van een oude bmw boxer. hij had het erover dat ze veel geld waard zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:43 schreef Vinniiee het volgende:
Wie jat er nou vlotterkamers
Woei, voor elkaar gekregen dat een offtopic-topic @ MF sluit omdat er maar 3 mensen in posten
tja. Hij ging in ieder geval nergens meer heenquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
Zou maar zo eens kunnen, maar dan steel je toch niet alleen de vlotterkamers?
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
tja. Hij ging in ieder geval nergens meer heen
Koelvest voor die 2 dagen dat het nog warm is?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:30 schreef lipjes het volgende:
Zit even te kijken voor verkoeling, maar heeft iemand hier ervaring mee?
http://advangilsmotors.nl/kleding/koelkleding/koelvest.html
Schijfremslot heb ik alquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:32 schreef Skv het volgende:
Ik heb zelf deze: http://www.motolife.nl/contents/nl/p34156.html
Erg relaxed ding. Zowel schijf- als kettingslot.
[ afbeelding ]
Is ook voor later, aangezien ik alleen een regenpak heb, heb ik het al snel te warm.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koelvest voor die 2 dagen dat het nog warm is?
Zelfde hierquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koelvest voor die 2 dagen dat het nog warm is?
[..]
Schijfremslot heb ik al
Mja oke heb je een punt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:45 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is ook voor later, aangezien ik alleen een regenpak heb, heb ik het al snel te warm.
Dus dan is zoiets wel handig.
en ik kan al amper tegen hitte
Hehe, ik had hem met het idee meegenomen dat ik een teller ging bestellen (ook gedaan). Weer dure grapjes vandaagquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Zelfde hier
Kwam er net achter dat ik geen random reader (Rabobank) bij me heb, kan dus nu niet bestellen. Moet thuis maar even dan
Lees met veel plezier je verslagen!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben trouwens verslagen van m'n tour online aan het plempen deze week, met dagelijks een dag van de tour en extra pics en video'svandaag de weg richting John O'Groats, met de schuiver
[/spam]
Balen man! Rijdend in mijn leren doorwaaipak was het al niet uit te houden, laat staan lopen met zo'n ding.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:43 schreef Masque-Obscura het volgende:
Nou, weer een avontuur beleefd..
Ik wilde de oude bmw naar een handelaar brengen voor onderdeln.
over de snelweg.. 100...90..80..
Ik had de tank verwisseld met de nieuwe, en de benzine terugegoten, dus wellicht te weinig benzine?
3 liter getankt zodat ik genoeg had, ik start te motor weer, en ineens een immens geratel uit het vooronder, schudden als een bezetene, maar hij ging nog vooruit, dus ik rij verder.. snelweg op, ratelend en rammelend, en hij gaat nu niet harder dan 50
De vluchtstrook gepakt tot de volgende afslag, provinciale weg op,... met een vaart niet harder dan 30km/u nu. en ineens: KGGGFRRKKGKGDSDREEG BBAM.
Motorblok vast, helemaal in de soep gedraaid..
Daar sta je dan, dode motor, in je leren pak, brandende zon, en minstens een half uur lopen naar het dichtstbijzijnde treinstation om thuis te komen.![]()
Uiteindelijk thuisgekomen, handelaar gebeld, hij kwam hem ophalen. Kreeg er nog 250,- voor, en dat was het dan. Die motor was niets anders dan ellende, heeft me uiteindelijk 13/1400 euro gekost, en het enige wat ik er nog van over heb zijn de rode kuipdelen die nu op mijn nieuwe motor zitten...
Valt wel mee toch? In Vlissingen had ik het even gehad en tussen Zoetermeer en Rotterdam is weinig lolligs aan secundaire weg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
Beetje veel snelweg alleenOf Maps doet niet helemaal lekker
Ja ik kom dus uit zoetermeer, ben bij den hoorn eraf gegaan en had het tegen hellegatsplaat welweer gehadquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie van Oltgenplaat tot Den Hoorn alleen maar snelwegToch al gauw zo'n 75km
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |