SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door Lamb29 op 26-07-2012 22:23:37 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
niet helemaal antwoord op je vraag; maar ze hebben bij de hema standaard bikinisets voor 4 euro voor meisjes. Kan je het topje eventueel achterwege laten?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:09 schreef miss_sly het volgende:
Heeft er iemand misschien nog een zwembroekje voor een meisje in maat 92/98 ofzo?
Ooh, kan ik wel even kijken!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
niet helemaal antwoord op je vraag; maar ze hebben bij de hema standaard bikinisets voor 4 euro voor meisjes. Kan je het topje eventueel achterwege laten?
Ja Wolf, een roze!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:09 schreef miss_sly het volgende:
Heeft er iemand misschien nog een zwembroekje voor een meisje in maat 92/98 ofzo?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:01 schreef Lamb29 het volgende:
Barbabientje, Juud, Fannetje, Zoë en MixedEmotions.... jullie pakketjes zijn onderweg....
Een collega van mij zoekt nog een kinderwagen. Ik zal haar eens vragen. Waar staatie?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:21 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Heeft iemand interesse in een zwarte quinny speedi sx met kinderwagenbak en als het goed is aanritsbare klamboe, kinderwageninzet met quinny voetenzak en adapters voor de maxicosi. Staat van het frame is gebruikt, de bak als nieuw en kinderwageninzet ziet er ook gewoon nog prima uit. Alleen 1 van de banden is lek en moet dus geplakt worden. Wagen past gewoon niet goed in onze kofferbak, dus nu een kleinere gekocht.
Vraagprijs 50euro?
Bij interesse vis ik hem morgen even uit de schuur voor een foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |