oe ik heb zeker belangstelling!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:03 schreef mrien het volgende:
Ik heb 2 spijkerjurkjes die Lotte niet aan wil. Eentje wilde KD volgens mij na mij
Ik maak zo even foto's
Maat 104 geloof ik
Ik denk het haast niet omdat het afgeraden wordt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:16 schreef Draakjuh het volgende:
Heeft er misschien iemand een hoofdbeschermer voor zowel het hoofdeinde als de zij kant?
klopt, maar met het hoofdje tegen de spijlen aan duwen / slaan zeg maar is ook niet echt een optie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik denk het haast niet omdat het afgeraden wordt.
Ik denk er de laatste dagen ook aan, omdat meneer in zijn slaap door zijn bed rolt en wakker wordt omdat hij zijn hoofd stoot... Maar omdat het wordt afgeraden durf ik er niet aan. Of wordt het maar tot een bepaalde leeftijd afgeraden?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:07 schreef Draakjuh het volgende:
[..]
klopt, maar met het hoofdje tegen de spijlen aan duwen / slaan zeg maar is ook niet echt een optie.
Op verschillende sites staan ze wel te koop met een speciaal " ademend" materiaal.
kijk ff op de duitse of engelse ebay.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:16 schreef Draakjuh het volgende:
Heeft er misschien iemand een hoofdbeschermer voor zowel het hoofdeinde als de zij kant?
ik moet toegeven dat ik er zelf eigenlijk ook geen fan van ben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:18 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik denk er de laatste dagen ook aan, omdat meneer in zijn slaap door zijn bed rolt en wakker wordt omdat hij zijn hoofd stoot... Maar omdat het wordt afgeraden durf ik er niet aan. Of wordt het maar tot een bepaalde leeftijd afgeraden?
ik koop niet eens zomerjassen, ze dragen een vestje als het nodig is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:01 schreef happyme28 het volgende:
Ja, en ik merk dat Daan zijn zonerjasjes al weken niet aan heeft gehad. Ook ivm vakantie in buitenland maar toch.
Broeken mt 92 zijn nog steeds welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |