SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind je nog steeds goed hoor Tennis!!1!
Ik doe nooit ssstttquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:22 schreef Thorb het volgende:
Ik doe ook wel een Sssst bij Crook maar dat kan hij wel waarderen denk ik
Niet met Lukaku of Hazard kunnen scorenquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind je nog steeds goed hoor Tennis!!1!
Dat heb ik dus altijd tegen Rijst. Goed verwoord!quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Het was ook wel echt een baggerpot..Kent kon de bal maar niet afpakken en liep continu de drukte in als hij wel de bal had
Nee omdat je nooit scoort, behalve met clubs want dan geef ik hem sweaty en doe jij shhhhhhhhh en i cant hear youquote:
Aardig gelukt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:24 schreef Rijst het volgende:
Sorry Kent. Ik had niet moeten SHH'en maar ik wou je gewoon boos maken
dat bal niet kunnen afpakken viel wel op, je liep echt steeds naar achterenquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat heb ik dus altijd tegen Rijst. Goed verwoord!
3 tegen 1 net nog met 4-0 gewonnenquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee omdat je nooit scoort, behalve met clubs want dan geef ik hem sweaty en doe jij shhhhhhhhh en i cant hear you
inb4 Cunt the Brownquote:
Nog een potje? Nu tegen afrikateam.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:26 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
2 ps3'ers laten ragequitten.Who's next?
Wie nog meer?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:26 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
2 ps3'ers laten ragequitten.Who's next?
Je snapt hem niet denk ikquote:
Ik had Rijst bijna laten ragequiten denk ikquote:
Naah ik ga chillen in mn bed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nog een potje? Nu tegen afrikateam.
Daarom is het ook altijd leuk, lucky shot in de 90' en dan het veld overrennen met shht en dan kont schuddenquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zijn overbodige ssst. Dan heb ik er al 5 gescoord
Details?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lindgren. Maar bij hem deed ik het niet expres.
Van dat toernooi.quote:
Toffe shit he..wordt alleen maar beter in S2quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:28 schreef n0ir het volgende:
Hey Tim, Luther was echt een supergoeie tiptwee duimpjes in de lucht.
Maak er eens een futhead van aub, ik ga het ook eens makenquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:40 schreef Rijst het volgende:
Alleen de eckte eckte kunnen van dit team winnen.
Dat zijn Pokerr en Wieisboos
[ afbeelding ]
Ik heb van bijna hetzelfde team 3x gewonnenquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:40 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Zet het over naar je xbox en ik verneder je zo hard dat je smeekt om 3 negers die je anus oprekken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:40 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
eto'oquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:40 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Die Ruth Wilson (Alice) vind ik echt helemaalquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toffe shit he..wordt alleen maar beter in S2
quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
ik verneder je zo hard dat je smeekt om 3 negers die je anus oprekken.
M'n nonraresquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maak er eens een futhead van aub, ik ga het ook eens maken
Poker met 1 r trouwens
waar heb je nou weer een futhead voor nodig je kan het toch zo ook namaken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maak er eens een futhead van aub, ik ga het ook eens maken
Poker met 1 r trouwens
Ken die namen nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waar heb je nou weer een futhead voor nodig je kan het toch zo ook namaken?
Ryo RW?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:47 schreef Maver24 het volgende:
Zo ik ben ff aan het shoppen
El Ahmadi 8k
Van Aanholt 6k
Ryo RW 15k
Ga ook nog Borini kopen maar die is wel erg duur. Oei !!!
Vela en Guzman eerst ff halen
Barreto - Tardelliquote:
Thanksssquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Barreto - Tardelli
Alex (>>>Ronaldinho)
Adriano - Sandro - Rodwell - Allbrighton
Miranda - Dann - Smalling
Green.
Geen 1 op de markt atmquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jahaa. Arsenal versie vanavond weer uitgekomen op de RW positie
je moet ook niet tegen de AI spelen, die is echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:56 schreef TJV het volgende:
Godverdomme, speel je voor het eerst in een jaar weer op legendary, verlies je met 0-1 van Finland. Ik faal. Maar ik heb wel een bazenrechterflank.
Meer omdat m'n ritme verneukt is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:01 schreef Maver24 het volgende:
Ff een vraagje. Zijn jullie nog wakker vanwege de warmte of vanwege fifa addict. Ik allebei hoor. Kan echt moeilijk slapen met warmte
Fucked up patroon eerderquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:01 schreef Maver24 het volgende:
Ff een vraagje. Zijn jullie nog wakker vanwege de warmte of vanwege fifa addict. Ik allebei hoor. Kan echt moeilijk slapen met warmte
Ik probeer dat ook goed te houden maar met deze warmte gaat dat niet.quote:
Huh? Picje van je team?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:59 schreef TJV het volgende:
Online ga ik ook afgeslacht worden, ik kan namelijk alleen met mijn rechtsbuiten de spits bereiken.Even inkomen nog.
Ja herkenbaarquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik probeer dat ook goed te houden maar met deze warmte gaat dat niet.
Dan maar weer bronze packs openen. Weet je wat irritant. Ik krijg altijd spelers die een week daarvoor if zijn geweest en vorige week kreeg ik allemaal spelers die nu if zijn. Kandji vorige week 4x!!! in een pakje. Zusi 2x
Hoezo nu even aan het shoppen? Die spelers zijn morgen allemaal geen kut meer waard..Echt zonde van je geld.quote:
Later vandaag, ga nu pitten.quote:
Like you don't know..lucky mofoquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:43 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een bijzonder kaartje?Haal em net uit een pack maar kan op UDB geen prijs vinden.
![]()
Jawel. Hij stuurt alleen maar steeds LOL terug. Heb het 3 of 4 keer gehad. En die keren was het mega obvious. Ook weleens dat ik twijfelde, maar soms is het ook gewoon "onschuldige" lag die ineens op komt zetten door wat voor reden dan ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 03:13 schreef n0ir het volgende:
Niet effe een berichtje gestuurd?
Ik ben trouwens (volgens mij) nog nooit iemand met een lagswitch tegengekomen, komt dat vaak voor?
82 Courtois?quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:10 schreef detennismaster het volgende:
BraBelgen de deur uit en ga nu dit maken: Idee gebaseerd op DutchSL, twijfel of ik Fellaini of Ramires moet halen, dus ik test ze gewoon beide.![]()
In dit team zitten heel veel van mijn favoriete spelers in UT12 en daarnaast wilde ik IF Heitinga, Drenthe, De Guzman en Iturbe graag uitproberen.
[ afbeelding ]
Ik ga proberen weer 300K te verkopen maar volgens mij is het kansloos.
Enige overeenkomst met mijn team is de Guzman en Vela (en dan had ik nog de zilveren)quote:Op donderdag 26 juli 2012 04:10 schreef detennismaster het volgende:
BraBelgen de deur uit en ga nu dit maken: Idee gebaseerd op DutchSL, twijfel of ik Fellaini of Ramires moet halen, dus ik test ze gewoon beide.![]()
In dit team zitten heel veel van mijn favoriete spelers in UT12 en daarnaast wilde ik IF Heitinga, Drenthe, De Guzman en Iturbe graag uitproberen.
[ afbeelding ]
Ik ga proberen weer 300K te verkopen maar volgens mij is het kansloos.
Edit: Met Ramires heeft Kompany 7 chem dus de keuze is snel gemaakt.![]()
Overeenkomsten zijn vooral dat het budget is. Maar ik doe nu mijn internet uit want ga zo de grens over.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Enige overeenkomst met mijn team is de Guzman en Vela (en dan had ik nog de zilveren)![]()
Maar mooi team, al vind ik Ramires geen CDM en sowieso de gewone IF niet, er zijn betere & goedkopere NIF CDM's in de BPL imo.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Overeenkomsten zijn vooral dat het budget is. Maar ik doe nu mijn internet uit want ga zo de grens over.![]()
City heeft wat leuke 'nieuwe' spelers gekregen, en ben wel benieuwd naar de stats van Zebina. Die is nu CB, en zn up had 73 pace dus dat zou best een leuke speler kunnen worden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze komen vanavond uit denk ik. Ik heb gisteren nog mijn Yobo voor 17k kunnen verkopen, ik koop hem wel terug als hij wat goedkoper is. Het wordt nu wel heel interessant om silver packs te kopen, vanavond al helemaal maar nu ook al omdat er dure non-shiny spelers in packs zitten en veel silver IFs
Ik ben benieuwd naar de stats van UP Verratti en UP Neustädter, van de lijst van gisteren zijn er meer spelers die ik wel in packs wil hebben. Die stats van UP Bigirimana vallen wel tegenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
City heeft wat leuke 'nieuwe' spelers gekregen, en ben wel benieuwd naar de stats van Zebina. Die is nu CB, en zn up had 73 pace dus dat zou best een leuke speler kunnen worden.
Holy fuckquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:36 schreef Rijst het volgende:
profit
Die keeper had ik voor 1300 coins gekocht
[ afbeelding ]
Ja Wolfsburg heeft een clausule opgesteld waarbij ze minder betalen mocht zijn knie het begeven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:37 schreef Thorb het volgende:
Ze geven Naldo een transfer, las laatst dat het waarschijnlijk niet door ging omdat zijn knie niet door de keurig kwam, of is het alsnog rond?
die LB verkocht ik voor 5k, en die 82 pace RB verkocht ook voor 3-4k geloof ikquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb nog deze. Volgens mij zijn sommige ook 5k p.s. waard
[ afbeelding ]
Ik twijfel of ik mijn MLS team zal verkopen, maar ik doe het niet denk ik, nog even dat toernooi doenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ook mijn complete MLS bronze team verkocht voor 4-5k per stukquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 26-07-2012 om 10:46:58A fresh batch of summer transfers are now live in Ultimate Team. See our updated list here: http://t.co/SukovXDn #FUT reageer retweet
Mja MLS spelers gaan niet meer zo hard als gisteren....quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:51 schreef Thorb het volgende:
Vannacht is er op best veel van mijn MLS Brons maar 150 geboden
Ja ik was te laat thuisquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:53 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Mja MLS spelers gaan niet meer zo hard als gisteren....
Fanboyquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja ik was te laat thuis
Ach ik heb wel genoeg voor TOTY Henry dus komt wel goed.
zoek op die speler, doe de 'hoogste buy now' op bijvoorbeeld 2k, en kijk of je er 1 tegenkomt.quote:
Niet doenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg net de getransferde Lodeiro in een pack.. overigens heeft mijn broer een PS3 en ik ben een nieuwe club gestart net. Ik moet alleen nog zien dat ik het wachtwoord van hem krijg
Ik moet eerst weer opbouwen. Ik had 3 MLS spelers in mijn starter pack die ik heb verkocht, o.a. Tan (de ST versie)quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niet doenNu ga je nog meer packs openen.
Die wil ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg net de getransferde Lodeiro in een pack.. overigens heeft mijn broer een PS3 en ik ben een nieuwe club gestart net. Ik moet alleen nog zien dat ik het wachtwoord van hem krijg
ultimatedb.nl --> player database: Antwoord op al je vragen. Het is ondoenlijk om alle spelers die we hier uit pakjes hier te laten taxeren.quote:
Oke leuk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom
Wil graag N'Gog, Henry en Ribery
Allemaal United spelersquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke leuk.
Weetje ik hoe ik het zou doen? Henry op ST Beckham op CAM en dan de rest BPL. Al die andere mafkezen ook erin zoals Fletcher, Giggs en Carrick,
N'Gog kan dan nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja Overmars en Bergkamp zitten er niet meer in.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja Overmars en Bergkamp zitten er niet meer in.
Waar ben je mee bezig? Hoe ken je die gasten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:14 schreef poker4lifee het volgende:
straks hopelijk tegen de nummer 4 van de wereld h2h spelenben benieuwd of ie me zwaar inmaakt of dat ik wel een kans heb
Ik had hem gisteren voor 300c opgepikt toen nog niemand wist van die nieuwe transfersquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:25 schreef Maver24 het volgende:
Haha yes yes. Transfer Rodriguez van southampton in een 400 coins pakje hoe dan !!!
Van Tim mogen we niet naar Futhead mensen luisteren, dus je argument telt niet.quote:
Op zijn pace na zijn z'n stats ziek goed. De keren dat ik hem tegenkom verlies ik vaker dan dati k van hem winquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is niet slecht, alleen langzaam. En dat is toch wel een nadeel.
Bouhlarouz non-rarequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga zo even kijken of er al een Verratti of Neustadter op de markt is, en UP Boulahrouz zal wel dezelfde stats als zijn IF hebben. Maar nog steeds geen Traore naar Milan of Pogba naar Juventus
Gyazoquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:58 schreef Reemi het volgende:
Ik word gek van dat gyazo omdat imgur steeds plat ligt, ik ga puush voortaan maar gebruiken.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:58 schreef Reemi het volgende:
Ik word gek van dat gyazo omdat imgur steeds plat ligt, ik ga puush voortaan maar gebruiken.
Gyazo is sowieso poep voor forumsquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:58 schreef Reemi het volgende:
Lijkt me ook wel een uitstekende keeper.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:02 schreef Rijst het volgende:
Handanovic nuttige transfer voor FUT. Dubbele link met Lucio voor hybrids
Cesar
Not sure if serious.. ik verkocht hem gisteren nog voor 17k dus ja, mensen betalen dat wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:01 schreef Reemi het volgende:
Everton Yobo in een pack, zal wel niks waard zijn.
Oh, er staan er niet veel op de markt.Goedkoopste 20k, maar dat gaat niemand betalen.
laat pace nou net alles zijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Op zijn pace na zijn z'n stats ziek goed. De keren dat ik hem tegenkom verlies ik vaker dan dati k van hem win
Ondanks dat hij weer in packs zit?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Not sure if serious.. ik verkocht hem gisteren nog voor 17k dus ja, mensen betalen dat wel.
Instasold voor 12500quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Not sure if serious.. ik verkocht hem gisteren nog voor 17k dus ja, mensen betalen dat wel.
Daar had je misschien wel een K'tje of 4 meer voor kunnen vangenquote:
15kquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel was de goedkoopste BIN op de PS3 dan?
yupquote:
Jawel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:11 schreef Maver24 het volgende:
Die transfers van vandaag staan er toch nog niet op?
Welke non rare spelers zijn nu echt goed dan?.
Die van mn oude controller ook. Alleen die van mij wou niet meer omhoog nadat ik hem had ingedrukt. Dus op beslissende momenten chipte ik steeds de keeperquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
M'n LB-knopje doet het niet meer goed. ik moet echt met m'n hele hand er doodhard op drukken en dan gebeurt er pas wat
.
Frimpongquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:11 schreef Maver24 het volgende:
Die transfers van vandaag staan er toch nog niet op?
Welke non rare spelers zijn nu echt goed dan?.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die van mn oude controller ook. Alleen die van mij wou niet meer omhoog nadat ik hem had ingedrukt. Dus op beslissende momenten chipte ik steeds de keeper
Ik heb er nooit mee tegen de muur gesmeten of iets, is gewoon ineens. Gisteravond deed 'ie het nogquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:16 schreef Thorb het volgende:
Ik snap echt niet hoe jullie je controller kapot krijgen
Er zitten zeker allemaal etensresten tussen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb er nooit mee tegen de muur gesmeten of iets, is gewoon ineens. Gisteravond deed 'ie het nog..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou wel een beetje stof of viezigheid, maar geen stukjes worstenbroodjequote:Op donderdag 26 juli 2012 12:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zitten zeker allemaal etensresten tussen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:19 schreef GuRBuH het volgende:
Transferred speler in mn pakjeNou en hij is van MLS. Dan is ie meteen meer waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ja maar ik had m nog niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nou en hij is van MLS. Dan is ie meteen meer waard.
quote:Juventus dreigt Italiaans international Bonucci drie jaar te moeten missen
Donderdag, 26 juli 2012 om 11:14
Juventus werd afgelopen seizoen kampioen van Italië, nadat de club in 2006 nog was teruggezet naar de Serie B. Destijds was dat een van de straffen die de club uit Turijn opgelegd kreeg naar aanleiding van het Calciopoli-schandaal. Nu dreigt Juve echter wederom ‘slachtoffer’ te worden.
/
Verdediger Leonardo Bonucci hangt zelfs een schorsing van drie jaar boven het hoofd, omdat de Italiaans international direct betrokken zou zijn bij het nieuwe omkoopschandaal in de Serie A en (als speler van Bari) de uitslagen van wedstrijden bewust zou hebben beïnvloed. Volgens diverse Italiaanse media moeten ook Bonucci’s ploeggenoot Simone Pepe en trainer Antonio Conte zich op 2 augustus melden in Rome.
Daar vindt dan een hoorzitting plaats en moet het trio zich verantwoorden. Conte wordt ervan verdacht zich bezig te hebben gehouden met illegale praktijken in zijn periode als coach van Siena. Middenvelder Pepe moet een verklaring geven voor het feit dat hij als speler van Udinese getuige zou zijn geweest van onreglementaire gebeurtenissen, zonder dat hij hierbij heeft ingegrepen. Op 10 augutus wordt er uitspraak gedaan in deze zaak.
Not BonucciADquote:
Kijk bij de transfers en begin van daar uit?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:02 schreef Reemi het volgende:
Kan geen leuke teams meer verzinnen.Denk dat ik Ronaldo weer ga kopen, ookal dat de vorige keer geen héél groot succes was.
Deze fase komt bekend voor. Vind het leuk om met bekende en goede spelers te spelen, maar heb ze wel allemaal gehad nu.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:02 schreef Reemi het volgende:
Kan geen leuke teams meer verzinnen.Denk dat ik Ronaldo weer ga kopen, ookal dat de vorige keer geen héél groot succes was.
Hmm, misschien een team met PSG Lavezzi.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kijk bij de transfers en begin van daar uit?
leukquote:
quote:
quote:
Heet ik Kent?quote:
Het ziet eruit als een arcade gamequote:Op donderdag 26 juli 2012 13:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
PES 2013 is ook gewoon pure shit.
Ziet er heel goedkoop uit allemaal
Speelt ook totaal niet fijn qua camera en passingquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een arcade game.
klopt. En het dribbelen/rennen is ook om tequote:Op donderdag 26 juli 2012 13:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Speelt ook totaal niet fijn qua camera en passing
Hele menu ziet er cheap uitquote:
Ik heb PES 04,05,06,09,10 gespeeldquote:
lol ikquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb PES 04,05,06,09,10 gespeeld.
Daarentegen speel ik ook al fifa vanaf 2004.
Mijn eerste goal scoorde ik pas na 10-20 matches op Fifa.
Met Bergkamp.
Pes 6 wordt ook nog veel gespeeld op de pcquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:33 schreef Rijst het volgende:
PES 5 en 6 niet gespeeld hebben
Online was bij 6 echt vet. 2vs2 zoals het hoort
TIF is vet! Heerlijk zo een schwalbe maken en dan pakt die ander rood en gaat 'ie door het lint. Pricelessquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:34 schreef poker4lifee het volgende:
This is football en Fifanooit PES gespeeld.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pes 6 wordt ook nog veel gespeeld op de pc
Die moet je op de ps2 gespeeld hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb Pes 06 en '10 voor de 360.
hahah ja alleen daarom vond ik het al zo'n bazenspel toen ik klein wasquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
TIF is vet! Heerlijk zo een schwalbe maken en dan pakt die ander rood en gaat 'ie door het lint. Priceless.
Heb fifa 05 op de ps2, was altijd wel vetquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Die moet je op de ps2 gespeeld hebben.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb fifa 05 op de ps2, was altijd wel vet
Jak and Daxter HDquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:38 schreef DutchSL het volgende:
Ik had geen PS2 of Xbox dus die hele generatie van FIFA en überhaupt alle non-Nintendo (broertje had wel een Gamecube) gemist.
Gelukkig zijn er voor PS3 de nodige re-released zoals God of War en Metal Gear Solid zodat ik het nog kan inhalen.
PES wel op PSP btwquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:39 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
99 nooit gespeeld. 2000 en 2001 wel op de PC.
Lijken net babydino'squote:Op donderdag 26 juli 2012 13:45 schreef Rijst het volgende:
Toen ik in groep 6 een ps2 had met Fifa 2002 kwam een vriend bij me spelen. Hij zei dat die ook een voetbalspel had op een andere spelcomputer dus ik werd nieuwschierig en dacht dat het nog beter was. Een week later kwam ik bij hem thuis en zag ik deze.
Op een Atari
[ afbeelding ]
Ik dacht toen van WTF![]()
Dus dan kan je niet dat spel later in bijv. 2011 meer spelen? Puur omdat je toen nog klein was?quote:
haha nee tuurlijk kan dat wel, vraag het maarquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dus dan kan je niet dat spel later in bijv. 2011 meer spelen? Puur omdat je toen nog klein was?
Ja ja. Je probeerde hem gewoon te dissenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha nee tuurlijk kan dat wel, vraag het maar
ja ja. Je probeerde hem gewoon te dissenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha nee tuurlijk kan dat wel, vraag het maar
Driverquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik weet nog dat ik mijn eerste console kreeg. Had mn pa een PS1 van een collega gekocht, mijn eerste spel was Driver
Driver 2 heb ik toen later tweedehands gekocht bij de FRS voor 5 euro, kon niet wachten om naar huis te gaan en te spelenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
DriverVooral Driver 2, zo vaak gespeeld.
Afschuwelijk kutspel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb Driver 3 gespeeld. of nouja Driv3r.
Die vond ik juist best tof.quote:
Ik ook tweedehands via marktplaatsquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Driver 2 heb ik toen later tweedehands gekocht bij de FRS voor 5 euro, kon niet wachten om naar huis te gaan en te spelen
l2 rondje(xbox dus die skillknop en dan schieten) maar je moet het ingedrukt hebben voordat je bij de bal bent, dus als je de bal ruim voor je gepasst krijgt zeg maar. Paar keer van net buiten de 16 bijna gescoord zo, helaas nooit raakquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoe doe je zo een no-look/skillshot?
Gewoon vraag en aanbod. Niets kartelsquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:20 schreef TJV het volgende:
Driver San Francisco is ook wel leuk.
Waarom zijn die CF>ST kaartjes trouwens zo duur?Fucking kartelvorming alles
ik heb van beide nooit de career gespeeld, dat ga ik nu doen. Emulatorsquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ook tweedehands via marktplaatsGeweldig spel, elke keer weer die geheime auto's halen.
Ik had nooit een memorycard voor de ps1 (speelde het op de ps2), uiteindelijk wel en een paar missies gedaan. Driver 2 career was best leuk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb van beide nooit de career gespeeld, dat ga ik nu doen. Emulators
hmm, dankje, zo eens proberenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
l2 rondje(xbox dus die skillknop en dan schieten) maar je moet het ingedrukt hebben voordat je bij de bal bent, dus als je de bal ruim voor je gepasst krijgt zeg maar. Paar keer van net buiten de 16 bijna gescoord zo, helaas nooit raak
Als de helft niet verkocht wordt omdat de prijs te hoog is, is dat niet bepaald efficiënt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon vraag en aanbod. Niets kartels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |