quote:Pretty Little Liars
Rosewood is a perfect little town. So quiet and pristine, you'd never guess it holds so many secrets. Some of the ugliest ones belong to the prettiest girls in town -- Aria, Spencer, Hanna and Emily, four estranged friends whose darkest secrets are about to unravel.
One year ago, Alison, the Queen Bee of their group, disappeared and the girls swore they'd never tell what really happened that night. They thought their secrets would bond them together, but just the opposite is true. Then again, who's to say what the truth is in Rosewood. It seems everyone in town is lying about something.
Now, as the mystery surrounding Alison's disappearance resurfaces, the girls begin getting messages from "A," saying – and threatening – things only Alison would know. But it couldn't be Alison. Could it? Whoever it is, they seem to know all the girls' secrets, and seem to be watching their every move. The girls are friends again, but will they be there for each other if their dark secrets come to light?
Dat snap ik ook niet... ze hebben niks schokkends gezegd ofzo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef Markeerstift het volgende:
Maar waarom zou A. daar dat afluisterapparaat hebben zitten? Wist hij dat Mona daarheen zou gaan? En wat kan hij uiteindelijk met die teksten, niet veel toch? Hooguit zeggen dat Hannah en Aria daar waren..
Dat was Spencer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:01 schreef Bienelientjee het volgende:
En ik snap ook niet waarom Emily haar auto met deur en al open laat!Dat is vragen om problemen bij die politie!
Wellicht dat Mona meer een hulpje van de echte "A" was en hij/zij zeker wilde weten dat ze niks vertelt aan mensen. Niemand anders weet van de codes af toch, zou wel verklaren waarom ze in code praatte.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef Markeerstift het volgende:
Maar waarom zou A. daar dat afluisterapparaat hebben zitten? Wist hij dat Mona daarheen zou gaan? En wat kan hij uiteindelijk met die teksten, niet veel toch? Hooguit zeggen dat Hannah en Aria daar waren..
Ja was de pastoor van de vorige aflevering.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:57 schreef Burdie het volgende:
Was Ella nou op date met die pastoor van de vorige aflevering? En wat had A daarmee te maken? In één van de vorige afleveringen zag je op het einde toch "A" die iets met die datingsite aan het doen was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, Burdie. Goed gezienquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:23 schreef Burdie het volgende:
Mona zei toch ook nog: "Please Wait, I Miss My Dolls" oftewel: PWIMMD. Dan zal IMMD wel het passwoord zijn.
Jammer dat de site het niet echt doet, zodat gestoorde fans 'm kunnen kraken.
pw is password? Hm zou zomaar kunnen! Maar zal immd dan ook niet ergens voor staan? Zoals: password is my middle name... ofzo?!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:23 schreef Burdie het volgende:
Mona zei toch ook nog: "Please Wait, I Miss My Dolls" oftewel: PWIMMD. Dan zal IMMD wel het passwoord zijn.
Hmm alleen de laatste letter klopt niet. Vraag me dan ook af waar het voor zou staan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
pw is password? Hm zou zomaar kunnen! Maar zal immd dan ook niet ergens voor staan? Zoals: password is my middle name... ofzo?!
I Murdered Miss DiLaurentis kwam ik net tegen op i'netquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
pw is password? Hm zou zomaar kunnen! Maar zal immd dan ook niet ergens voor staan? Zoals: password is my middle name... ofzo?!
Die is erg aannemelijk!quote:Op maandag 30 juli 2012 12:23 schreef ejiraM het volgende:
[..]
I Murdered Miss DiLaurentis kwam ik net tegen op i'net![]()
Ik vind 'm vrij random eigenlijkquote:
Ja, je hebt misschien wel gelijk. Ik zeg gewoon te snel 'ja' omdat de serie voor mij te ingewikkeld wordtquote:Op maandag 30 juli 2012 14:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind 'm vrij random eigenlijk.
Het kan zo veel zijn...
I Make Many Doughnuts
Ian Made Maya Disappear
of gewoon: I Miss My Dolls.
Ik denk niet dat er nog wat achter zit, maar we zullen het zien.
Hahaha, ik dacht ook al.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Aria moest die oorbellen uit doen, maar de veiligheidsspelden op d'r vestje waren geen probleem![]()
Dat van Hanna en Mona was inderdaad belachelijk. Contact behouden met familie en vriendenkring is juist een van de meest belangrijke dingen in therapie (of hier in NL). Dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ze dat totaal niet hadden meegenomen in de beslissing van verplaatsing..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:35 schreef babette21 het volgende:
Goh Emily heeft het wel druk gehad die ene nacht: een autoritje met Jenna, koffie gedronken met ??? in een soort van cafe, bezoekje aan het kerkhof... en nu blijkt ze ook nog met Paige te hebben lopen vozen!![]()
Ze had aan 't eind trouwens nog steeds de jas van Nate aan. Zal er nog wat verdachts in z'n jaszak te vinden zijn?!
Ik dacht op één van die foto's van Maya (van Tru North) trouwens die Cece (van vorige week) te herkennen... maar dat zal wel niet.
Dat de moeder van Fitz niet blij zou zijn met Aria was te voorspellen. En dat met Mona en Hanna sloeg nergens op, alsof zo'n pleidooi van een vriendin invloed heeft op een medische beslissing. Verder vond ik het wel een leuke, afwisselende aflevering.
De serie is nog niet ten einde, dus alle geheimen zijn nog steeds niet ontrafeld. Kan nog wel een tijdje doorgaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:31 schreef dennacho het volgende:
Aaaaah een topic!
Ik haat en hou van die serie tegelijk, ben nu bij seizoen 2 aflevering 5 ongeveer..
En ik kan er maar niet over uit hoe ze iedereen blijven verdenken maar tegelijkertijd is het zooooooo leuuuuk!
Weet iemand of er ooit een einde komt? Als in, dat de KIJKER dit met een goed gevoel kan afsluiten?
Ik ken hetquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:42 schreef dennacho het volgende:
Oh nee he..
Het wordt echt een beetje frustrerend bij mij.
Ben paar dagen geleden pas begonnen en heb dus al 30 afleveringen gehad
Het ligt denk ik aan het feit dat ik ongeloooooflijk ongeduldig ben!...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ik ken hetOp een gegeven moment moet je met zóveel dingen rekening houden en kan iedereen wel verdacht zijn. In seizoen 1 was het nog een beetje te overzien, maar nu zijn de mogelijkheid oneindig. Op een gegeven moment wil je ook wel dat er een einde aan komt, want dat rekken doet de serie geen goed. Mensen willen antwoorden en zonder die antwoorden wordt het inderdaad frustrerend en misschien wel een beetje saai, omdat je gewoon niet verder komt.
Heb ik ook gedacht!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef dennacho het volgende:
Anyway ik dacht echt een tijdje dat het gewoon Spencer was,
hoe kan A anders alles weten!
Zou een leuke wending zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:59 schreef Burdie het volgende:
De season finale op 28 augustus schijnt wel heftig te worden.Wilde speculatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil geen mid-season break![]()
Ik denk niet dat Ezra verdacht is maar dat hij de auto verkocht heeft aan A.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:55 schreef babette21 het volgende:
Had hij niet iets gezegd van "ik zoek zelf wel uit waar jullie mee bezig zijn"? Daarna vertrok ie, ik dacht eigenlijk gewoon naar huis ofzo?!
Tof dat Caleb hen gaat helpen! En idd: Caleb & Hanna
Bij dat verhaal van Ezra over Maggie was mijn eerste gedachte: dat was Allison. Maar ik dacht dat hij later zei dat ze 18 was, dus dan kan het niet. Daar gaat m'n motief... (Ezra is sinds kort weer terug op mijn verdachtenlijstje, zeker sinds ik ook seizoen 1 opnieuw aan het kijken ben en ik 'm daarin soms weer net zo verdacht vind als in het begin, maar ik heb nog steeds geen reden waaróm hij wraakzuchtig zou kunnen zijn.)
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wilde speculatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil geen mid-season breakI love you, babette
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Wat snap je niet dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 04:07 schreef Rosa_blanca het volgende:
ik snap dr geen drol meer van, ik begin moeite te krijgen met het engels volgen ook, maar dat is mijn probleem. En al die namen .. ik keek het eerst gewoon aan 1 stuk door, nu moet ik elke keer een week wachten en dat helpt ook niet echt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:17 schreef Burdie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Het gaat over de mid-season finale op 28 augustusquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:15 schreef Markeerstift het volgende:
Nohh, hoe erg zijn die spoilers ? Ik kan het bijna niet laten om te kijken nu er zoveel op gereageerd wordt
Ik zag ook al die spoilertags, maar bij PLL wil ik helemaal niets wetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:15 schreef Markeerstift het volgende:
Nohh, hoe erg zijn die spoilers ? Ik kan het bijna niet laten om te kijken nu er zoveel op gereageerd wordt
Ja, alleen ik kon niet wegkijken van zijn gezicht. Die dikke lippen zijn echt een afleiding. En ik weet niet of ik dat positief bedoel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:03 schreef Beach het volgende:
Best apart die Wesley, hij leek ook nog op Ezra
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:10 schreef Burdie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:06 schreef babette21 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because simple is bad!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:31 schreef DanielleM het volgende:
[..]Dat zou wel sneu zijn ja. Zij is sowieso een beetje de serie-slachtoffer, krijgt de meeste ellende over zich heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij deze serie kijk ik maar gewoon, want de meeste twist zijn toch amper te voorspellen![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat betreft die foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij deze serie kijk ik maar gewoon, want de meeste twist zijn toch amper te voorspellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 00:38 schreef ejiraM het volgende:
[..]Oh ja sorry dacht dat ie gewoon onder een spoilerlink stond, maar je moet even deze link aanklikken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na die van vandaag nog twee te gaan inderdaad:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:21 schreef loezzzje het volgende:
Nog 1 aflevering tot de midseason finale he? Die zal wel intens worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half oktober komt er ook weer een Halloween aflevering.
Ik ga nu kijken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |