Zit al op 80 koersdagen, de meeste van heel het peloton. Met een Vuelta erbij gaat ie over de 100. Lijkt me niet echt gezond hč.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Barredo is nog niet hersteld van z'n ribbreuk die hij opliep vlak voor de Tour.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Barredo rijdt dit jaar dus geen grote ronde. Of is die nog niet fit?
Het is vrijwel allemaal werk bergop , wat vlak tussen de bergen maar dat is meestal toch voer voor ontsnappingen. Degenkolb lijkt me de grote kanshebber voor de eerste vlakke etappe, daarna meteen aankomsten met steiging op het einde.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze gaan ook weinig kansen krijgen, maar wel heel weinig sprinters. Gebeurt toch zelden in een grote ronde dat wat jonge renners als Degenkolb, Bouhanni en Swift de grote namen zijn, ik vraag me af wie er eigenlijk moeite gaat doen om een peloton bij elkaar te houden.
Mij lijkt Bouhanni dat eigenlijk. Is intrinsiek ook net wat rapper nog dan Degenkolb.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is vrijwel allemaal werk bergop , wat vlak tussen de bergen maar dat is meestal toch voer voor ontsnappingen. Degenkolb lijkt me de grote kanshebber voor de eerste vlakke etappe, daarna meteen aankomsten met steiging op het einde.
Toch apart dat het in de sprint van zón jonge renners moet komen. Als er weinig echt goede sprinters zijn is ook vaak zo dat er een hele meute mee gaat sprinten omdat ze toch niks te verliezen hebben, dat wil nog wel eens vreemde uitslagen opleveren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mij lijkt Bouhanni dat eigenlijk. Is intrinsiek ook net wat rapper nog dan Degenkolb.
Idd, op wat uitzonderingen na dan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mja, de massasprints die Rojas ooit heeft gewonnen, waren bijna altijd tegen types als Gilbert, Poels, Langeveld en Van Avermaet. Van zodra er iets tussen zit dat een pure sprinter is, gaat hij eraan.
Ja, dat weet ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kwam deze foto tegen van de laatste klim in etappe 16, de Cuitu Negru:
[ afbeelding ]
Weet iemand of ze die klim in de tussentijd geasfalteerd hebben
Nee, niet meer.quote:of zitten daar echt onverharde stukken in?
Jammerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik.
[..]
Nee, niet meer.
Site van de NOS, incl commentaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:23 schreef The_Avatar het volgende:
Zo weinig aandacht in Nederland voor dit. Op welke zenders kunnen we het gaan volgen eigenlijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |