Ja! Meet!quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het tijd is voor een feestje, zo met topic nummer 1000.
Mijne ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan wel roepen allemaal een baby baren in topic 1000, maar de mijn blijft mooi maar even zitten waar die zit.
En als de paaseitjes ook weer in de schappen liggen (hoewel, misschien nog iets later....)quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:44 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Mijne ook![]()
Deze mag er niet eerder uitkomen dan het sneeuwt en het heeeeel koud is buiten en heerlijk warm binnen. En als net de kerstboom weer weg is
Haha in januari alweer paaseitjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
En als de paaseitjes ook weer in de schappen liggen (hoewel, misschien nog iets later....)
Je bedoelt september ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef Kyara het volgende:
[..]
En als de paaseitjes ook weer in de schappen liggen (hoewel, misschien nog iets later....)
Ja en in december ben je er helemaal klaar mee omdat je ze al maanden eetquote:
Dus als het niet gaat sneeuwen blijft ie gewoon zitten?quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:44 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Mijne ook![]()
Deze mag er niet eerder uitkomen dan het sneeuwt en het heeeeel koud is buiten en heerlijk warm binnen. En als net de kerstboom weer weg is
Sssssssssssssssst............... do not talk about filet americainquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:48 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha in januari alweer paaseitjesHaha voor jou tijd wel. Oh en dan eindelijk weer een broodje filet met heel veel uitjes
Is het al januari?
Jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:50 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dus als het niet gaat sneeuwen blijft ie gewoon zitten?
Inderdaad!quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Sssssssssssssssst............... do not talk about filet americain
Oh das sneu.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef OooLizaooO het volgende:
Hier geen feest. Ons zieke kitten heeft 't niet overleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |