quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dit was de eerste BB meet..
ONZ / De GPD [Deel CCLIV] - Kort door de Bocht !
De tweede, waar C ging dansen en jullie samen "sliepen" zoek ik nog ff verder...
Echt te lelijk. Toen hoorde ik ook op die meet dat FF een trio had gehad! Leeft ie nog trouwens?quote:
Ooooh wat leuk! Dat is bijna! Thanks. Dat is belangrijk voor een bepaalde gebeurtenis in de nabije toekomst.quote:
Niks mis mee hoor. Maar om dat ook allemaal online te zettenquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
De romantische eerste zoen;
[..]
Hahaquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
De romantische eerste zoen;
[..]
quote:Op zondag 2 december 2012 13:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hahawat 'stappen' in ommen al niet te weeg kan brengen
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ooooh wat leuk! Dat is bijna! Thanks. Dat is belangrijk voor een bepaalde gebeurtenis in de nabije toekomst.
was dat de break awayquote:Op zondag 2 december 2012 15:03 schreef Nouk het volgende:
[..]Hoe heet die discotheek nou ook alweer?
en ditquote:
Waaah, ja dat was hem!quote:
Whaha, nog kariger dan wij!!quote:Op maandag 3 december 2012 07:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Waaah, ja dat was hem!
Oh en er komt geen feest. We gaan lunchen met de directe fam, dat is het! Ik geloof dat iedereen daarvan baalt, behalve wij.
Ja irritant he? Laat ons lekker zeg! Bemoeials!quote:Op maandag 3 december 2012 13:42 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Whaha, nog kariger dan wij!!
En bij ons regende het al op- en aanmerkingen...
Precies...quote:Op maandag 3 december 2012 21:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja irritant he? Laat ons lekker zeg! Bemoeials!
Lunchen...quote:Op maandag 3 december 2012 07:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Waaah, ja dat was hem!
Oh en er komt geen feest. We gaan lunchen met de directe fam, dat is het! Ik geloof dat iedereen daarvan baalt, behalve wij.
En dan tijdens de lunch zoveel pret met een vleeskroketquote:
Dat komt tijdens de huwelijksnacht aan de ordequote:Op woensdag 5 december 2012 14:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dan tijdens de lunch zoveel pret met een vleeskroket![]()
En waar heb je die dan gepland, bij de stayokay?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat komt tijdens de huwelijksnacht aan de orde.
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
En waar heb je die dan gepland, bij de stayokay?
Ik ben wel goed bezig al zeg ik het zelf vorige week 77km gefietst. Deze week al iets van 40, en ik hoop daar zaterdag nog 40 bij te doenquote:
Meer km's dan ik deze maandquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben wel goed bezig al zeg ik het zelf vorige week 77km gefietst. Deze week al iets van 40, en ik hoop daar zaterdag nog 40 bij te doen![]()
(ohja en ik ga dat endomondo maar eens proberenniet om te delen maar ik vind het wel grappig om mijn routes bij te houden.)
Maar het tofst is natuurlijk mijn eigen hippe excel sheetje...de dingen die ik doe om de motivatie te behouden
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Meer km's dan ik deze maand...
Ik zit altijd zo rond de 146...quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:13 schreef Cynic het volgende:
Is een gemiddelde hartslag van 147 niet wat aan de hoge kant trouwens?
Ik had een simpele hartslagmeter die gewoon tijd en gemiddelde hartslag bijhield.. maar bij deze fiets zat ook een computertje met hartslagmeter... ik vind dat wel prettig ik fiets heel erg op dat ding... probeer onder de 150 te zitten op lange ritjes... anders hou ik die 2 uur niet volquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:13 schreef Cynic het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel zo'n horloge waar je runs mee kan tracken enzo, maar ik ben er helemaal niet in thuis.
Met rennen zat ik altijd ietsje hoger... maar het is wel heel raar heb nu 6 routes gedaan en ik kom steevast op een gemiddelde van 146 uit zal wel een soort tempo van mijn hart zijn waar hij zich goed bij voeltquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:17 schreef Cynic het volgende:
Ik heb er ook geen verstand van hoor, maar het klinkt best hoog.
Volgens deze site zit ik idd iets aan de hoge kantquote:
Nouja misschien dat ik die kant op gaquote:220 minus your age = Your maximum heart rate
Maximum heart rate x 0.5 = Low end of your target heart-rate range
Maximum heart rate x 0.75 = High end of your target heart-rate range
Als ik dat zou doen kom ik niet vooruit... als ik een pot augurken openmaak zit mijn hartslag al op 130quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:29 schreef SuperWeber het volgende:
ik doe duurloopjes en duurritjes met een gemiddelde hartslag van ongeveer 130... Dit is echter wel voor ieder persoon verschillend...
Ik fiets me zeker niet kapot... Maar langzamer dan dit fietsen fiets voor geen meter, ik wil wel een beetje druk op de pedalen hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 16:24 schreef SuperWeber het volgende:
Het is ook niet de bedoeling om jezelf helemaal kapot te fietsen tijdens zo'n duurtraining. Daar heb je ander type trainingen voor. Beginners zouden eik eerst minimaal 3 maanden niks anders moeten doen dan in de laagste trainingszone (D1) te fietsen. Snelheid komt daarna wel...
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:34 schreef Cynic het volgende:
Vanmiddag even bij slijterij Gerrit van den Bos is Emmen geweest, die hebben een hele fatsoenlijk collectie bier! Ik heb aangeschaft:
Cuvee des trolls
Delirium Nocturnum
Steenuilke
en een Leute Bok.
Waarover?quote:
Ai, verhuizen en bosfrollie? Gaat die nu een andere baan zoeken?quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Zo, aangenomen voor een post-doc baan in Rotterdam... dat wordt verhuizen geblazen... maar wel weer geld voor iig 2 jaar
Nope we gaan in eerste instantie latten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:31 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ai, verhuizen en bosfrollie? Gaat die nu een andere baan zoeken?
quote:
je kunt ook beter opgenomen postenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:34 schreef SpoilerMan het volgende:
Live posting maakt me dan ook een beetje zenuwachtig...
c'est moiquote:
straks komt sunbream of hoe heet ze ook nog weer langsquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[voorbarig]
Twister
[/voorbarig]
prima :-)quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[voorbarig]
Twister
[/voorbarig]
De apostel!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
straks komt sunbream of hoe heet ze ook nog weer langs
Twister is de naam die nouk tierce gaf... en we gokken dat hij nu ook zo ongeveer langskomt... ik denk dat de planeten in 1 lijn staan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
prima :-)
Zoals BB al zei mis ik 2,5 jaar fok ervaring... (weet dus niet wat je bedoelt)
Ik bedoelde Tierce. Die komt bijna net zovaak online als jij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
prima :-)
Zoals BB al zei mis ik 2,5 jaar fok ervaring... (weet dus niet wat je bedoelt)
Dacht het wel maar je weet het nooit zekerquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
O.. Nu je hier toch bent; Downburst?
idd!quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
O.. Nu je hier toch bent; Downburst?
tofquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:56 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
Speel sinds vorige week in downburst (bas).
quote:
Brrrrquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Tijd voor een gezichtenboek, BB
Staat daar trouwens ook waarom je nog twijfelt over het gelukkige nieuwjaar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Tijd voor een gezichtenboek, BB
Nostalgischquote:
Nee, en ook niet op Fok! Iets te privé.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Staat daar trouwens ook waarom je nog twijfelt over het gelukkige nieuwjaar?
wel een goed ideequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
En zijn er plannen voor een nieuwjaarsmeet?
Ik zeg gooi een datum en locatie op!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Alleen plannen hè.. Daadwerkelijk afspreken doen we enkel 1x per 5 jaar...
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
...Too much posts will kill you...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |