Ik denk dat hij het sterkste motief had om echt van haar af te willen, zij wist dat hij een buitenechtelijk kind had en chanteerde hem er flink mee. In plaats van haar de rest van zijn leven te moeten betalen was dit misschien de enige uitweg?!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:14 schreef loezzzje het volgende:
Die pa van Spencer juist weer helemaal niet. Waar is die eigenlijk? Vind ik ook nogal verdacht. Is de master A nou 1 persoon of waren het die 2 op het eind? Dat vind ik nog een beetje vreemd.
Later is gebleken dat die hockeystick niets te maken had met de dood, maar het een schep was toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het sterkste motief had om echt van haar af te willen, zij wist dat hij een buitenechtelijk kind had en chanteerde hem er flink mee. In plaats van haar de rest van zijn leven te moeten betalen was dit misschien de enige uitweg?!
Ik vond hem enorm verdacht in dat verhaaltje rond die hockeystick (het vermoedelijke wapen); het werd gebracht alsof hij Spencer wilde beschermen tegen nog meer verdachtmakingen haar kant op, maar ik heb altijd de indruk gehad dat hij z'n eigen hachje wilde redden...
Ja ik twijfelde daar over of Caleb tijdens dat A-gebeuren pas naar Rosewood kwam of dat hij er al eerder was. Bij dat eerste lijkt hij inderdaad geen motief te hebben. Dat hij gedwongen wordt, lijkt me sterk denk ik. Ik ben nu even de draad kwijt, dus kan dat laatste niet goed beargumenteren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
Caleb lijkt mij geen motief te hebben. Hij kwam (vanuit een andere staat) pas in Rosewood toen A al bezig was en heeft geen enkele historie met de liars. Dus A zal hij niet zijn, maar het kan natuurlijk dat hij gedwongen wordt door A.
Is dat zo? Ik weet dat niet meer precies. Ben nu aan het terugkijken (al wil ik daarbij nog weleens wat doorspoelen) en daarbij kwam dit weer langs, maar pas halverwege S2 dus ik wacht wel af hoe het ook alweer zat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:52 schreef JDx het volgende:
[..]
Later is gebleken dat die hockeystick niets te maken had met de dood, maar het een schep was toch?
23 oktober komt het weer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Allemaal leuk om te lezen, al die speculaties!![]()
Hoe lang duurt die seizoensstop eigenlijk?
Oh ok dat wist ik nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch alleen de halloween ep? Daarna tot januari wachten
Staat ook een a op Emily. En Will (van Who will betray them all) staat op Paige haar hoofd. En de broer van Ezra wordt de "mond" gesnoerd door die punaise met het vraagteken blokje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:16 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
Twee dingen die me opvallen:
De A's staan op Hannah en Caleb. En Spencer staat er twee keer vol op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:20 schreef babette21 het volgende:
Sneak Peeks (bekijken op eigen risico):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Even in spoilers maar omdat het over de sneak peeks gaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door babette21 op 24-08-2012 22:23:43 ]
Echt he!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Die strik op haar rug doet het hem!![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef babette21 het volgende:
Ik vind 't maar verdacht... misschien is 't een valstrik?!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef babette21 het volgende:
Ik vind 't maar verdacht... misschien is 't een valstrik?!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:02 schreef BrookeDavis het volgende:
net ook even de spoilers gekeken, kon het toch niet laten. Halverwege gooide de kat wat om...schrok me dood!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Marlene King@imarleneking
The real betrayer will be reveal on August 28. Multiple endings were shot to keep cast and crew guessing until then.
Het zijn ezels volgens mij (seriously WTF?)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef loezzzje het volgende:
En volgens mij staan er ook allemaal kleine rendiertjes op d'r jurk
Wat het ook is, het hoort iig niet op de jurk van een 18-jarig meisjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:28 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Het zijn ezels volgens mij (seriously WTF?)
Ik vind het juist een gaaf jurkje, en ik ben 31quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:18 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Wat het ook is, het hoort iig niet op de jurk van een 18-jarig meisje
Smaken verschillen gelukkigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het juist een gaaf jurkje, en ik ben 31
quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:07 schreef loezzzje het volgende:
De leeftijden gaan steeds meer naar beneden
Oeh dat kunnen we niet hebben! 32 hier...quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:07 schreef loezzzje het volgende:
De leeftijden gaan steeds meer naar beneden
Die meiden zijn IRL ook allang allemaal twintigers en dertigersquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:37 schreef Jill-RMC het volgende:
We vallen wel allemaal een beetje buiten de doelgroep ("female teens")
28 trouwens
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:42 schreef JDx het volgende:
Spencer is ook 27, ideal voor mij, maar goed, ik gun haar Mike van Suits wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |