Nee, zo ver ben ik nog niet doorgeslagen. Ik zie nog wel echte mensen, dat nog wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:47 schreef xibalba het volgende:
Die keren in mijn leven dat ik extreem weinig geslapen had (2 uurtjes in 72 uur of zo), ging ik ook rare dingen zien/voelen. Lijkt me niet heel erg gek.
Ik ging in de een drukke kroeg alle mensen ontwijken toen ik naar buiten liep, maar er bleken eigenlijk maar heel weinig mensen te zijn.... Dat soort dingen.
Ik sport 1 uur per dag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef Inscriviti het volgende:
Sport je? Niet om de spookjes maar meer om het slaapgebrek.
Wat mij ook erg heeft geholpen is rond 7 uur even keihard knallen (5km hardlopen, push ups etc) en daarna een warme douche nemen. Goed voor je gezondheid, mindstate en in mijn geval ook slaapgebrek
OT: slaapgebrek kan leiden tot waanbeelden
Idd, slaapgebrek kan gevaarlijk zijn, en na langere tijd zelfs dodelijk: http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep_deprivationquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:59 schreef Salvad0R het volgende:
zoals Inscriviti zegt... slaapgebrek = waanbeelden
wanneer is het dodelijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:06 schreef iwanttobelieve het volgende:
[..]
Idd, slaapgebrek kan gevaarlijk zijn, en na langere tijd zelfs dodelijk: http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep_deprivation
Je kan er maar zo een hartaanval van krijgen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
wanneer is het dodelijk
is 24 uur niet slapen dodelijk
Nee, dat niet. Je moet daarvoor echt weken lang niet geslapen hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
wanneer is het dodelijk
Nee maar dat had je zelf al ondervonden aangezien je in je OP stelt dat je al eens 48 uur zonder slaap hebt moeten doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
wanneer is het dodelijk
Check zijn pohi anders eens.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:36 schreef jogy het volgende:
Als dit een verzonnen topic is om zijn leven interessanter voor te laten komen dan dat het eigenlijk is treur ik om zijn levenloosheid.
Daar krijg ik mentale lepra van.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |