Is dat 450,- met inflatie?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja ik zou zeggen google eens.... Overigens is het richting het oostblok vaak juist goedkoop.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:22 schreef Mierenneuker. het volgende:
Zeg maar het hele zooitje reis+overnachtingen, drank etc.
En het hoeft echt niet naar Kroatie,Spanje of Italië, maar ik weet niet of het in eigen land zoveel goedkoper is.
Ja maar dan heb je alleen reis+overnachtingen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ik zou zeggen google eens.... Overigens is het richting het oostblok vaak juist goedkoop.
Wat een nutteloze vraag eigenlijk. Elke jongere heeft toch weer een ander budget, dus je kunt er niet echt iets zinnigs over zeggen. Wat heb je zelf al uitgezocht, rekening houdend met je budget?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:22 schreef Mierenneuker. het volgende:
Zeg maar het hele zooitje reis+overnachtingen, drank etc.
En het hoeft echt niet naar Kroatie,Spanje of Italië, maar ik weet niet of het in eigen land zoveel goedkoper is.
Ja op internet kun je al reizen vinden v.a. 60 euro ofzo. Maar ik betwijfel of dat betrouwbaar is vandaar dat ik het hier vraag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat een nutteloze vraag eigenlijk. Elke jongere heeft toch weer een ander budget, dus je kunt er niet echt iets zinnigs over zeggen. Wat heb je zelf al uitgezocht, rekening houdend met je budget?
Google --> "kosten eten drinken [insert land naar keuze]".quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:24 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je alleen reis+overnachtingen.
Doe eens een linkje naar z'n reis?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:25 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ja op internet kun je al reizen vinden v.a. 60 euro ofzo. Maar ik betwijfel of dat betrouwbaar is vandaar dat ik het hier vraag.
het mag dus blijkbaar echt helemaal helemaal niks kosten? Dan kun je beter thuis blijven lijkt me.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:25 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ja op internet kun je al reizen vinden v.a. 60 euro ofzo. Maar ik betwijfel of dat betrouwbaar is vandaar dat ik het hier vraag.
Rugzak ¤150quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:40 schreef il_Tonno het volgende:
Ga lekker backpacken, maar dan ook écht backpacken. Met een rugtas lopend naar het Gardameer en daar aangekomen onder de sterrenhemel in je slaapzakje. Reiskosten: ¤0,- Overnachting ¤0,-. En dan neem je ¤50 mee voor eten om de week door te komen
Ik was (2005 en 2006) ongeveer 600 kwijt aan verblijf + reis en 1500-2000 aan stappen. Ging dan om 8 dagen. (Salou resp. Lloret de mar).quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:24 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je alleen reis+overnachtingen.
was dat met drugs en hoeren erbij ofzo?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik was (2005 en 2006) ongeveer 600 kwijt aan verblijf + reis en 1500-2000 aan stappen. Ging dan om 8 dagen. (Salou resp. Lloret de mar).
Dan kan je wel elke avond tot het naadje gaan. Reken dus op 2000-2500.
Wat overigens véél te veel geld is voor wat je er voor terugkrijgt, maar zo werken jongerenvakanties nou eenmaal.
Wel drugs, geen hoeren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:15 schreef Shispeed het volgende:
[..]
was dat met drugs en hoeren erbij ofzo?
700 aan reis en verblijf alleen, ja. En dan heb je nog niks gedaan of gedronken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:18 schreef Shispeed het volgende:
renesse, terschelling of vergelijkbaar ong. 500 incl camping.
Buitenland kun je zo gek maken als je wilt natuurlijk maar je bent zeker 700 euro kwijt als je richting lloret, salou, chesonissos of weet ik veel wat papuperoord wilt.
20 Euro entree en 9 euro voor een flesje amstel ongeveer. En als je tussendoor naar een andere club wil moet je een stempeltje halen zodat je er daarna weer in komt. En dat kost ook 10 E.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat betaal je eigenlijk in die oorden als lloret, salou, chersonissos voor een biertje in een club?
wat moet je dan met 200-250 euro op een avond tijdens het stappen?quote:
zwets niet manquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:20 schreef Skv het volgende:
[..]
20 Euro entree en 9 euro voor een flesje amstel ongeveer.
3 euro voor een biertje. Bitch please.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:20 schreef Shispeed het volgende:
[..]
wat moet je dan met 200-250 euro op een avond tijdens het stappen?
15 pils * 3.00 = 50
5 goeie whiskey * 8.00 = 40
taxi = 20
3x vreten * 10.00 =30
genoeg goeie pillen = 30
dan kom je er nog niet aan
Is zo. Overigens was ik de tweede vakantie 2000 kwijt in totaal (en waren we 10 dagen ipv 8).quote:
Dat ligt dan redelijk op een lijn met andere Europese steden. Qua dat vind ik Nederland nog relatief goedkoop.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:20 schreef Skv het volgende:
[..]
20 Euro entree en 9 euro voor een flesje amstel ongeveer. En als je tussendoor naar een andere club wil moet je een stempeltje halen zodat je er daarna weer in komt. En dat kost ook 10 E.
Je kan ook sparen voor t-shirts. Die krijg je als je voor meer dan 200 opzuipt. Ik heb nog vier van die kutdingen liggen..!
Als je naar die shady barretjes vol Engelsen gaat (of de supermarkt) dan bespaar je wel een hoop. Maar dan kan je net zo goed naar renesse ofzo gaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat ligt dan redelijk op een lijn met andere Europese steden. Qua dat vind ik Nederland nog relatief goedkoop.
Ja maar daar zit niemand op de wachten. Meest vreemde vond ik vooral Vegas, alle drankjes supergoedkoop behalve een biertje in een club daar betaal je je dan weer scheel voor terwijl alle mixdrankjes gewoon onbeperkt naar binnen gegoten mochten wordenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je naar die shady barretjes vol Engelsen gaat (of de supermarkt) dan bespaar je wel een hoop. Maar dan kan je net zo goed naar renesse ofzo gaan.
in Renesse lopen tenminste nog mokkels, die zijn bij die engelsen ook al niet te vindenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je naar die shady barretjes vol Engelsen gaat (of de supermarkt) dan bespaar je wel een hoop. Maar dan kan je net zo goed naar renesse ofzo gaan.
Ja van 15quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:27 schreef Shispeed het volgende:
[..]
in Renesse lopen tenminste nog mokkels, die zijn bij die engelsen ook al niet te vinden
om in Lloret wat te neuken te vinden..... ik denk dat de man/vrow verhouding daar 5:1 is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:33 schreef Skv het volgende:
Om te neuken moet je sowieso niet naar Lloret of Salou, Malgrat of Blanes.
Zijn wel wat vrouwen, maar het is echt een testosteronfeest.. Zou er voor geen goud naar terug gaan.
Ik had een vriendin toen ik beide vakanties deed, dus ik vond het niet zo kut dat er weinig te scoren viel. Was met twee vrieden en we hadden vrienden gemaakt met vijf hockeymeisjes uit het appartement naast ons. Mijn vrienden hebben niks te klagen gehad iig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:58 schreef bunnahabhain het volgende:
ik denk dat ik volgend jaar ook mijn vakantie vragen op FOK! zet.
ik wil weg, het moet vet zijn, en ik moet eigenlijk nog 100,- krijgen als ik die vakantie
[..]
om in Lloret wat te neuken te vinden..... ik denk dat de man/vrow verhouding daar 5:1 is.
waar bij de toppers al de eerste avond veroverd zijn door de reislijders, en barpersoneel.
Wat over blijft, de kans is groot dat je als testesteron overstromend ventje, alleen maar de hele avond drankjes blijft spenderen, zonder enige kans op scoren.
vroegah wel in Salou geweest.. onze buren hadden een of andere meid pillen e.d. gevoerd.. die lag passed out op bed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:33 schreef Skv het volgende:
Om te neuken moet je sowieso niet naar Lloret of Salou, Malgrat of Blanes.
Zijn wel wat vrouwen, maar het is echt een testosteronfeest.. Zou er voor geen goud naar terug gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:07 schreef Mierenneuker. het volgende:
Ok laten ik het dan op een andere manier doen:
Zouden enkelen van jullie dit lijstje in willen vullen:
Waar: (land,locatie)
Hoelang: (aantal dagen)
Hoe zag een doorsnee dag eruit:
Totale prijs:
Wat is er nou zo moeilijk aan een budget geven en wat je graag zou willen doen. Er moet toch een reden zijn waarom je uberhaubt op vakantie wil?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:07 schreef Mierenneuker. het volgende:
Totale prijs:
Hoezo nou weerquote:
WAT IS JE SALDO DANquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:44 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Hoezo nou weer?
Ik vraag alleen wat zoiets mij gaat kosten. Ik hoef echt geen schooierreis maar mocht het me meevallen (lees binnen mijn saldo passen) zal ik er nog 1-1,1/2 week op uit gaan.
Jonge ik ben nog nooit op vakantie geweest. Ik kan wel een budget gaan stellen maar stel dat je daar bent en je alles blijkt veel duurder uit te vallen, kun je verder niets omdat je geld op is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is er nou zo moeilijk aan een budget geven en wat je graag zou willen doen. Er moet toch een reden zijn waarom je uberhaubt op vakantie wil?
Snap je dan ook niksquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:46 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Jonge ik ben nog nooit op vakantie geweest. Ik kan wel een budget gaan stellen maar stel dat je daar bent en je kunt verder niets omdat je geld op is.![]()
![]()
kopieer mijn vakantie vorig jaar, heb je nog 16 dagen en 200,- over om Swaziland te zienquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:10 schreef Skv het volgende:
Waar: Zuid-afrika, botswana, zimbabwe, swaziland, mozambique, zambia
Hoelang: 40
Hoe zag een doorsnee dag eruit: wakker worden, reizen, dingen zien, eten, drinken, slapen
Totale prijs: 4200 E
Lijkt wel wat op mijn reis ja, alleen heb ik alles zelf gedaan, zonder tourguides enzo. Gewoon een Land Rover gehuurd en kachelen maar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:43 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]
kopieer mijn vakantie vorig jaar, heb je nog 16 dagen en 200,- over om Swaziland te zien
DEZE
Je moeder in mijn bed maal zes, neger.quote:
Dat is het idee van een BUDGET. Dat is iets anders dan je RESULTAAT.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:46 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Jonge ik ben nog nooit op vakantie geweest. Ik kan wel een budget gaan stellen maar stel dat je daar bent en je alles blijkt veel duurder uit te vallen, kun je verder niets omdat je geld op is.![]()
![]()
zo lang je zelf niet specifieker bent in wat je wilt ga ik hier geen moeite voor doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:07 schreef Mierenneuker. het volgende:
Totale prijs:
Hmmm, in mijn jeugd was het nog goedkoper als hier. Maar toen waren er nog peseta'squote:Op woensdag 25 juli 2012 15:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Is zo. Overigens was ik de tweede vakantie 2000 kwijt in totaal (en waren we 10 dagen ipv 8).
Zoek maar op Pacha of Flashback Salou. Zijn vast wel ergens prijzen te vinden. Of Colossus Lloret de Mar (hoewel het daar 'maar' 5 á 6 euro per bier was).
Daarnaast zoop ik toen veel gin & juice. Echt een episch plan als je je geld kwijt wil raken. En je waardigheid.
Wie hielden 100-150 Euro per dag aan voor daar, exclusief reiskosten en overnachting. Ik denk als je op 100 per dag zit en niet al te extreme dingen doet, je goed uitkomt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hmmm, in mijn jeugd was het nog goedkoper als hier. Maar toen waren er nog peseta's
Wij rekenden toen altijd reis + gemiddeld 100 gulden op een dag om te besteden. Dan hoefde je je nooit zorgen te maken om de centen.
Tja, toen ik er was was het nog een stuk goedkoper heb ik het idee. Kon je voor omgerekend 20-25 gulden ergens binnen komen en dan was het drinken inclusiefquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Wie hielden 100-150 Euro per dag aan voor daar, exclusief reiskosten en overnachting. Ik denk als je op 100 per dag zit en niet al te extreme dingen doet, je goed uitkomt.
"Ik ging op vakantie naar New York en het was echt supergoedkoop! Nouja, het vliegen was wel duur maar ter plekke gaven we bijna niks uit. We hebben dan wel niks gezien en zijn op het vliegveld gratis blijven slapen, maar qua kosten viel het ons niks tegen!"quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:06 schreef mirannie het volgende:
3 jaar geleden nog naar Sunny Beach (Bulgarije) geweest. 250 euro voor reis en verblijf in juli (ja, met het vliegtuig). En ook Lloret en dergelijke is echt wel te vinden voor dat geld of ietsje meer. Dus die mensen die hier serieus 750 euro hebben betaald voor dit soort trips, zijn degenen waar TS nou net niks aan heeft.
Dag geld ligt geheel aan jezelf. In Sunny Beach was ik iets van 50 euro per dag kwijt aan eten en drinken voor 2 personen. Maar niet in clubs geweest.
Goh, wat een geweldige vergelijking weer. Heel knap van je. Dat jij je elke avond voor 200 euro laat naaien in 1 of andere club, wil niet zeggen dat iedereen daar behoefte aan heeft.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:10 schreef Skv het volgende:
[..]
"Ik ging op vakantie naar New York en het was echt supergoedkoop! Nouja, het vliegen was wel duur maar ter plekke gaven we bijna niks uit. We hebben dan wel niks gezien en zijn op het vliegveld gratis blijven slapen, maar qua kosten viel het ons niks tegen!".
TS wil toch op jongerenvakantie? Genaaid worden voor veel te veel geld in een club is inherent aan jongerenvakanties. Wandelen in de alpen niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Goh, wat een geweldige vergelijking weer. Heel knap van je. Dat jij je elke avond voor 200 euro laat naaien in 1 of andere club, wil niet zeggen dat iedereen daar behoefte aan heeft.
Er zijn veel mooiere plekken om vakantie te vieren als je niet in clubs geinteresseerd bent. Waarom xou je naar sunnybeach gaan als je niet wil stappen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Goh, wat een geweldige vergelijking weer. Heel knap van je. Dat jij je elke avond voor 200 euro laat naaien in 1 of andere club, wil niet zeggen dat iedereen daar behoefte aan heeft.
Om thuis op te kunnen scheppen dat je er bent geweest natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Er zijn veel mooiere plekken om vakantie te vieren als je niet in clubs geinteresseerd bent. Waarom xou je naar sunnybeach gaan als je niet wil stappen?
Ja nou, inderdaad, dat zal de reden geweest zijn. Pff, zo stoer om met je dochter naar SB te gaan! En opscheppen dat ik gedaan heb joh.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Om thuis op te kunnen scheppen dat je er bent geweest natuurlijk.
Als je met je dochter naar SB gaat, dan kan ik dat geen jongerenvakantie noemen. Daarnaast is al veelvuldig gemeld dat niet de reis, maar het stappen etc de hoogste kosten veroorzaken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja nou, inderdaad, dat zal de reden geweest zijn. Pff, zo stoer om met je dochter naar SB te gaan! En opscheppen dat ik gedaan heb joh.
Ik had gewoon een weekje zon nodig, that's all. En aangezien ik vlak daarvoor nog naar Amerika en Curaçao geweest was, vond ik dit een mooie budget bestemming.
Mijn post was vooral om aan te geven dat de reis en verblijf alleen al naar een jongeren bestemming echt niet zo duur is als dat sommige anderen hier zeggen.
Dat valt dus niet echt in de categorie jongeren vakantie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja nou, inderdaad, dat zal de reden geweest zijn. Pff, zo stoer om met je dochter naar SB te gaan! En opscheppen dat ik gedaan heb joh.
Ik had gewoon een weekje zon nodig, that's all. En aangezien ik vlak daarvoor nog naar Amerika en Curaçao geweest was, vond ik dit een mooie budget bestemming.
Mijn post was vooral om aan te geven dat de reis en verblijf alleen al naar een jongeren bestemming echt niet zo duur is als dat sommige anderen hier zeggen.
2000-2500?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik was (2005 en 2006) ongeveer 600 kwijt aan verblijf + reis en 1500-2000 aan stappen. Ging dan om 8 dagen. (Salou resp. Lloret de mar).
Dan kan je wel elke avond tot het naadje gaan. Reken dus op 2000-2500.
Wat overigens véél te veel geld is voor wat je er voor terugkrijgt, maar zo werken jongerenvakanties nou eenmaal.
2000.. inclusief reis. Das 500-600 aan de reis en 100-150 euro per dag. Buiten de deur lunchen en avondeten, een cocktailtje tussendoor, flesje sterk op de hotelkamer, entree bij 1 of 2 clubs en bier + sterk + sigaretten. Dan ben je echt wel 2000 kwijt na 8 dagen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
2000-2500?Had je een privéjet? Die kansloze jongerenvakanties kostten me toen in totaal zo'n 700 euro denk ik voor 10 dagen (met de bus ja
) Jij wil beweren dat jij dagelijks 250 euro uitgeeft daar? Waarvan? Als je 17 bent, heb je dat meestal niet zomaar even liggen...
In Maleisië en Uganda ben ik ook niet meer kwijt geweest dan 1500 euro voor twee weken met alles erbij geteld... En dat prefereer ik toch echt boven zo'n jongerenvakantie van vroeger
700 euro voor 10 dagen inclusief de reis en verblijf? Ik vind het knap, maar ik kon het niet. Lijkt me dat je dan continue op een houtje zit te bijten. waar ging je dan heen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
2000-2500?Had je een privéjet? Die kansloze jongerenvakanties kostten me toen in totaal zo'n 700 euro denk ik voor 10 dagen (met de bus ja
) Jij wil beweren dat jij dagelijks 250 euro uitgeeft daar? Waarvan? Als je 17 bent, heb je dat meestal niet zomaar even liggen...
70 Euro per dag. Dan kan je 8 bier halen per dag in de club, als je niks eet en geen entree betaalt en de reis gratis hebt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
700 euro voor 10 dagen inclusief de reis en verblijf? Ik vind het knap, maar ik kon het niet. Lijkt me dat je dan continue op een houtje zit te bijten. waar ging je dan heen?
Ik ben in Lloret, Salou, Rimini en Kos geweest (quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
700 euro voor 10 dagen inclusief de reis en verblijf? Ik vind het knap, maar ik kon het niet. Lijkt me dat je dan continue op een houtje zit te bijten. waar ging je dan heen?
Ik ben gelukkig ook voorbij het stadium van de jongerenreis, maar in die tijd redde ik het niet met 50 euro in de dag. het was toen wel goedkoper. Maar avond eten was al snel een tientje, roken drinken, etc. Ik rekende voor mezelf 100 gulden op een dag. Dan had ik altijd ruim voldoende. Als ik op vakantie ga is er 1 ding wat ik (nog steeds) niet wil, en dat is me druk maken om geld. Dan blijf ik liever thuis.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben in Lloret, Salou, Rimini en Kos geweest (), al had ik bij die laatste misschien al iets meer te besteden plus dat was een vliegreis. We zaten echt niet op een houtje te bijten, maar eten kostte geen drol daar, indrinken met bier in het appartement en 's avonds had je de ene goedkoop drank actie na de andere... Verder geen gekke dingen gedaan, ontbijt/lunch met broodjes knakworsten en wegspoelen met bier, wat op het strand hangen en drinken en verder kom je dan goed uit met dat bedrag, er zin ook wel eens avonden bij dat je het niet zo gek maakt. Maar het kan zijn dat het over de jaren sowieso wat duurder geworden is, ik spreek nu al over een 13 jaar geleden... (ik word oud...
) Die busreizen kostten dan zo'n 250 euro geloof ik, meer niet... Daarbij zit je dus al 2 dagen in de bus. En als 17-jarige let je dan ook wel wat meer op de kleintjes.
Ik weet inmiddels wel beter en ga toch liever voor de mooiere reizen waar wél iets te zien is...
100 gulden en 50 euro lijkt me toch aardig overeen te komen? Roken doe en deed ik niet, dus dat scheelt ook watquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig ook voorbij het stadium van de jongerenreis, maar in die tijd redde ik het niet met 50 euro in de dag. het was toen wel goedkoper. Maar avond eten was al snel een tientje, roken drinken, etc. Ik rekende voor mezelf 100 gulden op een dag. Dan had ik altijd ruim voldoende. Als ik op vakantie ga is er 1 ding wat ik (nog steeds) niet wil, en dat is me druk maken om geld. Dan blijf ik liever thuis.
Volledig mee eens. Op vakantie wil ik kunnen doen wat ik wil zonder dat ik me druk moet maken om geld inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig ook voorbij het stadium van de jongerenreis, maar in die tijd redde ik het niet met 50 euro in de dag. het was toen wel goedkoper. Maar avond eten was al snel een tientje, roken drinken, etc. Ik rekende voor mezelf 100 gulden op een dag. Dan had ik altijd ruim voldoende. Als ik op vakantie ga is er 1 ding wat ik (nog steeds) niet wil, en dat is me druk maken om geld. Dan blijf ik liever thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |