Sta je niet op de cq ranking dan, die is (voor mij) ook al uitgebreid genoeg, en gaat 10 jaar terug oid.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Idd, betalen om je eigen uitslagen te zien
Die database is zo uitgebreid dat zelfs krabbers als ik er in staan
Die gaan een hoop pageviews mislopen, wat ik je brom!
Is dat nieuw, een vrouw die dit presenteert/interviews nasynchroniseertquote:
Op mijn niveau haal je geen cq puntenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:44 schreef Sautor het volgende:
[..]
Sta je niet op de cq ranking dan, die is (voor mij) ook al uitgebreid genoeg, en gaat 10 jaar terug oid.
Ja wtfquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat nieuw, een vrouw die dit presenteert/interviews nasynchroniseert
Is toch die knul die ook nog wel degelijk kan klimmen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist dat hij op de deelnemerslijst stond, maar Teklehaimanot is van de partij
Volgens mij wel, ik kan me in elk geval herinneren dat ie in de Ronde van Polen dit jaar een keer in de kopgroep zatquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:11 schreef Sasman het volgende:
[..]
Is toch die knul die ook nog wel degelijk kan klimmen.
Zou ze het bee em see moeten noemen dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:19 schreef Il.Principe het volgende:
Die vrouw is rete-irritant, die ratelt aan één stuk door, 'Bernie' Eisel, 'Bie-Em-Sie (BMC)', pff...
Vooral dat einde is pittig ja, wel leuk, door die straatjesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:23 schreef Marcoss het volgende:
Geen makkelijk parcours voor een ploegentijdrit zeg
Zit ze op hem te geilen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:19 schreef Il.Principe het volgende:
Die vrouw is rete-irritant, die ratelt aan één stuk door, 'Bernie' Eisel, 'Bie-Em-Sie (BMC)', pff...
Gewoon lekker op z'n Nederlandsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou ze het bee em see moeten noemen dan?
Idd, net of je een criterium rijdt met een ploeg. Al die bochten en kleine straatjes.quote:
Niet alleen die laatste strook nee, maar daarvoor zitten er ook al bochten, slingers en hellingen in die echt vragen om problemen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, net of je een criterium rijdt met een ploeg. Al die bochten en kleine straatjes.
Dacht hem al te zien toen BMC langsreed, maar Wuyts bevestigt nu ook dat Dekker laat binnen kwam en gevallen is.quote:
BMC had daar veel moeite mee dit jaar bij ploegentijdritten, dit ging beter in ieder gevalquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:43 schreef Sasman het volgende:
Kijken als ze bij Rabo recht kunnen blijven.
Zullen ze wel om de 2/2.5 minuten gaan starten o.i.d.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:48 schreef borisz het volgende:
Tijdens WK Ploegentijdrit komen 50 ploegen aan de start.
Wtf?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:48 schreef borisz het volgende:
en nog zal euskaltel laatste zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:48 schreef borisz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |