Hallo allemaal,
Zoals de TT al verklapt, heb ik nu al 9 maanden een relatie en tot dusver nog steeds geen seks gehad. Dit klinkt wel heel krampachtig, maar ik zal het jullie proberen uit te leggen.
Onze relatie is verder echt prima, niks te klagen. Ik heb een super leuke vriendin, zij is 18 jaar en ik ben 19 jaar. We zien elkaar regelmatig (4 - 5 keer per week) en hebben ook genoeg momenten voor ons samen. Vorige week zijn we samen een week op vakantie geweest, en hebben echt een super vakantie gehad. Alleen we hebben nog geen seks gehad. Ik doe wel dingen bij haar, vingeren en beffen, en daar geniet ze ook zeker van zegt ze. Maar ik krijg nooit iets terug, het enige wat zij bij mij doet is een beetje met haar hand over mijn onderbroek heen wrijven. Ze heeft mij nog nooit afgetrokken, laat staan dat ze me gepijpt zou hebben. Dit alles begint mij nu wel een beetje aan het denken te zetten. Hoe bekrompen het misschien ook klinkt, maar ik ben en blijf een man. En ik heb nu 9 maanden echt een super relatie, alleen de seks ontbreekt. En ik ben nu op een punt gekomen (dat ik na 6 maanden ook al was) dat seks voor mij een belangrijk onderdeel van een relatie is. Het is gewoon net dat beetje extra wat je elkaar kunt geven en wat laat zien dat je echt voor elkaar wilt gaan. Want het gaat mij niet puur om de seks, maar het gaat mij om de seks met liefde.
En zoals al aangegeven, we hebben het er meerdere keren over gehad, voornamelijk vorige week op vakantie. Maar ze zei dat ze het nog niet wil, omdat ze het eng vond. Ik vroeg aan haar of ze bang was dat het mis zou gaan (ongewenst zwangerschap), en daar kwamen we inderdaad op het probleem uit. Ze is bang dat het mis gaat. Alleen ze is al aan de pil, en ik heb condooms bij me. Ik zei tegen haar; veiliger kan het niet. Mja, snapte ze wel enzo maar ze wil het niet zonder verder een duidelijke reden ervoor te geven.
Ze moest ook huilen toen we het er vorige week over hadden en toen ik vroeg wat er was zei ze, niks laat maar, 't is wel goed. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar sindsdien speelt bij mij de vraag of ze een vervelende seksuele ervaring heeft gehad. Wat ik mij anderzijds ook niet kan voorstellen, omdat ik haar eerste echte vriend ben.
Maar moraal van het verhaal, ik heb nu dus 9 maanden een super relatie alleen ontbreekt de seks nog. En we zijn nu wel op een punt gekomen dat het voor mij in ieder geval een struikelblok gaat worden .. What to do?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'