quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval heksie kan wel tegen een geintje
Hij is aan het indrinken, zeker?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:06 schreef Houtvester het volgende:
zonde opaatje is er nog niet ,echt zonde van al die zendtijd ...
En met al die warmte kan jij lekker het vuurtje opstoken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef jacqhassel het volgende:
ow ow wat wordt er hier gestookt zeg .;)
hee annie68 ook weer van stal ????quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:15 schreef annie68 het volgende:
[..]
En met al die warmte kan jij lekker het vuurtje opstoken.
Ziekenhuizen kennende en zeker hun hulpeloosheid voor wat betreft allerhande maagproblemen mag ze ergens volgende week weer gaan terugkomen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef beequeen het volgende:
Peebeetje heeft dus niet gemeld wat er aan de hand is met zijn vrouw?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziekenhuizen kennende en zeker hun hulpeloosheid voor wat betreft allerhande maagproblemen mag ze ergens volgende week weer gaan terugkomen.
Wedden !!
Ja tiepje je was op zijn chat zeker ,tja dat kan alleen op speciale uitnodiging hoor ...quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:46 schreef Tiepje het volgende:
Zo, dit was wmb de laatste keer dat ik hier een blik werp; dacht ik registreer even, was gelukt en hoppa een kick voor het te veel plaatsen van berichten binnen 1 minuut............ Had er nog geen 1 dus?????![]()
![]()
![]()
Dat blijkt dus ........... Hoef geen speciale uitnodiging; dacht dat het openbaar was whahahahahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ja tiepje je was op zijn chat zeker ,tja dat kan alleen op speciale uitnodiging hoor ...
Ja klopt ik mag ook nooit meer komen daar ..snap er niets van zie toch eens wat een mooie posts ik neer zet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:55 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Dat blijkt dus ........... Hoef geen speciale uitnodiging; dacht dat het openbaar was whahahahaha
Ach ja, dat heb je met "" beroemde "" mensen he
Jouw posts zijn schitterend ..................... Maar worden ondergewaardeerd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ja klopt ik mag ook nooit meer komen daar ..snap er niets van zie toch eens wat een mooie posts ik neer zet.
En nog geen uitnodiging van hem gekregen .... triest he Oop is heul speciaal heeeul speciaal.
Of appart dat mag je ook zeggen >
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:01 schreef HiDiHo het volgende:
Nu al die dames weer soppen om dat geile lichaam van m
Een hele grote fles bierquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:10 schreef Houtvester het volgende:
[ afbeelding ]
Dames sop lekker verder ,en droom fijn over dit godelijk lichaam ,oop droomd ook ff ,waar over tja daar hebben we het raden maar na
Maar het kan ook zomaar zijn met dit warme weer dat oop hiervan droomd hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een hele grote fles bier
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat oop zich prima kan vinden in een verzorgtehuisquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:03 schreef pullup het volgende:
Mooi stipt om 18.00 een bordje voorgeschoten krijgen voordat het bier er helemaal in hakt op nuchtere maag..
Dat is zijn vleesloze diner. Worteltjes, doperwten, krieltjes en appelmoes.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef pullup het volgende:
Ik meen zelfs wat verdwaalde groenten te ontwaren
Wow en ik maar denken dat hij alle vitamines uit zijn oren haaldequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is zijn vleesloze diner. Worteltjes, doperwten, krieltjes en appelmoes.
Neus of oor, het helpt altijd en vergeet de pillen niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:07 schreef pullup het volgende:
Wow en ik maar denken dat hij alle vitamines uit zijn oren haalde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |