Dreanor zou ik niet heen gaan, is een PvE serverquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
Eindelijk beslissing genomen, we gaan terug naar de Horde, server wordt dreanor geloof ik.
En dat ik gewoon moet werken tijdens de launch is niet zo heel erg, als ik na 2 weken vakantie heb, zijn de starter zones weer wat rustiger
En daarom ga je naar een pvp server?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:07 schreef TwyLight het volgende:
Dan zou ik je guild maar eens goed informeren, alle goede guilds zitten op PvP servers
Goede guilds staan gelijk aan goede spelersquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daarom ga je naar een pvp server?_!
PvP is al jaren niet serieus te nemen in wow, zeker world pvp niet (wat sowieso al jaren niet meer bestaat)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Goede guilds staan gelijk aan goede spelers
Dus, ja, dat zou een goede reden kunnen zijn
cba met bads spelen
voor mij is dat niet de enige reden though, kan er genoeg noemen
zoals dat de top 10 highest pop realms allemaal PvP zijn behalve 1 RP-PvE server, en dat een PvE server gewoon saai is. World of WARcraft draait toch juist om oorlog tussen horde en alliance
Mensen met hun "world pvp is dood"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
PvP is al jaren niet serieus te nemen in wow, zeker world pvp niet (wat sowieso al jaren niet meer bestaat)
quote:En de meeste zogenoemde "goede spelers in goede guilds" (in wow) speel ik niet al te graag mee, 90% van die lui hebben autisme of een of ander syndroom
Dat had ik al lang gezegdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:07 schreef TwyLight het volgende:
Dan zou ik je guild maar eens goed informeren, alle goede guilds zitten op PvP servers
Heb ook nooit gezegd dat we een hardcore raidingguild zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:07 schreef TwyLight het volgende:
Woei! gz!!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef Tokus het volgende:
over een week heb ik als alles doorgaat dan eindelijk m'n legendary daggers
Die zien er erg cool uitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef Tokus het volgende:
over een week heb ik als alles doorgaat dan eindelijk m'n legendary daggers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |