Haha ok, succesquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:02 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
I know, maar "alles wat de baas u biedt, koopt u zelf niet" ofzo...in oktober iphone 5, ze zijn eindelijk om
[..]
GPS heeft ie wel...zal een googlen
Had mijn vorige telefoon ook, zat een hele slechte GPS chip inquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
BB heeft GPS en Maps.
Alleen duurt het 2 uur voor de GPS een fix heeft
En anders download ik een kaart, teken ik de route met een markeerstift in, scannen en uploaden, veel makkelijker dan de BB gebruiken denk ikquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:08 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Haha ok, succes
[..]
Had mijn vorige telefoon ook, zat een hele slechte GPS chip in
Ik denk dat je dan nog beter gelijk de route op Google Maps uit kan zetten. Scheelt het uitprinten, scannen en uploadenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:14 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
En anders download ik een kaart, teken ik de route met een markeerstift in, scannen en uploaden, veel makkelijker dan de BB gebruiken denk ik
met het risico dat ik de vooraf geplande route ook moet rjiden....haha, ik heb het richtingsvoel van een pelpinda heurquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:15 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan nog beter gelijk de route op Google Maps uit kan zetten. Scheelt het uitprinten, scannen en uploaden
Oh, je wil het voor navigatie gebruiken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:15 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
met het risico dat ik de vooraf geplande route ook moet rjiden....haha, ik heb het richtingsvoel van een pelpinda heur
quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:47 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Domme vraag: hoe doe je dat, je route vastleggen?
(alhoewel, het is geen DIG, dus die vraag kan ik beste stellen)
Na 3.5 jaar mag het wel eens, vooral als ik te kennen heb gegeven dat ik het werk saai begin te vindenquote:
Je moet ook goed drinken met dit weer. Gisteren was ik een half uur in de sportschool en had ik al een liter weggezopen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:09 schreef Yreal het volgende:
Ik was trouwens 2.5 kilo vocht kwijt na de rit
Dan nog zijn er niet altijd de mogelijkhedenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
Na 3.5 jaar mag het wel eens, vooral als ik te kennen heb gegeven dat ik het werk saai begin te vinden
Die waren er juist wel, maar het leek ze handiger om iemand in te huren dan iemand met ervaring erop te zettenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet ook goed drinken met dit weer. Gisteren was ik een half uur in de sportschool en had ik al een liter weggezopen.
[..]
Dan nog zijn er niet altijd de mogelijkheden
Ik was mijn drinkfles vergeten in de sportschool. Anderhalf uur gefitnesst. Ik overleed zowat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet ook goed drinken met dit weer. Gisteren was ik een half uur in de sportschool en had ik al een liter weggezopen.
[..]
Dan nog zijn er niet altijd de mogelijkheden
Gelukkig staat er bij ons een koffieautomaat (don't ask me whyquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik was mijn drinkfles vergeten in de sportschool. Anderhalf uur gefitnesst. Ik overleed zowat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |