SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Alleen maar adoptiequote:Op woensdag 25 juli 2012 20:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]heb je waar jij woont geen allochtonen ofzo?
dat zou een hoop verklaren jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef Thorb het volgende:
@Poker GJE woont in een wijk met een hek erom zodat hem niets overkomt
Oke serieuze vraag. Denkt iedereen hier hetzelfde over zo over of ben jij zo dom?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar jij was hier geboren toch
Ik weet niet of jij hier geboren bent of niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke serieuze vraag. Denkt iedereen hier hetzelfde over zo over of ben jij zo dom?
Domboquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij hier geboren bent of niet.
Dat kan iedereen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je beter Nederlands kan dan Mathijs.
waar komt hij dan vanaf ?quote:
Jijquote:
Nee.quote:
Ik vond hem vervelend dus ik denk dat hij een Belg is dan. Of Israël want hij is voor Ajax toch...quote:
LOL!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vond hem vervelend dus ik denk dat hij een Belg is dan. Of Israël want hij is voor Ajax toch...
bakkes houwequote:
Ik heb gefapt op IF Zusiquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:53 schreef Toefjes het volgende:
Ik wilde eerst gaan fappen, maar door die MLS shit de tijd niet meer gehad
Ik heb 2 vadersquote:
Nou, vertel net tegen angel joy dat ik vandaag helemaal geen last gehad heb. Heb zelfs nog een uur kunnen doorhalen in de sportschool na werk, dus fysiek helemaal goed. Wonderlijk. Hoop dat het zo tot na het weekend blijft, kan ik de kaakchirurg zijn naald in iemand anders zijn mond laten stekenquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
bakkes houwe
9 atleten gepakt op doping
@Toefjes daar is het toch te warm voor man![]()
Hoe is het trouwens met je nek/keel
Ik straks op mijn aantal coins denk ik. Had voor 75 euro verkocht toen, en passeer nu weer de 2 miljoen grensquote:
Oke chill. Ben je bang voor naalden dan, ingreep zal wel meevallen tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, vertel net tegen angel joy dat ik vandaag helemaal geen last gehad heb. Heb zelfs nog een uur kunnen doorhalen in de sportschool na werk, dus fysiek helemaal goed. Wonderlijk. Hoop dat het zo tot na het weekend blijft, kan ik de kaakchirurg zijn naald in iemand anders zijn mond laten steken
Nice. Voor hoeveel had je over gehouden toen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik straks op mijn aantal coins denk ik. Had voor 75 euro verkocht toen, en passeer nu weer de 2 miljoen grens(coins+inkoopwaarde spelers)
Nou, met een naald in een klier prikken, net zo lang tot die door is... Zou jij fluitend zoiets ondergaan? Een naald in mn arm vind ik okee, maar alles tandarts gerelateerds heeft negatieve invloed op mijn humeur en nachtrustquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke chill. Ben je bang voor naalden dan, ingreep zal wel meevallen toch
1,1 miljoen ongeveer. Dus 9 ton winst, waarvan op zeker 6 of 7 van die gekke bronzen pakjes.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. Voor hoeveel had je over gehouden toen?
Ik weet niet hoe het zou voelen, weet ook niet of het verdoofd wordt? Heb wel vaak die verdovingen gehad om kiezen te laten trekken en dat vond ik nooit ergquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, met een naald in een klier prikken, net zo lang tot die door is... Zou jij fluitend zoiets ondergaan? Een naald in mn arm vind ik okee, maar alles tandarts gerelateerds heeft negatieve invloed op mijn humeur en nachtrust
Valt mee.quote:
6mln.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:01 schreef Tim86 het volgende:
Rasmus Elm waarschijnlijk naar CSKA, clubs zijn akkoord.
http://www.nu.nl/sport/28(...)oord-rasmus-elm.html
haha, ik had een keer dat een kies geboord moest worden, en terug naar huis ontdekte ik dat ik mijn onder en boven gebit aan de linker zijde niet meer op elkaar kon doen. Achteraf bleek dat dat kwam omdat mijn tong er tussen zat, maar dat niet voelde door de verdoving, 1 groot bloedbadquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zou voelen, weet ook niet of het verdoofd wordt? Heb wel vaak die verdovingen gehad om kiezen te laten trekken en dat vond ik nooit ergZijn alleen een beetje sterk. Zat toen een keer een gaasje vast achter een kies (die er niet uit moest). Die wilde ik toen ik thuis was eruit trekken en toen trok ik een kies eruit
Haha lekker bezigquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ik had een keer dat een kies geboord moest worden, en terug naar huis ontdekte ik dat ik mijn onder en boven gebit aan de linker zijde niet meer op elkaar kon doen. Achteraf bleek dat dat kwam omdat mijn tong er tussen zat, maar dat niet voelde door de verdoving, 1 groot bloedbad![]()
Vroeg eerst of zoiets met narcose mocht, zon held ben ikMaar gaat idd onder plaatselijke verdoving.
Valt mee, Elm is natuurlijk wel een klasbak.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha lekker bezig
@Marcie ik vind 6 miljoen voor een Eredivisie speler met een 1 jarige contract (?) behoorlijk.
Keurige prijs hoor, zwaar overschatte speler, alleen door zijn goede vrije trappen en corners. Als de bal eenmaal rolt vind ik hem echt een modale speler eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
6mln.
Dat is niet veel voor een type Elm
Nu 6 miljoen, of volgend jaar 0 euro.. marktwaarde keldert met de dag. Ik hoop dat een deel van het geld wel geinvesteerd mag gaan worden in nieuwe spelers.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Valt mee, Elm is natuurlijk wel een klasbak.
Hoe lang contract heeft hij nog?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu 6 miljoen, of volgend jaar 0 euro.. marktwaarde keldert met de dag. Ik hoop dat een deel van het geld wel geinvesteerd mag gaan worden in nieuwe spelers.
Hij legt de bal neer, waar hij dat wilt. Dat is klasse. Eigenlijk een Theo Janssen alleen dan met meer loopvermogen en jonger.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Keurige prijs hoor, zwaar overschatte speler, alleen door zijn goede vrije trappen en corners. Als de bal eenmaal rolt vind ik hem echt een modale speler eigenlijk.
Nog altijd de optie om te verlengen, en anders in de winterstop verkopen. Met Elm missen jullie een belangrijke speler.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu 6 miljoen, of volgend jaar 0 euro.. marktwaarde keldert met de dag. Ik hoop dat een deel van het geld wel geinvesteerd mag gaan worden in nieuwe spelers.
Precies. AZ heeft het goed gedaan, en wat Tim zegt is deels waar, door mijn AZ bril vind ik hem 1 van de beste passers van de eredivisie, maar dat kan het VdM-effect zijn hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan is 6 miljoen voor zo'n speler toch behoorlijk.
Wat weg jongenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |