Ik dacht misschien aan ons universum in 1 cel, maar wat jij zegt is nog meer bullshit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:45 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb weleens een theorie gelezen waarin staat dat heel het universum zoals wij het kennen, misschien wel een onderdeel is van een veel groter levend wezen, bijvoorbeeld een reus die weer op een of ander planeet leeft en hij is dan weer een onderdeel van een nog groter iets.
Is dit realistisch / mogelijk?
Kan het bijvoorbeeld zijn dat de planeten de organen zijn, dat de zonnen bijvoorbeeld het ''hart'' zijn, dat de sterren de ''cellen'' zijn, etc. etc.?
Ja maar stel dat het zo is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht misschien aan ons universum in 1 cel, maar wat jij zegt is nog meer bullshit.
Zonde, want dit is een goede tip, echter ben ik bang dat je het boek toch niet begrijptquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef computerprobleem het volgende:
HostiMeister, ik heb je al lang geblokkeerd, even je bericht geopend en zie dat je nog steeds doorgaat. Je beseft dat je de afgelopen uren kansloos van die berichten hebt geplaatst? Want heb ze niet gelezen.
Nu kan je het wel lezen:quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef computerprobleem het volgende:
HostiMeister, ik heb je al lang geblokkeerd, even je bericht geopend en zie dat je nog steeds doorgaat. Je beseft dat je de afgelopen uren kansloos van die berichten hebt geplaatst? Want heb ze niet gelezen.
quote:TS, ik raad je aan het boek van Marcelo Gleiser te lezen http://partnerprogramma.b(...)F1001004007443184%2F verkrijgbaar bij bol.com.
Had geen waarschuwing gelezen, ik las daarom niet door. EN jij gaat vanaf nu ook op de blokkeer lijst, dus doe maar geen 2e poging. Faalhaas!quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Had geen waarschuwing gelezen, ik las daarom niet door. EN jij gaat vanaf nu ook op de blokkeer lijst, dus doe maar geen 2e poging. Faalhaas!
neequote:Op woensdag 25 juli 2012 13:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja maar stel dat het zo is.
Is de reus dan onze God?
Of is hij dan zeg maar de profeet en is de reus waarin hij leeft onze God?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:54 schreef virl3 het volgende:
Nee joh.. Wij leven op een platte schijf gedragen door 4 olifanten die boven op een schildpad staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |