Echt he....quote:
Ik zei exact hetzelfde tegen mn man.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt he....![]()
Ze moeten ons met rust laten en ons ons leven laten leiden.
Dan vraag ik me wel af of ook geen gebruik willen maken van het sociale vangnet.
Dit. Je bent geen Zigeuner, je bent geen Reiziger. Je bent gewoon een kamper.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:53 schreef mootie het volgende:
Bij Sinti en Roma kan ik me nog wel voorstellen dat ze veel waarde hechten aan traditie en cultuur.
Die hollandse woonwagenbewoners wekken toch meer de indruk dat ze gewoon geen zin hebben om zich aan te passen en naar de regels te leven. Tenzij ze er beter van worden.
Maak je een grap of hebben we het niet over dezelfde?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Da lijkt me juist een fijne meid. Heerlijk simpel.
Over Roy.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maak je een grap of hebben we het niet over dezelfde?
Omdat je over een meid sprak ging ik twijfelen of ik goed verstaan had dat Roy een kapper is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Over Roy.
Hij lijkt mij wel sympathiek ja.
En dat kind met die kaasschaaf
Tis toch een wijfman :-)quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Omdat je over een meid sprak ging ik twijfelen of ik goed verstaan had dat Roy een kapper is.
Dan ga ik ook een wagen kopen! ik wil ook een dikke bak!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef fratsman het volgende:
Oooooh! Daarom hebben ze zo'n dikke wagens!
Bizar hè. Zou toch voor geen goud met ze ruilen hoor. Toch te klein allemaal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef fratsman het volgende:
Zit ik nog steeds naar een woonwagen te kijken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |