Is dat 450,- met inflatie?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja ik zou zeggen google eens.... Overigens is het richting het oostblok vaak juist goedkoop.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:22 schreef Mierenneuker. het volgende:
Zeg maar het hele zooitje reis+overnachtingen, drank etc.
En het hoeft echt niet naar Kroatie,Spanje of Italië, maar ik weet niet of het in eigen land zoveel goedkoper is.
Ja maar dan heb je alleen reis+overnachtingen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ik zou zeggen google eens.... Overigens is het richting het oostblok vaak juist goedkoop.
Wat een nutteloze vraag eigenlijk. Elke jongere heeft toch weer een ander budget, dus je kunt er niet echt iets zinnigs over zeggen. Wat heb je zelf al uitgezocht, rekening houdend met je budget?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:22 schreef Mierenneuker. het volgende:
Zeg maar het hele zooitje reis+overnachtingen, drank etc.
En het hoeft echt niet naar Kroatie,Spanje of Italië, maar ik weet niet of het in eigen land zoveel goedkoper is.
Ja op internet kun je al reizen vinden v.a. 60 euro ofzo. Maar ik betwijfel of dat betrouwbaar is vandaar dat ik het hier vraag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat een nutteloze vraag eigenlijk. Elke jongere heeft toch weer een ander budget, dus je kunt er niet echt iets zinnigs over zeggen. Wat heb je zelf al uitgezocht, rekening houdend met je budget?
Google --> "kosten eten drinken [insert land naar keuze]".quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:24 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je alleen reis+overnachtingen.
Doe eens een linkje naar z'n reis?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:25 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ja op internet kun je al reizen vinden v.a. 60 euro ofzo. Maar ik betwijfel of dat betrouwbaar is vandaar dat ik het hier vraag.
het mag dus blijkbaar echt helemaal helemaal niks kosten? Dan kun je beter thuis blijven lijkt me.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:25 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ja op internet kun je al reizen vinden v.a. 60 euro ofzo. Maar ik betwijfel of dat betrouwbaar is vandaar dat ik het hier vraag.
Rugzak ¤150quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:40 schreef il_Tonno het volgende:
Ga lekker backpacken, maar dan ook écht backpacken. Met een rugtas lopend naar het Gardameer en daar aangekomen onder de sterrenhemel in je slaapzakje. Reiskosten: ¤0,- Overnachting ¤0,-. En dan neem je ¤50 mee voor eten om de week door te komen
Ik was (2005 en 2006) ongeveer 600 kwijt aan verblijf + reis en 1500-2000 aan stappen. Ging dan om 8 dagen. (Salou resp. Lloret de mar).quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:24 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je alleen reis+overnachtingen.
was dat met drugs en hoeren erbij ofzo?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik was (2005 en 2006) ongeveer 600 kwijt aan verblijf + reis en 1500-2000 aan stappen. Ging dan om 8 dagen. (Salou resp. Lloret de mar).
Dan kan je wel elke avond tot het naadje gaan. Reken dus op 2000-2500.
Wat overigens véél te veel geld is voor wat je er voor terugkrijgt, maar zo werken jongerenvakanties nou eenmaal.
Wel drugs, geen hoeren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:15 schreef Shispeed het volgende:
[..]
was dat met drugs en hoeren erbij ofzo?
700 aan reis en verblijf alleen, ja. En dan heb je nog niks gedaan of gedronken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:18 schreef Shispeed het volgende:
renesse, terschelling of vergelijkbaar ong. 500 incl camping.
Buitenland kun je zo gek maken als je wilt natuurlijk maar je bent zeker 700 euro kwijt als je richting lloret, salou, chesonissos of weet ik veel wat papuperoord wilt.
20 Euro entree en 9 euro voor een flesje amstel ongeveer. En als je tussendoor naar een andere club wil moet je een stempeltje halen zodat je er daarna weer in komt. En dat kost ook 10 E.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat betaal je eigenlijk in die oorden als lloret, salou, chersonissos voor een biertje in een club?
wat moet je dan met 200-250 euro op een avond tijdens het stappen?quote:
zwets niet manquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:20 schreef Skv het volgende:
[..]
20 Euro entree en 9 euro voor een flesje amstel ongeveer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |