Jemig alweer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maagonderzoek best rot onderzoek!
Oow ik zal eens kijken die heb ik hier ergens nog opgeslagenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:28 schreef Kaat38 het volgende:
Potdorrie, inloggegevens van Opa kwijt!
oeps, nee schijnt niet lekker te zijn zo'n onderzoek, wens haar sterkte alvast.
Gezellig, dus jij hebt gewoon mijn inloggevens?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:11 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Oow ik zal eens kijken die heb ik hier ergens nog opgeslagen,toen die ze uitgemeten over stream vertelde
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gezellig, dus jij hebt gewoon mijn inloggevens?
Apart haha, nou ik wil ze graag terug, kom er niet in.
Waarom sla jij dat op?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:11 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Oow ik zal eens kijken die heb ik hier ergens nog opgeslagen,toen die ze uitgemeten over stream vertelde
Deze bedoelt hij? http://api.viglink.com/ap(...)jsonp_13433188762233quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:05 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat hv de inloggevens van die ouwe zelf bedoelt.
Als broadcaster heb je je eigen inloggegevens, die bedoelt hv wrs.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Deze bedoelt hij?
Maar die staat toch gewoon in de OP?
dat is niet het enigste wat opgeslagen wordt...............quote:
Hij is je al aan het klonen waarschijnlijk.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:26 schreef pullup het volgende:
Hij is je al aan het klonen waarschijnlijk.
Je zegt hem nu eigenlijk dat hij kan opvliegen toch ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:32 schreef Toverheks het volgende:
En Hoi hoi Pietje. will je al me bezem lenen??? vraag hem even terug aan Lavenderr
voor het geval datquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:34 schreef beequeen het volgende:
Waarom is er een bezem nodig? Niemand zegt toch iets verkeerd?
QFT!quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:35 schreef pullup het volgende:
Want schoonmaken met die bezem hoeft niet echt met die keurige job die lavenderr deed .
oh Pullup begrijp me niet verkeerd, Lavenderr is een toppertje maar als Pietje wil vegen mag ook hij mijn bezem even in bruikleenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zegt hem nu eigenlijk dat hij kan opvliegen toch ?
Want schoonmaken met die bezem hoeft niet echt met die keurige job die lavenderr deed .
In ieder geval heksie kan wel tegen een geintjequote:Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef jacqhassel het volgende:
ow ow wat wordt er hier gestookt zeg .;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |