SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Alleen maar adoptiequote:Op woensdag 25 juli 2012 20:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]heb je waar jij woont geen allochtonen ofzo?
dat zou een hoop verklaren jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef Thorb het volgende:
@Poker GJE woont in een wijk met een hek erom zodat hem niets overkomt
Oke serieuze vraag. Denkt iedereen hier hetzelfde over zo over of ben jij zo dom?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar jij was hier geboren toch
Ik weet niet of jij hier geboren bent of niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke serieuze vraag. Denkt iedereen hier hetzelfde over zo over of ben jij zo dom?
Domboquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij hier geboren bent of niet.
Dat kan iedereen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je beter Nederlands kan dan Mathijs.
waar komt hij dan vanaf ?quote:
Jijquote:
Nee.quote:
Ik vond hem vervelend dus ik denk dat hij een Belg is dan. Of Israël want hij is voor Ajax toch...quote:
LOL!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vond hem vervelend dus ik denk dat hij een Belg is dan. Of Israël want hij is voor Ajax toch...
bakkes houwequote:
Ik heb gefapt op IF Zusiquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:53 schreef Toefjes het volgende:
Ik wilde eerst gaan fappen, maar door die MLS shit de tijd niet meer gehad
Ik heb 2 vadersquote:
Nou, vertel net tegen angel joy dat ik vandaag helemaal geen last gehad heb. Heb zelfs nog een uur kunnen doorhalen in de sportschool na werk, dus fysiek helemaal goed. Wonderlijk. Hoop dat het zo tot na het weekend blijft, kan ik de kaakchirurg zijn naald in iemand anders zijn mond laten stekenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
bakkes houwe
9 atleten gepakt op doping
@Toefjes daar is het toch te warm voor man![]()
Hoe is het trouwens met je nek/keel
Ik straks op mijn aantal coins denk ik. Had voor 75 euro verkocht toen, en passeer nu weer de 2 miljoen grensquote:
Oke chill. Ben je bang voor naalden dan, ingreep zal wel meevallen tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, vertel net tegen angel joy dat ik vandaag helemaal geen last gehad heb. Heb zelfs nog een uur kunnen doorhalen in de sportschool na werk, dus fysiek helemaal goed. Wonderlijk. Hoop dat het zo tot na het weekend blijft, kan ik de kaakchirurg zijn naald in iemand anders zijn mond laten steken
Nice. Voor hoeveel had je over gehouden toen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik straks op mijn aantal coins denk ik. Had voor 75 euro verkocht toen, en passeer nu weer de 2 miljoen grens(coins+inkoopwaarde spelers)
Nou, met een naald in een klier prikken, net zo lang tot die door is... Zou jij fluitend zoiets ondergaan? Een naald in mn arm vind ik okee, maar alles tandarts gerelateerds heeft negatieve invloed op mijn humeur en nachtrustquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke chill. Ben je bang voor naalden dan, ingreep zal wel meevallen toch
1,1 miljoen ongeveer. Dus 9 ton winst, waarvan op zeker 6 of 7 van die gekke bronzen pakjes.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. Voor hoeveel had je over gehouden toen?
Ik weet niet hoe het zou voelen, weet ook niet of het verdoofd wordt? Heb wel vaak die verdovingen gehad om kiezen te laten trekken en dat vond ik nooit ergquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, met een naald in een klier prikken, net zo lang tot die door is... Zou jij fluitend zoiets ondergaan? Een naald in mn arm vind ik okee, maar alles tandarts gerelateerds heeft negatieve invloed op mijn humeur en nachtrust
Valt mee.quote:
6mln.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:01 schreef Tim86 het volgende:
Rasmus Elm waarschijnlijk naar CSKA, clubs zijn akkoord.
http://www.nu.nl/sport/28(...)oord-rasmus-elm.html
haha, ik had een keer dat een kies geboord moest worden, en terug naar huis ontdekte ik dat ik mijn onder en boven gebit aan de linker zijde niet meer op elkaar kon doen. Achteraf bleek dat dat kwam omdat mijn tong er tussen zat, maar dat niet voelde door de verdoving, 1 groot bloedbadquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zou voelen, weet ook niet of het verdoofd wordt? Heb wel vaak die verdovingen gehad om kiezen te laten trekken en dat vond ik nooit ergZijn alleen een beetje sterk. Zat toen een keer een gaasje vast achter een kies (die er niet uit moest). Die wilde ik toen ik thuis was eruit trekken en toen trok ik een kies eruit
Haha lekker bezigquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ik had een keer dat een kies geboord moest worden, en terug naar huis ontdekte ik dat ik mijn onder en boven gebit aan de linker zijde niet meer op elkaar kon doen. Achteraf bleek dat dat kwam omdat mijn tong er tussen zat, maar dat niet voelde door de verdoving, 1 groot bloedbad![]()
Vroeg eerst of zoiets met narcose mocht, zon held ben ikMaar gaat idd onder plaatselijke verdoving.
Valt mee, Elm is natuurlijk wel een klasbak.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha lekker bezig
@Marcie ik vind 6 miljoen voor een Eredivisie speler met een 1 jarige contract (?) behoorlijk.
Keurige prijs hoor, zwaar overschatte speler, alleen door zijn goede vrije trappen en corners. Als de bal eenmaal rolt vind ik hem echt een modale speler eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
6mln.
Dat is niet veel voor een type Elm
Nu 6 miljoen, of volgend jaar 0 euro.. marktwaarde keldert met de dag. Ik hoop dat een deel van het geld wel geinvesteerd mag gaan worden in nieuwe spelers.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Valt mee, Elm is natuurlijk wel een klasbak.
Hoe lang contract heeft hij nog?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu 6 miljoen, of volgend jaar 0 euro.. marktwaarde keldert met de dag. Ik hoop dat een deel van het geld wel geinvesteerd mag gaan worden in nieuwe spelers.
Hij legt de bal neer, waar hij dat wilt. Dat is klasse. Eigenlijk een Theo Janssen alleen dan met meer loopvermogen en jonger.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Keurige prijs hoor, zwaar overschatte speler, alleen door zijn goede vrije trappen en corners. Als de bal eenmaal rolt vind ik hem echt een modale speler eigenlijk.
Nog altijd de optie om te verlengen, en anders in de winterstop verkopen. Met Elm missen jullie een belangrijke speler.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu 6 miljoen, of volgend jaar 0 euro.. marktwaarde keldert met de dag. Ik hoop dat een deel van het geld wel geinvesteerd mag gaan worden in nieuwe spelers.
Precies. AZ heeft het goed gedaan, en wat Tim zegt is deels waar, door mijn AZ bril vind ik hem 1 van de beste passers van de eredivisie, maar dat kan het VdM-effect zijn hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan is 6 miljoen voor zo'n speler toch behoorlijk.
Wat weg jongenquote:
AZ stond eerste, souverein. In de winterstop verkopen ze Wernbloom, en het stort in elkaar. De verkoop van Wernbloom heeft AZ champions league gekost. Daar ben ik stellig van overtuigd. Dan liever nu een nieuwe CM in het team inpassen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij legt de bal neer, waar hij dat wilt. Dat is klasse. Eigenlijk een Theo Janssen alleen dan met meer loopvermogen en jonger.
[..]
Nog altijd de optie om te verlengen, en anders in de winterstop verkopen. Met Elm missen jullie een belangrijke speler.
Verder raken jullie Maher waarschijnlijk ook kwijt, op de AZ site staat dat hij op zijn 17, een 4 jarig contract heeft getekend. Dat wil zeggen dat zijn contract niet geldig is, en hij die kan bestrijden zoals Labyad dat ook heeft gedaan, aangezien Maher geen verhoogde salaris etc heeft gekregen wat bij Labyrat wel het geval was, is hij dus transfervrij als Maher dat wil, en dat zou best kunnen aangezien Maher boos is op AZ
Psv is kerngezond. En kom niet aan met de gemeente want dat staat gewoon als credit (of debet) op de balans, en dan nog is de balans positiefquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. AZ heeft het goed gedaan, en wat Tim zegt is deels waar, door mijn AZ bril vind ik hem 1 van de beste passers van de eredivisie, maar dat kan het VdM-effect zijn hoor.
En volgens mij zou bij de verkoop van Elm AZ officieel gezond zijn na het Scheringa-debacle, en dat is een veel grotere prestatie dan met steun van de gemeente Europa League halen.
De 14 en 15 jarigen verzieken het voor mensen als jij die leuk mee posten toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat weg jongen
TUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUT FEYENOORD, FEYENOORD TUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTUTU FEYENOORD, FEYENOORD
Ohohohohh, ohohohhh Wij zijn Ajax Amsterdam, ohohohohohohohoh ohohohoh Wij zijn Ajax amsterdam!
Dat weet ik niet hoor, Wernbloom was een loper op het middenveld, nuttig maar niet meer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ stond eerste, souverein. In de winterstop verkopen ze Wernbloom, en het stort in elkaar. De verkoop van Wernbloom heeft AZ champions league gekost. Daar ben ik stellig van overtuigd. Dan liever nu een nieuwe CM in het team inpassen.
Elm zou toch nooit verlengen, nu weer wat jonge jongens ophalen en weer een team maken. Misschien dat een jonge als Falkenburg eindelijk eens zijn kans gaat pakken. Als AZ gaat het toch niet lukken je topspelers te behouden en als je dan 6 miljoen kan vangen voor een eenjarig contract altijd doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ stond eerste, souverein. In de winterstop verkopen ze Wernbloom, en het stort in elkaar. De verkoop van Wernbloom heeft AZ champions league gekost. Daar ben ik stellig van overtuigd. Dan liever nu een nieuwe CM in het team inpassen.
wat brabbel je nu weer?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De 14 en 15 jarigen verzieken het voor mensen als jij die leuk mee posten toch?
Dat is onzin. Je weet dat ik opgegroeid ben waar jij nu woont en toen hadden we gewoon een multiculturele vriendengroep. Sommige daarvan wonen er nog steeds.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Valt mee.
Zit gewoon amper wat buitenlands hier, al komen er wel steeds meer hoofddoeken hier
Kerngezond door de gemeente inderdaad.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Psv is kerngezond. En kom niet aan met de gemeente want dat staat gewoon als credit (of debet) op de balans, en dan nog is de balans positief
Hij was erg belangrijk ja, maar AZ leefde sowieso al wel erg boven de stand. 9 op de 10 keer zakt zijn ploeg dan vanzelf terug naar de plek waar ze thuishoren en dat is bij AZ toch ook gewoon het geval geweest. Gezien het grote gefaal van alle ploegen onder Ajax kan ik me wel voorstellen dat het voelt als een gemiste kans though..quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is al beter, maar toch terug ontopic!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat weg jongen
gefilterd
Ohohohohh, ohohohhh Wij zijn Ajax Amsterdam, ohohohohohohohoh ohohohoh Wij zijn Ajax amsterdam!
Is echt miniem hoor..quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is onzin. Je weet dat ik opgegroeid bent waar jij nu woont en toen hadden we gewoon een multiculturele vriendengroep. Sommige daarvan wonen er nog steeds.
Hij ving al het bal verlies van de ploeg op. Hij was ongelooflijk belangrijk. Dit soort types worden door de mensen die alleen naar de doelpunten kijken en niet naar de team prestatie gigantisch onderschat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor, Wernbloom was een loper op het middenveld, nuttig maar niet meer.
Nee, lees eens verder.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kerngezond door de gemeente inderdaad.
Lees je eigen post terug, was gewoon een post van een mongool.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat brabbel je nu weer?
en ik ben zelf 15 hoor
Wat vind jij eigenlijk van die capo die voor het vak staat en dan allemaal OEH , AAH, roept?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is al beter, maar toch terug ontopic!
Het is toch van de zotte dat de gemeente tegen een voordelig tarief geld leent aan BVO's waar andere bedrijven en verenigen dat waarschijnlijk minder makkelijk krijgen omdat ze geen parkeerterrein hebben. En dat alleen omdat PSV zo goed voor het imago van Eindhoven zou zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, lees eens verder.
We hebben een schuld bij de gemeente. Maar nog steeds is de debet kant hoger dan de credit kant. Terwijl die lening van de gemeente daar gewoon bij staat.
Hetzelfde als Hutchinson 2 seizoenen geleden bij psv, maar dan was Wernbloom wat beter.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij ving al het bal verlies van de ploeg op. Hij was ongelooflijk belangrijk. Dit soort types worden door de mensen die alleen naar de doelpunten kijken en niet naar de team prestatie gigantisch onderschat.
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lees je eigen post terug, was gewoon een post van een mongool.
ik moest lachenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, lees eens verder.
We hebben een schuld bij de gemeente. Maar nog steeds is de debet kant hoger dan de credit kant. Terwijl die lening van de gemeente daar gewoon bij staat.
Voordelig tarief valt ook mee, en we moeten nu alles met de Gemeente overleggen. Zowel de gemeente als PSV werd beter van deze deal.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is toch van de zotte dat de gemeente tegen een voordelig tarief geld leent aan BVO's waar andere bedrijven en verenigen dat waarschijnlijk minder makkelijk krijgen omdat ze geen parkeerterrein hebben. En dat alleen omdat PSV zo goed voor het imago van Eindhoven zou zijn
Nice bro!quote:
Dat hebben we gezien dus. Types als Wernbloom die perfect de balans kunnen vinden tussen bikkelen, team motiveren, op de grens voetballen, net niet er over, zich zelf weg kunnen cijferen voor het teambelang, foutjes van anderen kunnen verbloemen zijn niet zo makkelijk te vinden. Van 1 naar 4 in 16 wedstrijden. Zo moeilijk zijn ze te vinden. Goals blijft AZ toch atlijd wel maken. Barry van Galen is ook niet onmisbaar gebleken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hetzelfde als Hutchinson 2 seizoenen geleden bij psv, maar dan was Wernbloom wat beter.
Die heb je ook nodig in je team, maar zijn makkelijker op te vangen dan een speler die belangrijk is voor bijna alle goals, pasen etc
Ja, dat weet ik. Maar daardoor heeft psv goedkopere leningen af kunnen sluiten, met minder rente. De gemeente krijgt al hun geld terug, + Rente.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:16 schreef Thorb het volgende:
Die lening van de gemeente zorgt ervoor dat de begroting gedicht kan worden, anders zou die toch niet nodig zijn
Als ik in mijn huishoudboekje moet gaan rommelen met rentes en percentages, moet ik toch echt concluderen dat ik er een rotzooitje van heb gemaakt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar daardoor heeft psv goedkopere leningen af kunnen sluiten, met minder rente. De gemeente krijgt al hun geld terug, + Rente.
Er zijn genoeg lopers op te pikken hoor voor weinig geld!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien dus. Types als Wernbloom die perfect de balans kunnen vinden tussen bikkelen, team motiveren, op de grens voetballen, net niet er over, zich zelf weg kunnen cijferen voor het teambelang, foutjes van anderen kunnen verbloemen zijn niet zo makkelijk te vinden. Van 1 naar 4 in 16 wedstrijden. Zo moeilijk zijn ze te vinden. Goals blijft AZ toch atlijd wel maken. Barry van Galen is ook niet onmisbaar gebleken.
Het was ook echt een rotzooi ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik in mijn huishoudboekje moet gaan rommelen met rentes en percentages, moet ik toch echt concluderen dat ik er een rotzooitje van heb gemaakt.
mag ik m hebben via dm?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef Rijst het volgende:
Even een puush maken van een bericht dati k binnen krijg
Toe maar!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hier, maar ik moet nog even douchen dan.
Ow, ja, dacht aan een bericht dat hij op Fok binnenkrijgt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij post hem gewoon hier hoor, anders maakt hij geen puush toch
Coolquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:20 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:20 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik al genoeg gehadquote:
Ja ik heb ook geprobeerd, free moneyquote:
Zijn ook mensen die niet geloven in een handicap denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:23 schreef Thorb het volgende:
Niet geloven in een coinmachine. Hoe denk je dat Toefjes, Tim, DarkSonic etc aan hun coins komen, een coinsboom. Gewoon chille site.
ik 250, wat een oplichtersquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik kreeg 450k coins. Dat was echt fantastisch.
Je snapt hem nietquote:
leg hem uit dan?quote:
Haha gekocht voor 1500quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
hoera! Gekocht voor 900c. Na het toernooi weer terug kopen deze man.
450 euro, Postalgoldquote:
450k coins zegt hij?quote:
Laat maarquote:
Zie je iemand dat hier betalen dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef Rijst het volgende:
>100k betalen voor een bronzeZijn jullie helemaal van de pot gerukt?
ik leg zo 100k voor Zusi neer hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Darksonic2 en jij zie ik er wel voor aan.
Spaar jij actiefiguren en laat je ze dan ook in de verpakking?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook meer dan 100k voor SIF Powell betaald en die zit bij mij gewoon op de bank!
Zit goed geld inquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Spaar jij actiefiguren en laat je ze dan ook in de verpakking?
Que?quote:
Vond hem wel een baas op FUT jaquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
https://docs.google.com/s(...)jY1Q0YzZhVkJ1SGtaLUE
Yobo terug in packs
Ik vond Nelom veel beter.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
van Aanholt Patrick LB LB Vitesse Chelsea
[..]
Vond hem wel een baas op FUT ja
Hij was gewoon verhuurd aan Vitesse?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
van Aanholt Patrick LB LB Vitesse Chelsea
[..]
Vond hem wel een baas op FUT ja
Geen idee johquote:
Botelho kunnen ze wel weer wegdoenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
El Ahmadi, Rodriguez en Guidetti een UP, Miyaichi RW ipv LW, Pedro Botelho terug naar Arsenal
Als ik hier niet zat zou ik het ook niet wetenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze transfers zijn dan zeker net uit en mensen hebben het denk ik niet door want die QPR Hitchcock vond ik al voor 150c BIN
Het is dat ik iemand in een pack kreeg die was getransferd, anders had ik het ook niet gewetenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als ik hier niet zat zou ik het ook niet weten
Ik wil eigenlijk packs openen maar eerst even 400 MLS spelers verkopenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is dat ik iemand in een pack kreeg die was getransferd, anders had ik het ook niet geweten
Guidetti is trouwens ook non-rare met de stats van zijn IF!
Man City Boyata heb ik al voor 450 opgepikt.
Kijk in de Braziliaanse competitie Daar heb je allemaal goede spelers. Alex, Lucas, Ronaldinho, Andrezinho enzoquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand die creatief is en een mooie skillsquad wilt maken twv 200k?
Verder dan de budgetbrazilianen kom ik niet
Ja, ik had toch die squad gepost die ik gemaakt had?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kijk in de Braziliaanse competitie Daar heb je allemaal goede spelers. Alex, Lucas, Ronaldinho, Andrezinho enzo
Dan maak je meerdere teamsquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik had toch die squad gepost die ik gemaakt had?
Kwam uit op 50k ofzo, terwijl ik 4x zoveel heb
Doe je Thiago silva er in ofzo. Of IF kaka.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kom zo online!quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:53 schreef Kamikazie het volgende:
Heuj ingeschreven voor mijn studie
Iemand potje fifa op de xbox of ?
Heb er al 2quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan maak je meerdere teamsDoe anders 352 met Ibra en Pato voorin
Die is net overledenquote:
Dat ja. Of je zet er 1 of 2 leuke in forms bij. Je kan wel altijd blijven zeiken dat je IF's hun coins niet waard vindt, maar nu zeikt hij alleen maar over het feit dat hij niet weet wat hij met zijn coins moet doenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan maak je meerdere teamsDoe anders 352 met Ibra en Pato voorin
Dan doe je toch SIF Ramires, TOTY Gustavo of Lucas Leiva op CDM.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
nice. wat ga je doen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:53 schreef Kamikazie het volgende:
Heuj ingeschreven voor mijn studie
Iemand potje fifa op de xbox of ?
Hmm ja, dat kan ik doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe je Thiago silva er in ofzo. Of IF kaka.
Ik hoor net dat ik zometeen nog mijn toetje krijg, je snapt wel dat ik dat niet kan laten schieten als eckte dikzak.quote:
Op CDM hoort een speler die kan verdedigen..dat is toch ongelooflijk logisch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm ja, dat kan ik doen.
Maar ik snap balans enzo niet, hoor ik jullie wel vaker over.
Had Kaka op CDM, maar daar werd ik voor uitgelachen
Wat snap je er niet aan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm ja, dat kan ik doen.
http://www.futhead.com/12/squad/1462410quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm ja, dat kan ik doen.
jeetje, gje, kijk zelf eens naar de stats. ga na wat een cdm moet kunnen. kijk dan nog eens naar de stats. Laat je hersenen eens werken. En vraag anders even of je vader er naar wilt kijken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm ja, dat kan ik doen.
Jup.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op CDM hoort een speler die kan verdedigen..dat is toch ongelooflijk logisch?
Thanks, maar ik wilde graag 4222quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/1462410
k coolquote:
oh ik dacht dat je trollde toen :$ gewoon dat er op verdedigende posities mensen moeten staan die ook kunnen verdedigen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm ja, dat kan ik doen.
hahahquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
jeetje, gje, kijk zelf eens naar de stats. ga na wat een cdm moet kunnen. kijk dan nog eens naar de stats. Laat je hersenen eens werken. En vraag anders even of je vader er naar wilt kijken.
En dan zou je denken dat hij het wel doorhad na dat ie voor aap stond toen die zei dat Modric op CDM moest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
jeetje, gje, kijk zelf eens naar de stats. ga na wat een cdm moet kunnen. kijk dan nog eens naar de stats. Laat je hersenen eens werken. En vraag anders even of je vader er naar wilt kijken.
Ben benieuwd wat ik ervan ga vindenquote:
Fiscale economie lijkt me ook wel aardig, maar twijfel. Denk dat het een andere economische studie wordtquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ik ervan ga vinden![]()
Maar echt geen idee wat ik anders moet studeren en had niks anders wat me echt aanspraak dus dan maar het best mogelijke gekozen haha
yup, meer kan je niet doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ik ervan ga vinden![]()
Maar echt geen idee wat ik anders moet studeren en had niks anders wat me echt aanspraak dus dan maar het best mogelijke gekozen haha
Tja, waar zat je aan te denken? Econometrie vond ik veel te veel rekenen en bedrijfseconomie / bedrijfskunde & economie vond ik iets te algemeenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Fiscale economie lijkt me ook wel aardig, maar twijfel. Denk dat het een andere economische studie wordt
Jezusquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:
Haha, dat ziet er leuk uit!
[ afbeelding ]
Bedrijfskunde, ik vind veel interessant dus vind het wel lastig om te kiezenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja, waar zat je aan te denken? Econometrie vond ik veel te veel rekenen en bedrijfseconomie / bedrijfskunde & economie vond ik iets te algemeen
laten we het houden op 42,5quote:
Haha ik had dus precies het tegenovergestelde. Welke stad ga je heen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bedrijfskunde, ik vind veel interessant dus vind het wel lastig om te kiezen
Wat een schatjequote:Op woensdag 25 juli 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:
Haha, dat ziet er leuk uit!
[ afbeelding ]
En IFquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef vandermar het volgende:
Als dat mokkel in FUT zat dan sowieso 99 longshot
Ik denk Rotterdam. Is bijna 2 uur, maar dat is Amsterdam ook. Terwijl Rotterdam misschien 40km isquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha ik had dus precies het tegenovergestelde. Welke stad ga je heen?
2 uur?! Waar woon jij ergens?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk Rotterdam. Is bijna 2 uur, maar dat is Amsterdam ook. Terwijl Rotterdam misschien 40km is
Tussen alle steden in maar slechte verbinding omdat het met bus+aansluiting al een uur naar het station is. Zoals ik al zei, het is maar 40 kmquote:
Ah das wel klote, ga je meteen op kamers of niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tussen alle steden in maar slechte verbinding omdat het met bus+aansluiting al een uur naar het station is. Zoals ik al zei, het is maar 40 km
Wees welkomquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk Rotterdam. Is bijna 2 uur, maar dat is Amsterdam ook. Terwijl Rotterdam misschien 40km is
Denk het niet, reis nu altijd een uurtje dus zal 2 ook wel gaan. Of nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah das wel klote, ga je meteen op kamers of niet?
Hij is dan ook net uit, maar mensen hebben het gewoon niet door. Ik kocht net de RW Miyaichi voor 6k en dat was de enige op de markt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:05 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn kophij is wel een getransfereerde upgrade
4 uur reizen per dagquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Denk het niet, reis nu altijd een uurtje dus zal 2 ook wel gaan. Of niet
12K is de laagste binquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is dan ook net uit, maar mensen hebben het gewoon niet door. Ik kocht net de RW Miyaichi voor 6k en dat was de enige op de markt.
Ja, er is een nieuwe lijst met transfers maar er staat nergens op het EA forum dat ze het hebben geupdate, ik kwam er bij toeval achterquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
12K is de laagste binMiyaichi als RW?
Je woont 2 uur van Amsterdam en Rotterdam. Kan je niet ergens anders studeren?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mensen die dat doen, maar ik zie het welDuurt nog een jaar
Bij de eerste paar luisterbeurten is het chill maar daarna klinkt het eentonig en zijn z'n teksten te beperkt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
Dio-Benjamin Braafs Festival even binnengehaald, ben benieuwd. Vorige album was tof
voor mij zijn die 2 universiteiten ook 2 uur reizen, en ik woon in Den Haagquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je woont 2 uur van Amsterdam en Rotterdam. Kan je niet ergens anders studeren?
Da's een goeie, thanksquote:
Het is 40 km, denk niet dat er veel dichter bij isquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je woont 2 uur van Amsterdam en Rotterdam. Kan je niet ergens anders studeren?
Nice nice nice, hele weekend of alleen de vrijdag?quote:
Nu heb je nog 2 CDM's die totaal niet kunnen verdedigen, maar goed..En dan ook nog alleen maar spitsen op de CAM, waarvan eentje heel matige passing heeft..quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1585608
Bij die comments van Ganso staat dat dit een beesten tweetal isquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu heb je nog 2 CDM's die totaal niet kunnen verdedigen, maar goed..
Je snapt het nog steeds niet....quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, maar niet voor een CDM natuurlijk..kijk gewoon naar zijn stats en dan zie je dat toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij die comments van Ganso staat dat dit een beesten tweetal is
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor een CDM natuurlijk..kijk gewoon naar zijn stats en dan zie je dat toch?
Waar ben je nou mee bezig manquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Okkeeejj, IF Ramires dan maar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Waar ben je nou mee bezig manzet nou maar Jean en Ramires op CDM
Neymar en Wallyson zijn prima als CAM hoor! Ik vind ze als Wide CAM beter dan als spitsquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:26 schreef Rijst het volgende:
Team is sowieso kut
2 cams op CDM
2 spitsen op CAM
Neymar kan nog wel maar Wallyson heeft echt zo'n schijtpassingquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neymar en Wallyson zijn prima als CAM hoor! Ik vind ze als Wide CAM beter dan als spits
Is Ronaldinho niet traag voor wide CAM?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:27 schreef Rijst het volgende:
GJE gewoon dit doen
Cisse - Ba
Ronaldinho - Lucasr
Ramires - Lucas
Jean niet kennenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Okkeeejj, IF Ramires dan maar.
Wie is Jean?
Nee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is Ronaldinho niet traag voor wide CAM?
Als je wilt passen dan moet je geen brazilianen nemenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Neymar kan nog wel maar Wallyson heeft echt zo'n schijtpassing
Is niet veranderd?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zoiets?
Van iedere tip wel iets meegenomen
Wat jij wil man. Als hij het zegt zal het wel waar zijn he.quote:
Ik ga gewoon lekker aankutten, met skills die ik niet kanquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je wilt passen dan moet je geen brazilianen nemenik kom echt te vaak mensen met brazil teams tegen vol met 5* skill spelers die vervolgens alleen gaan pace hoeren
waarom die 2 voorin? DAcht dat je skillers wou.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zoiets?
Van iedere tip wel iets meegenomen
Ik zeg het niet, dat zegt de reviewer toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat jij wil man. Als hij het zegt zal het wel waar zijn he.
Als het maar leuk isquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker aankutten, met skills die ik niet kan
Mja, had op youtube zo'n review gekeken van die 2 spelers, beestenkoppel zegt 'ie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waarom die 2 voorin? DAcht dat je skillers wou.
Ik heb Ba en Kandji in de spits en SIF Cisse erachterquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mja, had op youtube zo'n review gekeken van die 2 spelers, beestenkoppel zegt 'ie.
Proberen waard, kan altijd nog veranderen
Dat kan iedere willekeurige mongool toch op Futhead zeggen. Dat maakt hem geen "reviewer".quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zeg het niet, dat zegt de reviewer toch?
Proberen waard dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb Ba en Kandji in de spits en SIF Cisse erachterdat is echt de tegenstander slopen
Je moet gewoon zelf een beetje nadenken en niet klakkeloos alle meningen van anderen overnemen. Ik weet van mezelf dat ik nooit met een slak als Ronaldinho op wide CAM zou kunnen spelen..dan kan hij nog zo goed zijn maar dan neem ik hem gewoon niet. Iedere speler heeft zijn eigen kwaliteiten en dan moet je gewoon kijken wat bij jou past. Puur door te kijken naar de stats kan je al wel inschatten wat de kwaliteiten van de spelers zijn...ik dacht dat je hier na een jaar posten ofzo wel enigszins verstand van zou hebben, maar blijkbaar heb je alle posts over FUT overgeslagen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mja, had op youtube zo'n review gekeken van die 2 spelers, beestenkoppel zegt 'ie.
Proberen waard, kan altijd nog veranderen
Ronaldinho kan makkelijk op CAM daarquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet gewoon zelf een beetje nadenken en niet klakkeloos alle meningen van anderen overnemen. Ik weet van mezelf dat ik nooit met een slak als Ronaldinho op wide CAM zou kunnen spelen..dan kan hij nog zo goed zijn maar dan neem ik hem gewoon niet. Iedere speler heeft zijn eigen kwaliteiten en dan moet je gewoon kijken wat bij jou past. Puur door te kijken naar de stats kan je al wel inschatten wat de kwaliteiten van de spelers zijn...ik dacht dat je hier na een jaar posten ofzo wel enigszins verstand van zou hebben, maar blijkbaar heb je alle posts over FUT overgeslagen.
Fake Rabona's lukken mij wel vaak onlinequote:Op woensdag 25 juli 2012 22:39 schreef marcie216 het volgende:
Ik wil best oefenen met skillen, maar het is zo moeilijk. In de arena lukt alles, en in de wedstrijd gewoon niet!
Het zijn allemaal pace hoeren hierquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ronaldinho kan makkelijk op CAM daar
Voorderest ben ik het met je eens.
niks moeilijks aan, 100% succesrate bij mijquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fake Rabona's lukken mij wel vaak online
ik zou daar wel wat meer pace willenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar die niet nuttigquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fake Rabona's lukken mij wel vaak online
Lukt het jou ook om een rabona achter een fake rabona te plakken?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niks moeilijks aan, 100% succesrate bij mij
[..]
ik zou daar wel wat meer pace willenmaar ik wil dan ook alle wedstrijden winnen
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar die niet nuttig, kan je net zo goed gewoon kappen.
uhm heb je een filmpje? weet niet precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lukt het jou ook om een rabona achter een fake rabona te plakken?
not true, wel nuttig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar die niet nuttig, kan je net zo goed gewoon kappen.
Als je kapt heb je hetzelfde effectquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
uhm heb je een filmpje? weet niet precies wat je bedoelt
[..]
not true, wel nuttig.
oh nooit geprobeerd, doe er echt nooit een rabona naquote:
Dat is dan ook mijn eigen mening.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
diego alves doel, hulk rechts. en doe santana/dede/goede brasilver centraal achterin.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1586025
Wie kan hem afmaken, niet te duur aub
Danilinho en Diego Alvesquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1586025
Wie kan hem afmaken, niet te duur aub
Probeer eens, het lukt mij nooitquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh nooit geprobeerd, doe er echt nooit een rabona namaar ziet er wel simpel uit.
Hoopte eigenlijk op een silver RM maar hulk kan ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
diego alves doel, hulk rechts. en doe santana/dede/goede brasilver centraal achterin.
Alex speelt niet meer bij Chelsea en is slecht.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoopte eigenlijk op een silver RM maar hulk kan ook.
En waarom? de centrale CB heeft niet echt snelheid nodig toch?
bleh tegen al die 90 pace spitsen heb ik het persoonlijk liever wel. Kan er zelf ook makkelijk van profiteren als de tegenstander het niet heeft..quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoopte eigenlijk op een silver RM maar hulk kan ook.
En waarom? de centrale CB heeft niet echt snelheid nodig toch?
in een potje of in de arena?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Probeer eens, het lukt mij nooit
Arena lukt me al nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bleh tegen al die 90 pace spitsen heb ik het persoonlijk liever wel. Kan er zelf ook makkelijk van profiteren als de tegenstander het niet heeft..
[..]
in een potje of in de arena?
klopt maar bij PSG, en Alex is zeker niet slecht. Maar dan pak ik Dede welquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alex speelt niet meer bij Chelsea en is slecht.
Pak Rever dan centraal, tank.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
klopt maar bij PSG, en Alex is zeker niet slecht. Maar dan pak ik Dede wel
Stats van een Dede/Alex zijn veel beterquote:
Het is zo onorigineel en toch speelt het zo lekkerquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik met brazilianenzeer tevreden over
Dan doe je Dede.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Stats van een Dede/Alex zijn veel beter
Je kan er alles mee doen, skillen, passen, pace abusenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Het is zo onorigineel en toch speelt het zo lekker
yup lukt me elke keer gewoon gelijk zo'n rabona erna, niet echt moeilijk. moet wel de andere kant op natuurlijk anders doe je een gewoon lobje na die fake rabona.quote:
Als je met je rug naar je toe die fake doet, moet je dan je stick naar voren doen als je voor de echte rabona gaat?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup lukt me elke keer gewoon gelijk zo'n rabona erna, niet echt moeilijk. moet wel de andere kant op natuurlijk anders doe je een gewoon lobje na die fake rabona.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga nu niks negatiefs meer over EA zeggen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Dayumquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
yup anders komt dat andere been niet achter dat standbeen vandaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je met je rug naar je toe die fake doet, moet je dan je stick naar voren doen als je voor de echte rabona gaat?
LUCKY CUNTquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, je 2e al.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
verkoop hem dan en koop hem over een week terug.. alhoewel, jij hebt de coin snatuurlijk niet nodig verder.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
De laagste BIN is 74k. Ik ga hem natuurlijk gebruiken (ook al moet ik hem op LM zetten) Ik kreeg beide IFs op mijn 2e account
gewoon LM zetten en ingame spits zetten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
De laagste BIN is 74k. Ik ga hem natuurlijk gebruiken (ook al moet ik hem op LM zetten) Ik kreeg beide IFs op mijn 2e account
raak alleen steeds de lat of de keeper redt. kut manier om te scorenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je met je rug naar je toe die fake doet, moet je dan je stick naar voren doen als je voor de echte rabona gaat?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik hem overzet naar mijn 1e account ben ik niet meer de enige owner dus ik kan hem denk ik beter verkopen ja.
Wil er ook niet mee gaan scorenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
raak alleen steeds de lat of de keeper redt. kut manier om te scoren
ga nuttige trucjes leren ofzo manquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil er ook niet mee gaan scoren
Kan jij ook trouwens hooghouden, stilleggen, en hakje?
Pass naar achter is automatisch een hakje ook?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ga nuttige trucjes leren ofzo manmaar hooghouden en stilleggen en dan een hakje doen klinkt allemaal basic? hooghouden>l1> pass naar achter en klaar?
Dat deed ik een keer met Poepon. Ik raakte de lat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Soms sta je voor leeg doel, dan geven dit soort trucjes echt een ego-boost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |