Zo beter? Ik zie namelijk geen verschil (kan de plaatjes niet zien)quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:11 schreef Happel het volgende:
Pak de nieuwe OP eens. Die zit achter dit linkje: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Feijenoord
Ik vind Fernandez echt geen Feyenoord materiaal.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:59 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Totaal verkeerd.
Allereerst vreemd dat je Schaken de voorkeur geeft over de beduidend snellere en betere Fernandez. Fernandez en Cissé, twee belachelijk snelle spitsen, heeft duidelijk de voorkeur.
Dan zet je Clasie op de plek van een "stofzuiger", terwijl dat nou juist een speler is die spitsen in de voet kan spelen. Die hoort dus op de plek van Tonny. Ik weet trouwens niet waarom Tonny op de linkerkant staat, daar hij overduidelijk op rechts hoort.
------Cissé-------Fernandez-----
--------------Immers---------------
---Clasie-----------------Tonny---
---------------Vormer---------------
Zou ik dan nog doen, waarbij ik het hardst twijfel over de plek van Vormer. Ik zou in dit geval kiezen om Tonny en Vormer te switchen of ze elkaar te laten schaduwen.
En Schaken wel? In een 4-4-2 Fernandez over Schaken everyday.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:13 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik vind Fernandez echt geen Feyenoord materiaal.
Leuk als breekijzer maar technisch en mentaal gezien, geen basisspeler voor Feyenoord.
Zou ik een slechte keuze vinden gebaseerd op afgelopen seizoen. Helemaal sinds daar al Vlaar en Vrij staan (beste verdedigers) en je voor die gasten juist geen Clasie nodig hebt. Die kun je beter neergooien op een wat zwakkere positie (LB met Nelom en BMI. Niet dat BMI het slecht doet maar is en blijft een CV).quote:Je zou idd Clasie kunnen wisselen met Vormer, maar ik meen dat Koeman aangegeven heeft met Clasie voor de verdediging te willen spelen.
Klopt eigenlijk loop ik te bazelen. Maar ik wil al Clasie op die positie dus moet ik toch Tonny naar rechts gooienquote:Vilhena heeft volgens mij vaker aan de linker kant gespeeld dan rechts. Als ik mij de wedstrijd Twente uit herrinner en ook in de jeugd elftallen van het Nederlands elftal speelde hij volgens mij vaak wat meer aan de linkerkant.
Nee Schaken idd ook niet. En je hebt gelijk dat Schaken niet ideaal is voor 4-4-2 maar ik zou hem dan zelfs nog eerder dan Fernandez erin zettenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:18 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
En Schaken wel? In een 4-4-2 Fernandez over Schaken everyday.
Joh maakt het uit, dan zetten we Clasie op links. Die excelleert op elke plek. Alleen Tonny moet zeker spelen want dat is echt een mega talent. Maar die kan ook op 10 ipv Immers, en dan zou ook de Teen in de spits kunnen. Ik heb zo een voorgevoel dat dit zijn seizoen gaat worden.quote:[..]
Zou ik een slechte keuze vinden gebaseerd op afgelopen seizoen. Helemaal sinds daar al Vlaar en Vrij staan (beste verdedigers) en je voor die gasten juist geen Clasie nodig hebt. Die kun je beter neergooien op een wat zwakkere positie (LB met Nelom en BMI. Niet dat BMI het slecht doet maar is en blijft een CV).
[..]
Klopt eigenlijk loop ik te bazelen. Maar ik wil al Clasie op die positie dus moet ik toch Tonny naar rechts gooien.
Of misschien Tonny wel voor De Vrij en Vlaar... Heeft hij gelijk lekkere ruggensteun, geeft hem betere kansen om te acceleren.
Misschien heeft hij met reden niet bijgetekend omdat de aanbieding te laag was, hij te kennen heeft gekregen dat het middenveld er niet in zit en dat Janmaat eerste keus wordt. Dan vind ik het raar om hem aan te rekenen dat hij zijn conclusies trekt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:31 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ben ik ergens wel met je eens. Of bijtekenen, of oprotten naar een andere club, of wegrotten op de bank.
...
Same herequote:
quote:Vermoedelijke opstelling: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; Vormer, Clasie, Immers; Schaken, Fernandez en Cissé.
Dat klinkt nog wel als een 4-3-3 opstelling... Ik dacht dat we 4-4-2 wilden proberen om dat ook tegen Kiev te doen..quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:51 schreef Guidetti het volgende:
Vermoedelijke opstelling: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; Vormer, Clasie, Immers; Schaken, Fernandez en Cissé.
Ik denk dat Koeman ook gewoon 4-3-3 gaat spelen tegen Kiev. Zij hebben niet de snelste verdedigers en die verdedigen ook niet bepaald goed mee. Onze buitenspelers doen dat wel en hebben longen als een paard en daar zijn dus kansen. Heel veel snelheid voorin hebben en ze pakken op de omschakeling.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat klinkt nog wel als een 4-3-3 opstelling... Ik dacht dat we 4-4-2 wilden proberen om dat ook tegen Kiev te doen..
Maar ja, kan natuurlijk ook, met Clasie/ Vormer en Schaken als vleugelmiddenvelders.. en Immers en Vormer/Clasie als as van de ruit van de 4-4-2, nja, we zullen wel zien..
Heb wel weer zin om de Kuip weer te mogen bezoeken in ieder geval
Je maakt een grap toch mag ik hopen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die slager die zijn frustratie niet kon beheersen en die weerloze gozer op de grond helemaal kapot schopte
Nee dank je, we hebben aan 1 hersenloze in dat prachtige Feyenoord shirt al meer dan voldoende![]()
![]()
Het gaat vooral om de lange termijn met dit soort zaken. Je geeft een signaal af zodat je er (als het goed is) op die langere termijn baat bij hebt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Sportief gezien kun je hem gewoon prima gebruiken, dus waarom laten "wegrotten" uit misschien wel misplaatste rancune?
Dus? Moeten we hem verplicht een basisplek geven ofzo?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Misschien heeft hij met reden niet bijgetekend omdat de aanbieding te laag was, hij te kennen heeft gekregen dat het middenveld er niet in zit en dat Janmaat eerste keus wordt. Dan vind ik het raar om hem aan te rekenen dat hij zijn conclusies trekt.
Kijk, hebben ze hem nou 5 mil per jaar plus een privéjet geboden en was het monsieur niet genoeg, dan is hem wel iets te verwijten.
Sportief gezien kun je hem gewoon prima gebruiken, dus waarom laten "wegrotten" uit misschien wel misplaatste rancune?
Wat doet het er toe, nooit haalbaar geweest voor een NL club, maar goed jij grijpt iedere gelegenheid aan om op je Real Madrid te fappenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je maakt een grap toch mag ik hopen?
Jij had één van de beste centrale verdedigers van de wereld niet graag in een Feyenoord shirt gezien? Komop man. Ok hij is spijkerhard en gaat soms wel eens over de schreef. Maar het is een speler die altijd voorop in de strijd gaat en verdedigend van wereldklasse. Trouwens het merendeel van z'n overtredingen zijn tegen Messi en de rest van Barcelona gemaakt en dan is het sowieso wel een beetje geoorloofd lijkt me.
Sowieso vind ik er weinig mis mee als een speler een beetje hard is, zeker een verdediger. Het is een mannensport. Als je niet tegen een stootje kan moet je maar gaan korfballen ofzo.
Je weet trouwens dat Porto toendertijd 30 miljoen heb gevangen voor Pepe? Hadden we toch best goed kunnen gebruiken..
Amerikaquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:32 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de lange termijn met dit soort zaken. Je geeft een signaal af zodat je er (als het goed is) op die langere termijn baat bij hebt.
Je kunt het je eigenlijk niet veroorloven dat spelers structureel gratis de Kuip uitlopen. En van de andere kant zou Leerdam (financieel gezien) bijna gek moeten zijn wil hij nu nog bijtekenen - een paar maanden redelijk spelen en in de winterstop zullen de andere clubs hem flink wat extra salaris/tekengeld gaan bieden dan nu bij verkoop het geval zal zijn, simpelweg omdat ze Feyenoord dan niets meer hoeven te betalen.
Misschien een gekke vergelijking, maar het doet me een beetje denken aan het Amerikaans standpunt m.b.t. gijzelaars in het Midden-Oosten - gewoon niet onderhandelen. Als je één geval erbij pakt dan lijkt dat dom (omdat je door te onderhandelen misschien een leven kunt redden) maar een dergelijk beleid is er juist op gericht om te laten blijken dat mensen gijzelen weinig zin heeft.
- Wel duur dat ze voor die wedstrijd van vanavond gewoon ook 6,95 rekenen bij EL.
- De wedstrijd tegen Kiev is nu ook te bestellen op de site van EL.
Wat kom jij nou dom doen dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat doet het er toe, nooit haalbaar geweest voor een NL club, maar goed jij grijpt iedere gelegenheid aan om op je Real Madrid te fappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |