Nergens voor nodig. Een boeddhist kan evengoed bezittingen hebben als ieder ander mens.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:31 schreef BeffJeck het volgende:
Gooi eerst maar al je spullen weg. Dan komt de rest vanzelf wel!
Goed idee, maar jij bent hier de moderator, ik kan 'm niet meer aanpassen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:01 schreef Gray het volgende:
Wellicht is het ook een idee om oudere topics over boeddhisme, of zelfs topics gerelateerd aan de boeddhistische levensbeschouwing te plaatsen in de OP?
Ik ben niet hier de moderator.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:02 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Goed idee, maar jij bent hier de moderator, ik kan 'm niet meer aanpassen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik ben niet hier de moderator.
Maar Molorus, Friek_ of speknek willen vast wel helpen.
Hier is alvast een gouwe ouwe:
Topic voor beoefenaars van het Boeddhisme (en geïnteresseerden)
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:14 schreef Molurus het volgende:
Oh? Ik wist niet dat er een limit zat aan de tijd waarbinnen je een post nog kunt editen. In elk geval een lijstje toegevoegd aan de OP met recente relevante topics over boeddhisme.
Zou je trouwens het slotje op de OP permanent open kunnen zetten?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:14 schreef Molurus het volgende:
Oh? Ik wist niet dat er een limit zat aan de tijd waarbinnen je een post nog kunt editen. In elk geval een lijstje toegevoegd aan de OP met recente relevante topics over boeddhisme.
Nee het begint met fokquote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef Gray het volgende:
Ja, want het boeddhisme begint bij het kijken van muziekvideo's.
Maar moet dat nou gespamd worden met een twintigtal filmpjes waarvan een groot deel weinig tot niets te maken heeft met het boeddhisme?quote:
It's all allegory : )quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar moet dat nou gespamd worden met een twintigtal filmpjes waarvan een groot deel weinig tot niets te maken heeft met het boeddhisme?
Tot daar ben ik het met je eens, de rest is grenswetenschap en leuke liedjes, maar niet echt nuttig voor iemand die het boeddhisme wil verkennen lijkt me.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef wstam88 het volgende:
Heeft er wel mee te maken, Leonard Cohen en Zenmeester Roshi, filmpje over de Pineal Gland, en het muziek is allegorie.
Hmm hij praat in het "Pineal Gland 101: Mysteries of the Pineal Gland" filmpje o.a. over het verband tussen de Pineal Gland en "Mystical stages", waarom is dat niet relevant?.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Tot daar ben ik het met je eens, de rest is grenswetenschap en leuke liedjes, maar niet echt nuttig voor iemand die het boeddhisme wil verkennen lijkt me.
Jij denkt er blijkbaar anders over en dat is prima, maar toch wil ik je persoonlijk vragen iets meer gerelateerd materiaal aan te dragen, mocht je meer weten.
Zazen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:23 schreef Farenji het volgende:
Als je het boeddhisme wil begrijpen moet je het doen. Het gaat om ervaring, de rest doet er niet toe. Boeddhisme is niet in woorden uit te drukken. Ga op je matje zitten, en *zit*.
Het heeft er alleen mee te maken als je ook nog in andere zaken geloofd.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:58 schreef wstam88 het volgende:
[..]
Hmm hij praat in het "Pineal Gland 101: Mysteries of the Pineal Gland" filmpje o.a. over het verband tussen de Pineal Gland en "Mystical stages", waarom is dat niet relevant?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |