waarquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:49 schreef Geo4kant het volgende:
Poan heeft HMF genomineerd voor de kutuser-award
niemandquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:50 schreef RensAjacied het volgende:
Hallo ben er weer![]()
Vreselijke avond gehad tussen mongolen die genieten van het levenslied. Dus weer vroeg weggegaan.
Wie is de mod geworden?
De_Krommequote:Op donderdag 26 juli 2012 02:50 schreef RensAjacied het volgende:
Hallo ben er weer![]()
Vreselijke avond gehad tussen mongolen die genieten van het levenslied. Dus weer vroeg weggegaan.
Wie is de mod geworden?
Ik nog niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nomineer hier je user voor de Kutste User Award 2012
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op donderdag 26 juli 2012 02:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo niemand? Zal vandaag bekend worden toch
niemand de sollicitaties waren zo pauper dat ze niemand hebben uitgekozenquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:50 schreef RensAjacied het volgende:
Hallo ben er weer![]()
Wie is de mod geworden?
Wie zal ik nomineren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nomineer hier je user voor de Kutste User Award 2012
Hahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
niemand de sollicitaties waren zo pauper dat ze niemand hebben uitgekozen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
niemand de sollicitaties waren zo pauper dat ze niemand hebben uitgekozen
Crewbash, tot over een week Rensquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha. Zelfs Steven en Kapi niet aangenomen? Wat een mongolen hier dan dat ze er eerst heel moeilijk om gaan doen en weken over praten en vervolgens kiezen ze niemand
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik nog niet?Neh. Ik twijfelde wel ff tussen jou en poan. Maar ik heb besloten niet mee te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was meer een algemene opvatting over deze SC. We praten er met ze allen al weken over en niemand die hem word? Was niet tegen de mods bedoelt.quote:
Wees niet zo bang.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was meer een algemene opvatting over deze SC. We praten er met ze allen al weken over en niemand die hem word? Was niet tegen de mods bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |