer
Ik 'moet' volgend jaar ook mee geloof ik

Ik vergeet ze altijd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt wel eng.
Oordopjes moet ik ook ooit aanschaffen.

Heb ik zondag maar weer gedaan, had ze, maar ben ze kwijt geraakt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt wel eng.
Oordopjes moet ik ook ooit aanschaffen.

Precies. Nou ja, ik heb wel een crippled Xbox 360-debugje, die kan niet onlinequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Mensen die niet gewoon alle consoles hebben.
Ok ok, ik heb ze gekregen van mijn werk, maar dan nog.

Nah, komt ook voor de 360 uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel eens filmpjes gezien van mensen die Guitar Hero op de pc speelden, maar dit is volgens mij een excl. playstationspel.

oeh, hoe werkt dat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:53 schreef ArTiC het volgende:
ik vermaak me nog het meest met de gameboy emulator + zelda op mijn iphone

gb4iphone installeren via cydiaquote:

Diablo III is in ontwikkeling voor consoles man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:27 schreef stbabylon het volgende:
Gamen doe ik nog steeds op de PC. En wat kleine dingetjes op de foon, maar dat noem ik niet echt gamen.
Recentelijk voornamelijk Diablo 3, Civilization 5 Gods & Kings en Endless Space gespeeld. Alle drie onmogelijk te spelen op de console.

Ben benieuwd in hoeverre ze die moeten ombouwen dan om het speelbaar te maken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Diablo III is in ontwikkeling voor consoles man.
En een kutspel.

Nauwelijks lijkt me.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben benieuwd in hoeverre ze die moeten ombouwen dan om het speelbaar te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |