quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:57 schreef Mark het volgende:
Isinbajeva? Nee, die hoogspringster uit Kroatie
Vlasicquote:
Jammer dat ze niet meedoet. 4 jaar lang de beste en dan afhaken. Hup Hellebaut. Geweldig dat Belgische commentaar 4 jaar geledenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vlasic
Stand AKQ deel 2760:
2 ScottTracy
2 tong80
Niet aanwezig op de Spelen ivm een blessure, wel meer kansen voor onze zuiderbuur Hellebaut
Hans van .........quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:51 schreef RanTheMan het volgende:
hans nog iets of is die van de paarden¿¿
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:05 schreef TerenceHill013 het volgende:
Goedenavond allemaal,
Ik ben nieuw hier, en ik vind deze quizen super,
Het goede antwoord is: Huite Zonderland.
Ik ben achter jullie website gekomen toen ik de naam Silly Wandelpeen invoerde bij google :-)
Groet,
Terence
quote:
1P/Halley, vernoemd naar Edmond Halleyquote:
Stand AKQ deel 2760:quote:
Hennie Stoel één van de leukste fasten nij Dit was het nieuwsquote:
Na Maarten van Rossem dan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hennie Stoel één van de leukste fasten nij Dit was het nieuws
En Harmen Siezen en Kamagurka.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Na Maarten van Rossem dan.
Stand AKQ deel 2760:
2 ScottTracy
4 tong80
2 tomtomaat
4 Narcotical
4 Quyxz_
Mij ook niet. Maar ze is erg bekend en Mathilde Willink was ook erg bkend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Tja dit is totaal niet mijn discipline...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
En zangeres!quote:
Ik vind het goed genoeg, doe maar een nieuwe vraag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:23 schreef Mark het volgende:
Iets met Feng, maar weet niet meer of dat nou haar voor- of achternaam was
mooie blunder.quote:
quote:
quote:
Wat isquote:is het voltrekken van de doodstraf waarbij de executie wordt uitgevoerd met het geweer. De methode is vooral bekend uit oorlogstijden, onder meer als straf voor spionnen.
Yepyepquote:
Slapen en eten.....quote:
Nog drie.quote:
Yepyep. Andere ingredienten (if anybody cares):quote:
Is dit Andy Roddick toevallig?quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Goede gok in navolging van Mac & sen.
[ afbeelding ]
Wie?
quote:
Wat isquote:Eenis een vergunning van de overheid die anderen uitsluit. De verkrijger van de
of
krijgt dus een monopolie (alleenrecht) op bijvoorbeeld een stuk grondgebied.
Neen.quote:
Yepyepquote:
quote:
Misschien had ik er dan twintig moeten vragen of zoquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:34 schreef Asap het volgende:
Red Heat
Red Sonja
The Villain
Hercules in New York
Conan the Barbarian
Conan the Destroyer
(Kan ze bijna allemaal wel opnoemen)
Je bent me voor, dat is goedquote:
Randy Couturequote:Op donderdag 26 juli 2012 09:45 schreef RanTheMan het volgende:
Jason statham
Sylvester Stallone
chuck norris
bruce willis
jet Li
"Arnie"
terry crews
Dolph Lundgren
Liam Helmsworth
J.C. van Dammemeer weet ik niet
Omdat het stil is neem ik de honneurs waar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:45 schreef RanTheMan het volgende:
Jason statham
Sylvester Stallone
chuck norris
bruce willis
jet Li
"Arnie"
terry crews
Dolph Lundgren
Liam Helmsworth
J.C. van Dammemeer weet ik niet
quote:
ow shit wel...quote:
Heb je ook walkmans die niet mobiel zijn?quote:
Nee, mijn vorige MP3 speler had het ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ow shit wel...
Ik dacht dat ze dit alleen gebruikte voor de klassieke walkman...
Dat zijn er 3, nog maar 1quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:30 schreef Dopekoe het volgende:
Daddy Cool
Rivers of Babylon
Hooray hooray
....
quote:
Wat een gek liedjequote:
Ankie van Grunsvenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:44 schreef Mark het volgende:
In Peking 2008 won Nederland 7 gouden medailles. Noem 4 winnaars van zo'n gouden medaille
Ondanks de missende toevoeging dat de estafette om zwemmen ging, reken ik hem goedquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:45 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ankie van Grunsven
Dames Estafette
Vrouwen hockey
Vrouwen waterpolo
Detailsquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Ondanks de missende toevoeging dat de estafette om zwemmen ging, reken ik hem goed
2/6quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:01 schreef Greenpeas het volgende:
Lars Boom, Marianne Vos. Verder kom ik op het moment even niet.
3/6quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:02 schreef RanTheMan het volgende:
de man die nooit water haalt, robert geesink
Dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:03 schreef Mark het volgende:
Heb er ook pas 3:
Zeker:
Marianne Vos
Robert Gesink
Lars Boom
Nog een gokje op Luis Leon Sanchez (er stond niet dat het Nederlanders moesten zijn)
noud ie zijn allemaal fout denk ik:quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:04 schreef Mark het volgende:
Gokken dan maar:
Laurens ten dam, Steven Kruiswijk en Bauke mOLLEMA
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:04 schreef Mark het volgende:
Gokken dan maar:
Laurens ten dam, Steven Kruiswijk en Bauke mOLLEMA
Matti Breschel en Annemiek van Vleuten zijn goedquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
noud ie zijn allemaal fout denk ik:
maar breschel dan nog en annemiek van vleuten en de rest zullen wel buitenlandse vrouwen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:
dat klopt deels.. Maar nog niet helemaal goedquote:
Dat is correct, nu de bonus vraag nog.. er was een boycot vanwege de inval in afghanistan..quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:22 schreef Mark het volgende:
Er was een boycot, dus een volledige afvaardiging zal het niet geweest zijn. Het was geen Nederlander?
quote:
Stand AKQ deel 2760:quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:24 schreef Mark het volgende:
Het zal wel een Rus geweest zijn (de vraag in de spoiler)
Red Dragon ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:29 schreef Mark het volgende:
In welke film zien we Hannibal Lecter voor het eerst?
Ik reken hem goed, het boek Red Dragon is tweemaal verfilmd, de eerste keer onder de naam Manhunterquote:
Stand AKQ deel 2760:quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:42 schreef Mark het volgende:
Met de assistente van dokter van der Ploeg
Dat was idd goed en je hebt de punten al gekregen.quote:
Correct, bedankt!quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:36 schreef Mark het volgende:
Ik zie dat ik vannacht Quyxz_ een punt te weinig heb gegeven (1 ipv 2), dat is nu aangepast. Vond het al zo vreemd dat hij een oneven aantal punten had
Twee inkoppuntenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik kwam maar niet op Maryland. De ontbrekende is Massachussets. Lang leve die topografie spelletjes op internet...
Masachussets (quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:44 schreef plagvreugd het volgende:
Er zijn acht staten van de VS die beginnen met een M. Noem ze alle acht.
(achtste noemen = twee puntjes pakken)
Bien.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Aangezien boogschieten al voor de opening is, gok ik erop dat Rick van der Ven morgen al in actie komt.
Wat isquote:Deof Noctiluca scintillans is een dinoflagellaat van 0.5 tot 1 millimeter groot die voorkomt in zeewater.
2/8quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Pfff.Massachusetts - Boston
Mississipi - Jackson
Verder ga ik niet komen iig.
2/8quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:19 schreef thettes het volgende:
Michigan - detroit
verder kom ik niet eens, waarschijnlijk wel allemaal ooohja momentjes
Ik verlaag het aantal naar 4/8quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:21 schreef plagvreugd het volgende:
Sommige zijn ook erg obscuur.k bied nog Olympia en Athens.
Nog 1quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:22 schreef outtayourleague het volgende:
minnesota is minneapolis waarschijnlijk
michigan is lansing
quote:
quote:
Ja, waarom niet?quote:
Gister alleen de laatste 2 minuten gezien....quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe heet de doelvrouwe van het Amerikaanse damesvoetbal elftal?
Ze is één van de meest bekende vrouwelijke voetballers. Ook nog vanwege haar uiterlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:07 schreef plagvreugd het volgende:
k vind het nogal obscuur / erg specifiek.
quote:
Box Hillquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:28 schreef Dopekoe het volgende:
Hoe heet de 'berg' waartegenop de wielrenners moeten rijden in de olympische wegwedstrijd ?
En als ik in NL zou zijn had ik er vast wel 1 of 2 geweten. Maar alle vijf: neuh.quote:
Geen idee, weet alleen dat ie z'n eigen naam de hele tijd roeptquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Tacabro met Takata is goed.
Bij Gustavo Lima is het niet zo moeilijk de titel te verzinnen denk ik.
Miss Montreal staat op 24.
Da's de nummer vijf inderdaad...quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:57 schreef RanTheMan het volgende:
ik mis starships nog.. geen idee wie t zingt
Die titel is deels goed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:09 schreef RanTheMan het volgende:
ow dat van can you feel it to ah ahaha hahaha oid? geen idee
Jep, met Dromen zijn bedrog. Benieuwd of we volgende week Gusttavo Lima als nieuwe recordhouder hebbenquote:
Wat isquote:zijn een beroemde begraafplaats in
in de vorm van een groot netwerk van ondergrondse kamers en galerijen. Het totale tunnelstelsel zou meer dan 300 km lang zijn en er zouden de resten van ongeveer zes miljoen
liggen.
Oorspronkelijk waren dit kalksteengroeven, en vanaf 1786 tot ver in de 19e eeuw is een deel ervan gebruikt als depot om de beenderen van de overvolle kerkhoven in onder te brengen. Gedurende de Tweede Wereldoorlog is een deel van het gangenstelsel gebruikt door het verzet.
Zit Que Si Que No daar niet tussen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:38 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jep, met Dromen zijn bedrog. Benieuwd of we volgende week Gusttavo Lima als nieuwe recordhouder hebben
Stand AKQ deel 2760:
4 ScottTracy
6 tong80
2 tomtomaat
4 Narcotical
10 Quyxz_
8 Flitspaal
2 Speedball
12 Mark
8 plagvreugd
6 Greenpeas
4 Asap
4 RanTheMan
10 Dopekoe
4 thettes
10 Da_Sandman
Voor de statistieken: de liedjes die het langst op #1 stonden in Nederland
12 weken
Dromen zijn bedrog - Marco Borsato
Balada - Gusttavo Lima
11 weken
(Everything I do) I do it for you - Bryan Adams
Rood - Marco Borsato
Blijf bij mij (Dit zijn voor mij de allermooiste uren) - André Hazes & Gerard Joling
Just the way you are - Bruno Mars
10 weken
Ich bau' dir ein Schloss - Heintje
What's up? - 4 Non Blondes
Conquest of paradise - Vangelis
My heart will go on - Celine Dion
Fireflies - Owl City
Iets specifieker graag...quote:
Sjuust, de Catacomben van Parijs.quote:
Nee, die stond in de Mega Top 50 wel heel lang op 1. Maar in de top 40 was het, met onderbreking, maar een week of 8.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zit Que Si Que No daar niet tussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |