abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114701467
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
Eindelijk beslissing genomen, we gaan terug naar de Horde *O* , server wordt dreanor geloof ik.

En dat ik gewoon moet werken tijdens de launch is niet zo heel erg, als ik na 2 weken vakantie heb, zijn de starter zones weer wat rustiger :D
Dreanor zou ik niet heen gaan, is een PvE server
pi_114701615
Guild wil dan ook niet naar een PvP server, dus komt goed uit :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_114703297
Dan zou ik je guild maar eens goed informeren, alle goede guilds zitten op PvP servers
pi_114706126
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:07 schreef TwyLight het volgende:
Dan zou ik je guild maar eens goed informeren, alle goede guilds zitten op PvP servers
En daarom ga je naar een pvp server? :')_!
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_114706207
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

En daarom ga je naar een pvp server? :')_!
Goede guilds staan gelijk aan goede spelers

Dus, ja, dat zou een goede reden kunnen zijn

cba met bads spelen

voor mij is dat niet de enige reden though, kan er genoeg noemen

zoals dat de top 10 highest pop realms allemaal PvP zijn behalve 1 RP-PvE server, en dat een PvE server gewoon saai is. World of WARcraft draait toch juist om oorlog tussen horde en alliance :?
pi_114706285
Echte oorlogen heb je niet meer in WoW. Sinds je op lvl 60 al kan vliegen kun je elkaar als horde vs alliance zijnde vrij eenvoudig vermijden. En ganken of gegankt worden in gevallen van ruim 5-10 levels verschil noem ik geen oorlog meer. Ik ben dan ook van mening dat het verschil tussen PvE en PvP die tijdens TBC (en classic, maar dat heb ik niet meegemaakt, dus gebasseerd op verhalen) en eerste tijd van WotLK er was nu totaal niet meer terug te vinden is en volgens mij is dat ook het belangrijkste verschil tussen die 2 type servers.
pi_114706294
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:40 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Goede guilds staan gelijk aan goede spelers

Dus, ja, dat zou een goede reden kunnen zijn

cba met bads spelen

voor mij is dat niet de enige reden though, kan er genoeg noemen

zoals dat de top 10 highest pop realms allemaal PvP zijn behalve 1 RP-PvE server, en dat een PvE server gewoon saai is. World of WARcraft draait toch juist om oorlog tussen horde en alliance :?
PvP is al jaren niet serieus te nemen in wow, zeker world pvp niet (wat sowieso al jaren niet meer bestaat)

En de meeste zogenoemde "goede spelers in goede guilds" (in wow :') ) speel ik niet al te graag mee, 90% van die lui hebben autisme of een of ander syndroom :r
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_114706461
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

PvP is al jaren niet serieus te nemen in wow, zeker world pvp niet (wat sowieso al jaren niet meer bestaat)
Mensen met hun "world pvp is dood" :') iedereen zeurt er over maar kom je zelf wel eens ergens anders dan stormwind? Als je dat wil moet je het opzoeken, kijk maar vorige topic laatste pagina
quote:
En de meeste zogenoemde "goede spelers in goede guilds" (in wow :') ) speel ik niet al te graag mee, 90% van die lui hebben autisme of een of ander syndroom :r
:').

Feit blijft, op PvE servers zijn in het algemeen gewoon veel meer noobs, en de pvpers die je daar ziet zijn allemaal aan het backpeddlen en keyboard turnen
pi_114706581
Pvp servers zijn gewoon veel toffer + world pvp back in panda :N
pi_114706589
_O_ bedoel ik
pi_114709453
quote:
Dat had ik al lang gezegd :P

(Twy heeft overigens erg gelijk. PvP servers hebben domweg de betere spelers. Goede spelers verhuizen niet naar PvE servers, omdat ze dan nooit kans maken op een plek in een goed guild. Dus ook voor je recruitment is een PvE server waardeloos. Ook de pugs op PvP servers zijn serieus beter.)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_114709514
Welke PVP server raden jullie dan aan? zo goed ben ik niet. Ik trek met me warrior net 30k in DS

Maakt trouwens niet uit of het horde of alliance is

[ Bericht 24% gewijzigd door Kingleon op 27-07-2012 08:33:20 ]
pi_114709620
Er zijn diverse goede PvP servers. Ik heb zelf op Burning Legion, Haomarush, Auchindoun en nu Frostmane gezeten. Haomarush is net te rustig/leeg en Burning Legion moet je alleen heen willen als je Pools bent en zelfs slimme Polen mijden die server als de pest. Auchindoun en Frostmane zijn tof, maar er zijn er ongetwijfeld veel meer die geweldig zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_114709823
quote:
Heb ook nooit gezegd dat we een hardcore raidingguild zijn :+
pi_114709936
Voor hardcore raiding guilds hoppen spelers met gemak van de ene naar de andere server. No problem. Juist de guilds die graag goed willen zijn, maar niet op het hardcore niveau moeten het hebben van de populatie op betreffende server voor de recruitment :7
pi_114710126
Ik ga binnenkort ook maar weer eens verder, wat mensen hier die op Sylvanas (horde) spelen ?
pi_114710718
Misschien zitten mensen wel op PvE servers omdat ze niet willen PvP'en?
En op PvE servers zitten heus wel genoeg prima spelers (op Draenor sowieso). Dat nou alle "topguilds" op PvP servers zitten maakt toch geen donder uit, we zijn niet allemaal topspelers.. En ook op PvE servers zijn genoeg goeie guilds die gewoon recruiten en PUGs die werken. Ik vind het een beetje onzin allemaal. Voor een casual en zelfs een semi-hardcore PvE speler is het echt nul verschil.
Net toen je dacht dat je veilig was..
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 juli 2012 @ 10:21:33 #93
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_114711588
over een week heb ik als alles doorgaat dan eindelijk m'n legendary daggers :)
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_114712030
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef Tokus het volgende:
Woei! gz!! *O*
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_114712048
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef Tokus het volgende:
Die zien er erg cool uit O+ Veel plezier er mee (over een week ;) ).
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:05:01 #96
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_114712723
PTR _O_ _O_ _O_ _O_ Ashes, Mimirons Head, Spectral etc etc op m'n priest O+ O+

En gefeliciteerd alvast Tokus.

[ Bericht 17% gewijzigd door Blistering op 27-07-2012 11:43:40 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_114738821
pi_114755856
Waar ben je?! :D
pi_114755900
Zie je toch :P
pi_114756552
Gm je naar hun eiland getrokken? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')