abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114674691
Hallo allemaal,

Zoals de TT al verklapt, heb ik nu al 9 maanden een relatie en tot dusver nog steeds geen seks gehad. Dit klinkt wel heel krampachtig, maar ik zal het jullie proberen uit te leggen.

Onze relatie is verder echt prima, niks te klagen. Ik heb een super leuke vriendin, zij is 18 jaar en ik ben 19 jaar. We zien elkaar regelmatig (4 - 5 keer per week) en hebben ook genoeg momenten voor ons samen. Vorige week zijn we samen een week op vakantie geweest, en hebben echt een super vakantie gehad. Alleen we hebben nog geen seks gehad. Ik doe wel dingen bij haar, vingeren en beffen, en daar geniet ze ook zeker van zegt ze. Maar ik krijg nooit iets terug, het enige wat zij bij mij doet is een beetje met haar hand over mijn onderbroek heen wrijven. Ze heeft mij nog nooit afgetrokken, laat staan dat ze me gepijpt zou hebben. Dit alles begint mij nu wel een beetje aan het denken te zetten. Hoe bekrompen het misschien ook klinkt, maar ik ben en blijf een man. En ik heb nu 9 maanden echt een super relatie, alleen de seks ontbreekt. En ik ben nu op een punt gekomen (dat ik na 6 maanden ook al was) dat seks voor mij een belangrijk onderdeel van een relatie is. Het is gewoon net dat beetje extra wat je elkaar kunt geven en wat laat zien dat je echt voor elkaar wilt gaan. Want het gaat mij niet puur om de seks, maar het gaat mij om de seks met liefde.

En zoals al aangegeven, we hebben het er meerdere keren over gehad, voornamelijk vorige week op vakantie. Maar ze zei dat ze het nog niet wil, omdat ze het eng vond. Ik vroeg aan haar of ze bang was dat het mis zou gaan (ongewenst zwangerschap), en daar kwamen we inderdaad op het probleem uit. Ze is bang dat het mis gaat. Alleen ze is al aan de pil, en ik heb condooms bij me. Ik zei tegen haar; veiliger kan het niet. Mja, snapte ze wel enzo maar ze wil het niet zonder verder een duidelijke reden ervoor te geven.

Ze moest ook huilen toen we het er vorige week over hadden en toen ik vroeg wat er was zei ze, niks laat maar, 't is wel goed. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar sindsdien speelt bij mij de vraag of ze een vervelende seksuele ervaring heeft gehad. Wat ik mij anderzijds ook niet kan voorstellen, omdat ik haar eerste echte vriend ben.

Maar moraal van het verhaal, ik heb nu dus 9 maanden een super relatie alleen ontbreekt de seks nog. En we zijn nu wel op een punt gekomen dat het voor mij in ieder geval een struikelblok gaat worden .. What to do?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  PR/Manusje van alles donderdag 26 juli 2012 @ 11:05:19 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_114674767
Zou ze nog maagd zijn?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_114674806
Lastig, misschien aangeven hoe belangrijk het voor je is, en een soort middenweg vinden? Waarbij je heel rustig, stapje voor stapje, met veel overleg die kant op gaat?
pi_114674818
Kan je haar vragen of ze iets vervelends heeft meegemaakt op dat gebied?
Omdat peer.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:06:47 #5
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_114674820
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:03 schreef trolley het volgende:
. What to do?
Inruilen ^O^
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_114674846
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zou ze nog maagd zijn?
Ja, net als mij overigens.
  PR/Manusje van alles donderdag 26 juli 2012 @ 11:07:44 #7
Toezicht is gezond!
pi_114674856
Domste wat je kan doen is haar overhalen doro te zeggen dat het zo enorm belangrijk voor je is. Dan ben je een klootzak der eerste klasse.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_114674884
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef trolley het volgende:

[..]

Hoe kan iets wat je nog nooit gedaan hebt zo belangrijk voor je zijn?
  PR/Manusje van alles donderdag 26 juli 2012 @ 11:08:23 #9
Toezicht is gezond!
pi_114674887
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef trolley het volgende:

[..]

............................................................

owmygawd.

En dan ben je serieus dat je het niet snapt?
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:08:50 #10
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_114674903
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef Murdera het volgende:
Lastig, misschien aangeven hoe belangrijk het voor je is, en een soort middenweg vinden? Waarbij je heel rustig, stapje voor stapje, met veel overleg die kant op gaat?
Rot op man met je 'stapje voor stapje'. Dit is niet leren fietsen. TS wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Als je na 1 maand geen pussy krijgt kun je t vergeten vriend.
*Hosselcopter*
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:08:56 #11
314273 Omdatappel
Omdat banaan.
pi_114674909
Heb je haar al eens geprobeerd een beetje te sturen, wat haar hand betreft?
Omdat peer.
  donderdag 26 juli 2012 @ 11:09:10 #12
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_114674923
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoe kan iets wat je nog nooit gedaan hebt zo belangrijk voor je zijn?
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_114674951
quote:
3s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Domste wat je kan doen is haar overhalen doro te zeggen dat het zo enorm belangrijk voor je is. Dan ben je een klootzak der eerste klasse.
Ik zal haar ook niet overhalen om seks te hebben, absoluut niet. Maar daarvoor ken je mij als persoon ook niet. No matter. Ik heb ook tegen haar gezegd dat we het pas moeten doen op het moment dat zij het ook wil, ik heb ook tegen haar gezegd dat ik het ook niet wil als zij het niet wil. Dus deze reactie van jou slaat nergens op.
pi_114674970
Ze begint te huilen toen jullie het erover hadden.. Ze wil het gewoon niet klaar! En waarschijnlijk voelt ze zich behoorlijk gepushed door jou.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  PR/Manusje van alles donderdag 26 juli 2012 @ 11:10:51 #15
Toezicht is gezond!
pi_114674978
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik zal haar ook niet overhalen om seks te hebben, absoluut niet. Maar daarvoor ken je mij als persoon ook niet. No matter. Ik heb ook tegen haar gezegd dat we het pas moeten doen op het moment dat zij het ook wil, ik heb ook tegen haar gezegd dat ik het ook niet wil als zij het niet wil. Dus deze reactie van jou slaat nergens op.
Waarom open je dan dit topic als je toch al weet dat je de komend twee jaar geen seks gaat hebben?
pi_114674980
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Dibble het volgende:

[..]

Rot op man met je 'stapje voor stapje'. Dit is niet leren fietsen. TS wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Als je na 1 maand geen pussy krijgt kun je t vergeten vriend.
TS geeft aan dat het verder de perfecte vriendin is.
Dus indien inruil geen mogelijkheid is, lijkt dit me de beste optie.
pi_114674981
quote:
5s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Omdatappel het volgende:
Heb je haar al eens geprobeerd een beetje te sturen, wat haar hand betreft?
Vaak genoeg.
pi_114674989
Goed dat jullie er al samen over praten. Jullie vertrouwen elkaar dus laat haar weten dat je bereid bent het langzaam aan te doen als zij aangeeft waarom ze niet wil/durft/bang is. Misschien ligt de drempel voor haar nog te hoog voor "het". Je kunt bijvoorbeeld samen naakt knuffelen, masseren, kietelen, etc. En dan afspreken dat er verder niks gebeurt. Zij weet dat jij graag wil en dat zorgt misschien voor extra druk voor haar?
pi_114675007
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ze begint te huilen toen jullie het erover hadden.. Ze wil het gewoon niet klaar! En waarschijnlijk voelt ze zich behoorlijk gepushed door jou.
Gek he? :D
Gebeft worden geen probleem, maar meer dan over een onderbroek wrijven is bizar eng? :')
pi_114675019
tsja. ofwel heb je er vrede mee en wacht je gewoon rustig af tot zij er wel aan toe is, ofwel maak je het gewoon uit. punt.

ik vind je vriendin in ieder geval jong (en onervaren) genoeg dat onder druk zetten werkelijk een hele grote NEE! is.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_114675055
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:11 schreef Murdera het volgende:

[..]

Gek he? :D
Gebeft worden geen probleem, maar meer dan over een onderbroek wrijven is bizar eng? :')
Wie zegt eigenlijk dat ze dat allemaal wel fijn vind? Misschien durft ze gewoon niet te zeggen dat ze dat ook niet wilt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_114675064
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:12 schreef simmu het volgende:

ik vind je vriendin in ieder geval jong (en onervaren) genoeg dat onder druk zetten werkelijk een hele grote NEE! is.
Waar halen jullie dat gepush van mij vandaan? Want wie zegt dat ik haar zou pushen? We hebben het er alleen over, zoals dat in een normale relatie ook bespreekbaar hoort te zijn.
pi_114675084
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Wie zegt eigenlijk dat ze dat allemaal wel fijn vind? Misschien durft ze gewoon niet te zeggen dat ze dat ook niet wilt.
Dat zegt ze zelf volgens TS.
pi_114675086
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Dat zegt ze zelf. Dat vraag ik haar vaak genoeg, maar dan zegt ze dat ze dat wel echt fijn vind. Alleen het verlangen naar seks heeft ze niet, ook niet als ik haar vinger en bef.
pi_114675108
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 11:03 schreef trolley het volgende:

Ze moest ook huilen toen we het er vorige week over hadden en toen ik vroeg wat er was zei ze, niks laat maar, 't is wel goed. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar sindsdien speelt bij mij de vraag of ze een vervelende seksuele ervaring heeft gehad. Wat ik mij anderzijds ook niet kan voorstellen, omdat ik haar eerste echte vriend ben.
Dit vind ik trouwens ook wel mooi, alsof ze geen negatieve ervaring kan hebben gehad omdat ze nog geen vriend heeft gehad. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')