Klopt, koop er al sinds 2009 of 2010. Eerst alleen bij UK, maar nu bij elke Amazon website die er is (zelfs de Japanse).quote:
Wat bedoel je.quote:
Gebruik ik ook. Ik koop veel films namelijk en heb de afgelopen weken voor duizenden ¤ orders en pre-orders geplaatst, September zal enorm duur wordenquote:
Ik ken dat maar ik doe het niet meer, 3 maanden wachten en het is sale.quote:Gebruik ik ook. Ik koop veel films namelijk en heb de afgelopen weken voor duizenden ¤ orders en pre-orders geplaatst, September zal enorm duur worden.
Het gaat om producten die meestal binnen enkele weken uitverkocht zijn, met black friday zullen die er al niet meer zijn (behalve op eBay voor minstens 5x de verkoopprijs).quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:26 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik ken dat maar ik doe het niet meer, 3 maanden wachten en het is sale.
Ik wacht op een topic in wgr wat te doen met incassokosten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:15 schreef computerprobleem het volgende:
Die 10 euro betaal ik uit principe gewoon niet en ik ga gewoon afwachten wat er gebeurd.
ga ik ook niet betalen ik ga niet betalen voor een product dat ik niet hebquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik wacht op een topic in wgr wat te doen met incassokosten.
Nee, heb het gewoon in een postbus gestopt (lees OP).quote:
Kan jij bewijzen dat jij het in de brievenbus hebt gestopt ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ga ik ook niet betalen ik ga niet betalen voor een product dat ik niet heb
klaar
zo simpel is het, zij beschuldigen mij toch? nou, laat ze maar bewijzen dat ik het product heb of dat zij het niet hebben ontvangen. Durf te wedden dat het product nu gewoon tussen de andere exemplaren ligt in hun warehouse.
Nee, maar mijn 100% rating op eBay, mijn 4.5 / 5 sterren rating op bol.com zegt genoeg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:34 schreef N.icka het volgende:
[..]
Kan jij bewijzen dat jij het in de brievenbus hebt gestopt ?
1e keer dat ik een product retourneer in 5.5 jaar tijd = meteen slechte ervaringquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:36 schreef kaatjejannie het volgende:
Lekker dan, 1 slechte ervaring en dan is het de allerslechtste klantenservice.
Zolang je niet kan bewijzen dat je het hebt verstuurd ,ga jij wel degelijk betalenquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, maar mijn 100% rating op eBay, mijn 4.5 / 5 sterren rating op bol.com zegt genoeg.
Ik heb geen flikker te maken met hoe bol.com de administratie bij houdt en/of hoe PostNL bezorgt. Ik heb dat product geretourneerd (op eigen kosten nog wel) en ik ga er niet voor betalen.
Heb er gewoon postzegels op geplaktquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:38 schreef laiveneertiekje het volgende:
Faal, retourneren bij bol.com doe je naar een antwoordnummer en is dus gratis.
Zie https://www.bol.com/nl/m/(...)html#focus_faq100127
stap 8.
Ik heb momenteel dat bedrag minstens x 1000 op mijn rekening staan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:38 schreef jcdenboer het volgende:
LOL! jij moet bewijzen dat je het opgestuurd hebt! niet BOL.com, ik heb geen ervaring met die winkel, en je hebt het over studieboeken en over duizenden euro's besteld.. lijkt me als je zoveel geld hebt dat je niet over 10 euro wakker ligt.... bah, overdrijven is ook een vak blijkbaar....
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
1e keer dat ik een product retourneer in 5.5 jaar tijd = meteen slechte ervaring
Zij houden niet rekening met het feit dat ik er al voor duizenden euro's gekocht heb en ze al voor duizenden euro's aan mijn verkopen hebben verdiend.
Dat getuigt gewoon van een ENORM SLECHTE KLANTENSERVICE van bol.com. Ik heb namelijk nooit eerder iets geretourneerd / gebruik gemaakt van garantie o.i.d.
BOL.COM BEHANDELT HAAR KLANTEN ALS STRONT
Het kan ook aan de administratie van bol.com liggen, weet ik veel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!
Sjees, een slechte ervaring met PostNL en je gaat meteen huilen alsof het aan bol.com ligt
welk principe ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb momenteel dat bedrag minstens x 1000 op mijn rekening staan.
Maar uit principe ga ik niet betalen.
Echt even uitzoeken wat je moet doen om te retourneren is ook al niet aan je besteed. Heb je het wel in een brievenbus gedaan en niet in een bus bij je lokale hondentoilet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:38 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heb er gewoon postzegels op geplakt.
Als dat zo is, ga ik ze morgen even opbellen, de gehele familie van de gelukkige die ik aan de lijn kapot schelden en ze een mooie brief sturen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:38 schreef Pugg het volgende:
Hij is gewoon lui en slordig geweets.
lees de voorwaarden man, je hebt geen poot om op te staan.
https://www.bol.com/nl/m/klantenservice/retourneren/
Ja want brol moet ts maar op zijn blauwe ogen geloven dat hij een product geretourneerd heeft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!
Sjees, een slechte ervaring met PostNL en je gaat meteen huilen alsof het aan bol.com ligt
dat ik geen geld geef aan oplichters die dingen beweren die helemaal niet waar zijnquote:
Ze mogen best een klant geloven die al voor duizenden euro's spul heeft gekocht bij hen en voor het eerst iets retourneerd. Voor hetzelfde geldt liegen zij en maken ze misbruik v/d situatie omdat het niet met een T&T code is verstuurd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja want brol moet ts maar op zijn blauwe ogen geloven dat hij een product geretourneerd heeft.
Jawel, volgens mij is het prima bekend dat als je iets 100% zeker (en zelfs dat kan niet) verstuurd wil hebben, dat je dan aangetekend verstuurt. Het wordt pas het probleem van bol als zij het ontvangen hebben. ZOu mooi zijn, ik ga nu een mailtje sturen dat ik een boek terug heb gestuurd. Hihaho, is helemaal niet zo, maar ik wil geld zien!.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Het kan ook aan de administratie van bol.com liggen, weet ik veel.
Ik heb dat product niet meer gezien nadat ik het in een envelop stopte en het daarna op de post deed. Wat er in de tussen tijd is gebeurd is niet mijn probleem.
Nee dat zal ze lerenquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Als dat zo is, ga ik ze morgen even opbellen, de gehele familie van de gelukkige die ik aan de lijn kapot schelden en ze een mooie brief sturen.
Een klacht is geen advertentie, dus ik gok dat die zo weer weggehaald wordt als het antireclame betreftquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:45 schreef computerprobleem het volgende:
Ik kan op FOK! voor 20 euro per dag een advertentie plaatsen toch
Wat is je naam, achternaam en adres enzo. want stel ik zeg zo van ja ''Kapt-Ruigbaar van FOK! zegt gr gr'' dan weten ze natuurlijk niet wie jij bent.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee dat zal ze leren![]()
Doe het incassobureau de groetjes van me
quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
dat ik geen geld geef aan oplichters die dingen beweren die helemaal niet waar zijn
STERF BOL.COM, STERF!!!!!
dan doe ik het op een aardige manierquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een klacht is geen advertentie, dus ik gok dat die zo weer weggehaald wordt als het antireclame betreft
Jawel hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat is je naam, achternaam en adres enzo. want stel ik zeg zo van ja ''Kapt-Ruigbaar van FOK! zegt gr gr'' dan weten ze natuurlijk niet wie jij bent.
Gr gr
Wat heeft bol.com eraan om te liegen? Ik denk niet dat ze wakker liggen om dat tientje (of die duizenden euro's).quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ze mogen best een klant geloven die al voor duizenden euro's spul heeft gekocht bij hen en voor het eerst iets retourneerd. Voor hetzelfde geldt liegen zij en maken ze misbruik v/d situatie omdat het niet met een T&T code is verstuurd.
KOOP NIET BIJ BOL.COM MENSEN, KLANTENSERVICE = VAN HET LAAGSTE NIVEAU
Heropent maar ik heb het zelf 1 uur daarna gesloten, koop of verkoop niets meer bij deze schijtwinkel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:47 schreef Leandra het volgende:
Bol had je verkoopaccount toch al gesloten?!
Dat heeft natuurlijk niets met deze bash te maken, maar hoe is dat vorige week opgelost?
En ga je dan Danny aanklagen omdat de 'advertentie' is weggehaald en jij twintig euro kwijt bent?quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
dan doe ik het op een aardige manier, bijvoorbeeld;
bol.com = tering winkel, koop er niet!!
Ik denk dat bol.com gerust wakker kan liggen om duizenden euro's.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat heeft bol.com eraan om te liegen? Ik denk niet dat ze wakker liggen om dat tientje (of die duizenden euro's).
nee dan ga ik bol.com aanklagen omdat ze danny hebben bedreigd mijn advertentie weg te halenquote:Op woensdag 25 juli 2012 07:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ga je dan Danny aanklagen omdat de 'advertentie' is weggehaald en jij twintig euro kwijt bent?
net was het nog 150 euro.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik denk dat bol.com gerust wakker kan liggen om duizenden euro's.
Alleen aan boeken zouden we voor 1500 euro kopen. 1500 euro is niet niets, ook niet voor een schijtwinkel als bol.com.
Daarnaast verliezen ze in September sowieso de helft van hun klanten als Amazon hier opent, want Amazon is standaard 1000x beter dan bol.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |