Zo ben ik nou eenmaalquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hosti stop eens met die racistische DM's!
Een grote neger met een klein hartjequote:
U spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:39 schreef IrishBastard het volgende:
Maar dat kleine hartje helpt niet als je in een steegje staat me je broek op je enkels
Blijkbaar worden mijn adviezen niet op prijs gesteld, daar ik gevraagd ben te staken met mijn activiteiten met betrekking tot computerprobleem.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:04 schreef Pheno het volgende:
Ah, een nieuw topic van cp. Weer een kwaliteitje.
Ja, maar gaan lopen janken en met vingertjes gaan wijzen is ook zo kinderachtig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:21 schreef IrishBastard het volgende:
Ach, je gaat toch bijna op vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:38 schreef IrishBastard het volgende:
PffffDas de standaard gang van zaken helaas! Succes met de klean of moviprep!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee wat e uit de intake komt, maar wat er na de kleanprep kan ik je wel al voorspellenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:27 schreef IrishBastard het volgende:
De smaak zal vast prima zijn![]()
Ben benieuwd wat er uit die intake komt
Jij hebt trouwens ook wel echt alles al een keer meegemaakt hè?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das de standaard gang van zaken helaas! Succes met de klean of moviprep!
Ik zal de ventilatoren hier maar uit zettenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee wat e uit de intake komt, maar wat er na de kleanprep kan ik je wel al voorspellen
Je moet naar een echte mdl-arts? Dus het gaat niet gebeuren in het Radboud?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens ook wel echt alles al een keer meegemaakt hè?'Je moet alles een keer gedaan hebben' was niet zó letterlijk bedoeld
The shit hit the fanquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zal de ventilatoren hier maar uit zetten
Ik heb desbetreffende onderzoek ook in het Radboud gehad hoor. En het Canisius. De laatste doen met roesje, Radboud niet. Tanden op elkaar en plop.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moet naar een echte mdl-arts? Dus het gaat niet gebeuren in het Radboud?
Ik heb altijd met een roesje gehad. Gewoon om vragen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb desbetreffende onderzoek ook in het Radboud gehad hoor. En het Canisius. De laatste doen met roesje, Radboud niet. Tanden op elkaar en plop.
Gedaan, deden ze nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb altijd met een roesje gehad. Gewoon om vragen.
Die slang voel je niet, de lucht die ze erin pompen (darmplooien wegkrijgen) is alsof je je scheet wil ophouden, maar dan met ietsje meer lucht dan normaal. Dat kan soms even tanden op elkaar zijn. Maar al met al was ik op erger voorbereid.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:44 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe onaangenaam is die shit eigenlijk?
Ja, dat vond ik op zijn zachts gezegd ookquote:
Daarna heb je voorgesteld dat je die anesthesist die slang ook wel eens wilde laten 'analyseren'?quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik op zijn zachts gezegd ook
Ja, het ergste is de voorbereiding, kleanprep. Je schijt jezelf helemaal leeg, dat is niet zo erg, maar je krijgt een rauwe aars van dat toiletpapier. De tweede keer was het steeds even schoon onder de douche, gewoon schoonspoelen dus, geen 5 minutenquote:
Volgens mij loopt ie nog rond met die slang om zijn nek.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daarna heb je voorgesteld dat je die anesthesist die slang ook wel eens wilde laten 'analyseren'?
Spoelen na het schijten moet ik toch alquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het ergste is de voorbereiding, kleanprep. Je schijt jezelf helemaal leeg, dat is niet zo erg, maar je krijgt een rauwe aars van dat toiletpapier. De tweede keer was het steeds even schoon onder de douche, gewoon schoonspoelen dus, geen 5 minutenAnders kun je een week niet normaal maar naar de wc
En terechtquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij loopt ie nog rond met die slang om zijn nek.
Die shit lees ik niet, dat heb ik een poosje terug al beslotenquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:51 schreef Pheno het volgende:
Maar serieus, de horrorverhalen die je kunt lezen op internet: beetje aangedikt (wat knap is met kleanprep). Het zal vast pijnlijk zijn als je vol zit met troep die er niet hoort, dus als ze echt iets vinden. maar normaal gesproken valt het echt mee. Niet dat ik vrijwillig nog een keer wil, zo'n pretje is het niet, maar het viel me dus ernstig mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |