Dit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:35 schreef Skv het volgende:
Ik zou het mannetje een klap voor zn smoelwerk geven omdat hij prutswerk geleverd heeft.
Geadviseerd door wie?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:45 schreef BlackRhino het volgende:
Ikzelf zou 581 terug krijgen, dat was correct. Echter kreeg ik toen opeens uit het niets een "wijziging MEER te ontvangen". +2125 euro.
En waarom laten doen? Dat is mij geadviseerd i.v.m. aankoop eigen huis.
Waar heb je het over?quote:
Ouders etc.quote:
Het eerste jaar na het kopen van een huis krijg je een leuk bedrag ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Jij denkt dat iedereen elk jaar minimaal bedrag x terug krijg van de belastingdienst?
Ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zijn jullie fiscaal ook partners?
Kan ook. Maar ben ook nog een leek qua belasting. Dus bewust verzwegen is relatiefquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:48 schreef dortmund09 het volgende:
Maar weet je zeker dat je dit teveel ontvangen hebt? Want het kan ook natuurlijk zijn dat je mannetje iets verkeerd heeft ingevuld en de BD het voor jou heeft verbeterd.
Toevallig heeft dat mannetje niet met de verdeling zitten schuiven?quote:
Denk dat het daar inderdaad aan ligt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:52 schreef BlackRhino het volgende:
@S1gnum
Ik zou niet weten waarom ik zoveel terug zou krijgen. Mijn vriendin heeft de kosten immers gemaakt. Ook onze belastingadviseur zegt dat er iets mis gegaan in de "verdeling"?
We zijn wel fiscaal partners ja. Kan het daar niet aan liggen?
Als het goed is staat achterop de VA en achterop je wijziging een berekening. Bekijk die eventjes en zoek waar het verschil ligt en controleer dat met je eigen gegevens.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:56 schreef BlackRhino het volgende:
Het is dus zo gegaan:
-Mijn eigen aangifte heb ik samen met mijn pa gedaan, kreeg 581 terug. Dit klopte, kreeg ik ook op rekening en in de voorlopige aanslag
-3 weken later kreeg ik opeens "wijziging meer te ontvangen, 2125 euro"
-Vriendin heeft haar aangifte dus laten doen door belastingdude, dus eigenlijk gaat dat buiten mij om. Zij kreeg iets van 1800 terug.
OP klopt dus niet helemaal, sorry
@Ruigbaard: zij heeft gekozen om dit maandelijks te ontvangen, dus op haar eigen rekening. Dus van 2011 heeft zij die hypotheekrekteaftrek maandelijks ontvangen. Maar jij denkt dus dat het klopt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |