het is over 2 weken, we zitten op slowchat #4. ik heb het er met niemand over, ondanks grootste groep in jaren, niemand is onder de indruk van de line up, dit hele forum staat stil.quote:
zo is het hier ook. Iedereen die ik ken is wel jaloers op de pukkelpop line up though.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:46 schreef LatonOne het volgende:
[..]
het is over 2 weken, we zitten op slowchat #4. ik heb het er met niemand over, ondanks grootste groep in jaren, niemand is onder de indruk van de line up, dit hele forum staat stil.
Maar dat is alsnog weinig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens mij zitten wel al verder dan op 4#
Dit is 4# Sinds LWL is geopend
die vind ik dit jaar niet super veel beter dan Lowlands, niet zoals vorig jaar of dat jaar daarvoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:49 schreef vault_tec het volgende:
zo is het hier ook. Iedereen die ik ken is wel jaloers op de pukkelpop line up though.
33.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:09 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
totaal 25 topics, hoeveel was het vorig jaar rond deze tijd?
Precies!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:08 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Je kunt het als lowlandsorganisatie ook nooit goed doen he...staat er geen metal, dan is lowlands te soft geworden. Staat er wel metal dan is Lowlands niet vooruitstrevend. Teveel indie maakt Lowlands een hippiefestival, teveel elektronisch een dancefeest.. Als er veel grote namen staan wordt het een tweede pinkpop genoemd. Als er weinig grote namen staan wordt er geklaagd dat alles zo onbekend is.
te weinig metalquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:23 schreef hannoes het volgende:
[..]
Precies!!!
Het gaat een hele mooie Lowlands worden.... Met deze line up heb je van alles wat, niks te veel en ook niks te weinig. Google wat, check bands op Youtube en open het blokkenschema dan nog eens 2x per dag dan zul je zien dat je straks ogen en oren tekort bent gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |