Nice! Ik moet nog rogue, maar allemachtig wat is dat saai zeg.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:48 schreef Messina het volgende:
Ik heb nu ook 8 chars op 85.
Rogue
Priest
Druid
Paladin
Death Knight
Warlock
Hunter
Shaman
In MoP wil ik een Panda Mage. Warrior heb ik echt he-le-maal niks mee.
Rogue is mijn mainquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nice! Ik moet nog rogue, maar allemachtig wat is dat saai zeg.
Weet ook nog steeds niet wat ik ga spelen in MoP
Nah, daar komen helemaal geen GM's johquote:
en als je daar bent is het instant banquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nah, daar komen helemaal geen GM's johvroeger misschien maar tegenwoordig zitten GM's helemaal niet meer standaard in game
neuhquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:31 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
en als je daar bent is het instant ban
Blijkbaar niet he. Anders had een bepaald niet te noemen persoon wel een rage post gemaaktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:31 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
en als je daar bent is het instant ban
en er is daar niks te zoeken er is daar niks alleen een palm boom met een huisjequote:
Jaloersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
en er is daar niks te zoeken er is daar niks alleen een palm boom met een huisje
ben er ook geweest met TBC van dat elven eilend met slow fall en heel veel light feathers meegenomenquote:
Hah jaloers much?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
en er is daar niks te zoeken er is daar niks alleen een palm boom met een huisje
en dat ook, wil er nu niet meer naartoe. geen zin in een perm banquote:
Dat is waar, ben al maanden geen GM ingame meer tegen gekomen. Zullen het wel te druk hebben met al die zeur tickets van onsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nah, daar komen helemaal geen GM's johvroeger misschien maar tegenwoordig zitten GM's helemaal niet meer standaard in game
Je bedoeld gruwelijk no skill overpoweredquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:13 schreef Blistering het volgende:
Even een warlockje aangemaakt op de PTR. Hoe-fucking-badass. WOW.
Ik zie door de bomen het bos niet meer, maar wat een gruwelijk vette spells zeg
Ja, ik vind het ook een erg slechte verandering, keek altijd wel uit naar weer een nieuwe talent point, waardoor je weer ietsje sterker werd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Die nieuwe talents, ik weet het niet. Aan de ene kant is het tof, aan de andere kant vond ik het altijd zo cool dat je "vroeger" elk level een punt ergens in kon stoppen. Later elke twee levels en nu elke 15 levels een soort van ability.
Maarja, zie wel hoe het uitpakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |