Ja, gezellig. Leuk ook voor de jongens van de security.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:49 schreef BenQnie het volgende:
[..]
Ik stel voor: Badr Hari en Pamela Anderson![]()
Actie moet er zijn Scrutquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, gezellig. Leuk ook voor de jongens van de security.
24/7 streamlock is NIET leuk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, gezellig. Leuk ook voor de jongens van de security.
Loretta Schrijver ??quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:06 schreef Kaat38 het volgende:
Dan gooien we ook Joran van der Sloot erbij, Natasia uit de kooi, Herman Finkers en Lorreta dinges.
Is goed, jij mag er ook bij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:08 schreef mootie het volgende:
Er zijn vast ook nog wel wat chatters die de boel wat 'up kunnen spicen'.
Is waar ja, maar wat als Omaatje of Opaatje eerder er wordt uitgezet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:15 schreef BenQnie het volgende:
Ik wil Omaatje er dan ook wel bij. Bij de deelnemers dan hè.
Heineken !quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Is waar ja, maar wat als Omaatje of Opaatje eerder er wordt uitgezet?
Gevalletje eenzaamheid en verdriet en wie moet dan troosten?
Omaatje vermaakt zich wel hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En als Opaatje eerder gaat? Waarmee troosten we dan Omaatje?
Big Brother wordt meestal gewonnen door de saaiste deelnemer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben buitengewoon saai, laat mij lekker thuisblijven.
Oo!quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Big Brother wordt meestal gewonnen door de saaiste deelnemer.
Tof hé, variaties op een thema.quote:Op donderdag 26 juli 2012 06:02 schreef Houtvester het volgende:
goeie morgen over slowchat en of topic gesproken zeg.
Opa is naar het ziekenhuis met zijn vrouw, die krijgt daar een onderzoek Oma dan!quote:
Maagonderzoek best rot onderzoek!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |