quote:Op maandag 30 juli 2012 00:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Echt wel. Vooral omdat 35 man ineens in de chat zat van WTF.
blizzard store.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:40 schreef keepoww het volgende:
wat zijn eigenlijk de meest makkelijke manieren om een vette mount te krijgen (behalve engineering tailoring)
Thanksquote:Op maandag 30 juli 2012 15:31 schreef Isabeau het volgende:
Gratz Wyri. Ik heb het even allemaal opgegeven met proberen
ICC en Ulduar raid achievements, Netherwing en spermmountrepgasten rep, het Tournament in ICC etc etc. Dit is mijn lijstje: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Wyrihaximus/mountquote:Op maandag 30 juli 2012 15:40 schreef keepoww het volgende:
wat zijn eigenlijk de meest makkelijke manieren om een vette mount te krijgen (behalve engineering tailoring)
http://www.mmo-champion.c(...)-here!?highlight=rafquote:Op maandag 30 juli 2012 17:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Wil eigenlijk ook nog de nieuwe RaF mount hebben
Mwah ik werk ook nog en heb niet echt veel tijd op het momentquote:Op maandag 30 juli 2012 17:31 schreef Nystiq het volgende:
[..]
http://www.mmo-champion.c(...)-here!?highlight=raf
Kies maar uit
Pokemons, die dungeon challenges, paar nieuwe reps die wel boeiend lijken, lfr voor alle nieuwe raids(niet nieuw, wel fijn voor mij) en voor mij de vrijheid om mijn andere chars te spelen. Al mijn mounts overal beschikbaar, hoef ik niet meer bang te zijn dat die ene mount dropt op mijn alt die eigenlijk nooit speel maar nu ff omdat het wel leuk wasquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef keepoww het volgende:
[..]
Wat voor een dingen komen er meer bij volgens jou? (buiten een nieuwe / race class levelen).
Gecamped? Alsnog gratsquote:
LFR is best handig, vandaag voor het eerst me vriendin meegenomen er naar toe. Die vond het best makkelijk gaanquote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Pokemons, die dungeon challenges, paar nieuwe reps die wel boeiend lijken, lfr voor alle nieuwe raids(niet nieuw, wel fijn voor mij) en voor mij de vrijheid om mijn andere chars te spelen. Al mijn mounts overal beschikbaar, hoef ik niet meer bang te zijn dat die ene mount dropt op mijn alt die eigenlijk nooit speel maar nu ff omdat het wel leuk was.
Echt raiden valt het niet te noemen, wel erg vermakelijk imo. En leuk om ff tussen door te doen. Prima toevoeging wat mij betreft, helemaal omdat ik op die manier met weinig spelen toch ff alle raids een beetje kan doen. De sfeer proeven en scenery checken.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
LFR is best handig, vandaag voor het eerst me vriendin meegenomen er naar toe. Die vond het best makkelijk gaan.
Precies daarom doen we/ik het ook, echt raiden heb ik gedaan maar geen tijd/zin meer in.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:34 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Echt raiden valt het niet te noemen, wel erg vermakelijk imo. En leuk om ff tussen door te doen. Prima toevoeging wat mij betreft, helemaal omdat ik op die manier met weinig spelen toch ff alle raids een beetje kan doen. De sfeer proeven en scenery checken.
quote:We are aware that many of you are concerned about not having enough time to level up and such, which is a concern we fully acknowledge, as we know that many of you would like to enjoy and experience the new areas and content at your own pace, and not feel like you have to rush through things and level up as fast as possible just to have a go at the Brewfest dungeon boss.
Therefore, In order to make sure you guys have some more time to prepare for this year's Brewfest, we have pushed the whole event forward by just over a week, stopping short of overlapping with the Hallow’s End event.
Idem, heb toen helaas met m'n stomme kop ook een groot gedeelte verkochtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:08 schreef MarkyB het volgende:
Ik vraag me af of ik met mijn ds hc gear tot level 89 kan doorgaan.
Van 80-84 heb ik in ieder geval met heroic icc gear kunnen doen. Deed erg veel pijn om die gear uit te moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |