quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het zijn wel allemaal vragen over Lowlands. Gelukkig ben ik er wel eens eerder geweest.
Er zit een apart Lowlandskrantje bij als bijlagequote:Op donderdag 26 juli 2012 09:27 schreef mr-green het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het blokkenschema los bij het NRC zit? Lees nu digitale editie (ben op werk) en kan het dara niet vinden... En de links hier worden geblokkeerd
Blokkenschema zijn gewoon 6 pagina's van het LLkrantje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:28 schreef mr-green het volgende:
ja die kan ik wel zien (allemaal informatie over LL) maar geen blokkenschema...
Gewoon gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, zoveel hoef ik niet te zien maar als ik dat schema zie hebben ze het wel perfect verdeeld over de 3 dagen. Ik ga toch weer twijfelen.
Je moet het zo zien: ze zijn nu headliner.quote:en Wilco gedegradeerd van Grolsch een paar jaar geleden naar India nu?
Heb niet zulke goede ogen/net wakker en zag niet dat er een eind tijd bij stond.quote:
3:00quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:50 schreef JaimyLee het volgende:
Hoe laat tot hoe laat is Kees van Hondt op zondag? Kan niet zo goed lezen
Hmm, meteen na de Foo Fighters naar de Grolsch voor Kees van Hondt, dan om iets voor 1 naar de Bravo voor Flux Pavilion, en als dat is afgelopen terug naar de Grolsch voor het laatste uurtje Kees!quote:
Ik ben nu even snel alles in excel aan het zetten (belangrijkste podia), dat blokkenschema zal nog wel een paar uur duren.. geef mij een half uurtje, ben op de helftquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Inderdaad, ik vind het nog behoorlijk kut afstemmen zo.
Wel duidelijk dat de Charlie, Lima en Grolsch me niet zo vaak hoeven te verwachten.
Inderdaag wel een programmeringsfail als je Neerlands geneuzel-trots gelijk zet met de laatste geneuzelhype.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Shit kom er nu achter dat ook Spinvis & Alt-J gelijkertijd staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |