ik wil ook zo'n jobquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Een tandarts heeft een inspanningsverplichting geen resultaatverplichting.
Dus geen garantie.
Garantie bij de tandarts?
http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?f=10&t=8191
Vraag de tandarts om coulance? Of bel ze even op en leg de situatie even uit..quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:20 schreef TensaiMS het volgende:
Ik heb een vulling die er bijna een jaar geleden zijn ingezet. Nu is deze er net weer uitgevallen, kan de tandarts mij dan het opnieuw vullen van de kies weer opnieuw in rekening brengen?
Als hij prutswerk heeft geleverd is hij gewoon verplicht het te herstellen hoorquote:
Mijne gaf laatst toe dat ie 3 jaar geleden een foutje had gemaakt waarschijnlijk, en dat ie het gratis zou herstellenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dus geen garantie.
http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?f=10&t=8191
grmbl.. nu ben ik nieuwsgierig of erikkll heeft moeten betalen......quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dus geen garantie.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:04 schreef k_man het volgende:
Onlangs op een vrijdag een kies laten vullen. De dinsdag erna lag de vulling er al weer uit. Geen garantie.
Hier een half jaar later nog ´gewoon´ vervangen zonder extra kostenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:04 schreef k_man het volgende:
Onlangs op een vrijdag een kies laten vullen. De dinsdag erna lag de vulling er al weer uit. Geen garantie.
Beter je bek schrobben...quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:04 schreef k_man het volgende:
Dat denk ik ook. Lijkt me ook afhankelijk van hoe lang je al patiënt bent en dergelijke, als je al jaaaaren bij dezelfde tandarts komt dan zal hij of zij toch eerder bereid zijn om wat coulance te tonen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne gaf laatst toe dat ie 3 jaar geleden een foutje had gemaakt waarschijnlijk, en dat ie het gratis zou herstellenHeb er geen last van, maar hij zag het toevallig op een foto. Het zal dus maar net aan je tandarts liggen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |