SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Met de AH sushi dabei zekerquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:38 schreef n0ir het volgende:
Ik heb wel eens wat Naruto gekeken nu kan ik praten met Japanners op schiphol
RASSENGANNNNNquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:38 schreef n0ir het volgende:
Arigato sensei.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:38 schreef n0ir het volgende:
Oh foutje. Paar jaar terug noemde ik Forlan steeds Florlan totdat Tim86 er wat van zeiquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom doe je altijd dubbel R bij Poker?
ja, daarom zei ik Chinezen?quote:
ga fifa spelenquote:
Ga dan met je pik spelenquote:
Ik betaal bijna nooit veel voor een keeper behalve voor IF Cavalieri. Overigens heb ik Dyer nooit gebruikt dus ik weet niet of hij beter is dan The Ox.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:43 schreef WezepAFCA het volgende:
Is IF Stockdale de 75k waard of kan ik beter een andere silver BPL keeper halen?
Toch bijna geen tijd meer voor fifa tot 13 komt en nog veel coins dus gewoon gekocht en zie wel hoe hij het doet. Daarnaast heb ik The Ox en Dyer gekocht net als N'Gog en Jeromequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik betaal bijna nooit veel voor een keeper behalve voor IF Cavalieri. Overigens heb ik Dyer nooit gebruikt dus ik weet niet of hij beter is dan The Ox.
k thxquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:41 schreef Rijst het volgende:
Pokerr je moet ook Kenshin gaan kijken. Dat is ook zo'n shonen serie als Naruto, Bleach en One piece.
breaking bad/the shield/the wirequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:56 schreef Kamikazie het volgende:
Pff ik ben op zoek naar films/series om te kijken
Ja is wel m'n all time favorite omdat het m'n eerste anime wasquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
k thxis dat de beste die je me aan kan raden ook?
Je moet Sherlock van de BBC kijken, is supergaaf.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:56 schreef Kamikazie het volgende:
Pff ik ben op zoek naar films/series om te kijken
Zusi denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je moet Sherlock van de BBC kijken, is supergaaf.
Wie is de beste vrije trappen-nemer van de bronzen MLS?
Met Zusi heb ik er al behoorlijk wat ingeschoten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
ken ik niet, morgen gelijk downloaden danquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:03 schreef Rijst het volgende:
IP man 1 en 2 vond ik vet ( geen subs voor mij) Maar Fearless vond ik nog beter
k, zal die na dat code geass ff checken dan, thx.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja is wel m'n all time favorite omdat het m'n eerste anime was
Soundtrack ervanquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ken ik niet, morgen gelijk downloaden dan
nicequote:Op woensdag 25 juli 2012 01:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Soundtrack ervan![]()
Is eigenlijk zelfde als IP man 2 alleen dan veel beter uitgewerkt
Mooi team.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:22 schreef Rijst het volgende:
Team is eindelijk af. Moest alleen nog een goedkope 4231 N'for. Zag hem vandaag er niet opstaan. Zonet dus wel en hij is nog CAM ook dus ik hoef hem niet meer om te bouwen![]()
[ afbeelding ]
Had ik een tijdje geleden ook. Maar ik vond Ekotto echt beterquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mooi team.Misschien Nsamé LB?
Heb ik nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ventilatortje aan en lekker slapen
vraag aan papa dan. Har har inkoppertje dit dat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik niet
Ik heb een goeie tactiek gevonden, maar ik sla steeds mis
Duurde maar 16 minuten, noem je dat "flink fappen"?quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het treintje, weet niet of je die kent?
Heb je Luther ook gezien? Met "Stringer Bell" van The Wire. Geniale serie ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Goeie tip, zometeen eerste aflevering kijken!quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Luther ook gezien? Met "Stringer Bell" van The Wire. Geniale serie ook.
Late night boy sebastiaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:21 schreef n0ir het volgende:
[..]
Goeie tip, zometeen eerste aflevering kijken!
http://www.zavvi.com/game(...)dition/10622210.htmlquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:03 schreef Toefjes het volgende:
De ultimate edition al ergens gespot voor minder dan 65 euro?
Haha, okee, toch bedankt. Hopen dat er nog online shops komen die onder de 60 duiken. Elke euro is er 1quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:29 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
http://www.zavvi.com/game(...)dition/10622210.html
Maar met bezorgkosten erbij kom je alsnog boven de ¤65
Betrouwbare webshop en er staat bij dat je de 24 FUT packs krijgt. 49,95quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:03 schreef Toefjes het volgende:
De ultimate edition al ergens gespot voor minder dan 65 euro?
http://www.yourgamezone.nl/PS3-Fifa-13-Ultimate-Editionquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, okee, toch bedankt. Hopen dat er nog online shops komen die onder de 60 duiken. Elke euro is er 1
jij daar besteld? die lijkt me wel het beste, echter wel jammer dat er een plaatje van de normale editie staatquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Betrouwbare webshop en er staat bij dat je de 24 FUT packs krijgt. 49,95
http://www.consoleshop.nl/product/200887/fifa-13-ps3.html
ja dit sowieso, wacht wel tot een paar dagen voordat het uitkomt. winkels hier komen meestal ook met aanbiedingen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:20 schreef Thorb het volgende:
Ik zou niet een paar maanden van te voren bestellen
Vorig jaar had ik eerste dag bij de Mediamarkt gehaald en toen had ik ook gewoon de versie met packsquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dit sowieso, wacht wel tot een paar dagen voordat het uitkomt. winkels hier komen meestal ook met aanbiedingen.
lol nice, ik niet maar wel maar 39 voor hoeven betalen. En ik speelde toen nog geen fut, anders misschien wel kunnen krijgenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik eerste dag bij de Mediamarkt gehaald en toen had ik ook gewoon de versie met packs
Nee, ik vertrouw het toch niet helemaal omdat er inderdaad de normale editie wordt afgebeeld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij daar besteld? die lijkt me wel het beste, echter wel jammer dat er een plaatje van de normale editie staatal gaat het in de tekst wel over fut packs enzo
Könneckequote:Op woensdag 25 juli 2012 02:13 schreef Tim86 het volgende:
Bronze finale gewonnen van een gast metKönnecke
3-2 AET, 3 keer Zusi, 3 keer van afstand waarvan 1 FK.. Wel dikverdiend..hij had 1 schot op doel en probeerde alleen maar diep te gaan op Könnecke of die vieze lage cross te geven om own goals te forceren, wat dus 1 keer lukte
Ik had 18 schoten, maar wel 5,6 van afstand
Zusi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slechter dan Ebecilio en Lukoki kan haast niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:27 schreef poker4lifee het volgende:
Schijnt dat ajax rond is met Sana, 350k ofzo. Ben benieuwd of hij nou echt een stuk beter is dan de huidige opties op rechtsbuiten.
Ozbiliz?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Slechter dan Ebecilio en Lukoki kan haast niet.
lol ik ga ook naar Zwedenquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Al die gasten hier in Zweden zien er fucking gay uit
Maar die lopen wel met de lekkerste chicks rond![]()
.
Zo, dat wou ik even gezegd hebben
Lollll, gelukkig zie jij er toch al gay uit dus dan komen die chickies vanzelf toch.quote:
Ik lijk niet op Toivonenquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lollll, gelukkig zie jij er toch al gay uit dus dan komen die chickies vanzelf toch.
Over paar minuten rijden
Ga weg man!!!!! Jij opent nonstop packs. Anders kan je nooit zoveel IF's krijgenquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:48 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
IF nummer 4 deze team of the week, maar deze heb ik al gehad
Hmm 10-20 jumbo's per accountquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga weg man!!!!! Jij opent nonstop packs. Anders kan je nooit zoveel IF's krijgen
En Henleyquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:48 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
IF nummer 4 deze team of the week, maar deze heb ik al gehad
ik krijg nu ook henley in mijn packquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En Henley
Ik ga mijn bronze packs bewaren tot vanavond als IF Kandji uit komt
En als hij niet uit komt en er zijn genoeg bronze IFs ook.
Cvitanich heeft vandaag medische keuring bij Olympique Nice en de transfersom zijn ze al over uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:10 schreef wieisboos het volgende:
ik ga keihard fappen als hetzelfde gebeurt bij Cvitanich als bij Vela![]()
gelijk de beste spits van de eredivisie
Vela tekende 17 juli bij Real Sociedad, 20 juli kwam de Arsenal versie uitquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:11 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Cvitanich heeft vandaag medische keuring bij Olympique Nice en de transfersom zijn ze al over uit.
Laten we het hopen danquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vela tekende 17 juli bij Real Sociedad, 20 juli kwam de Arsenal versie uit
haha wowquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:23 schreef DutchSL het volgende:
PSG wilt nu ook Modric halen en is bereidt meer te betalen dan Real Madrid
Hij komt weinig in packs voor. Zijn stats zijn dan ook erg goed maar er waren hier ook mensen die hem tegen vonden vallen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:15 schreef vandermar het volgende:
Die Papa Bouba Diop, is hij uit packs of komt hij gewoon in heel weinig pakjes voor?
Hebben ze al een goede links en rechtsback gekocht?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:23 schreef DutchSL het volgende:
PSG wilt nu ook Modric halen en is bereidt meer te betalen dan Real Madrid
Ok, ik heb hem namelijk voor mijn senegal kameroen hybrid gekochtquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij komt weinig in packs voor. Zijn stats zijn dan ook erg goed maar er waren hier ook mensen die hem tegen vonden vallen.
7mil pond voor Douglasquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:28 schreef poker4lifee het volgende:
40 miljoen pond damn, daar gaat ie echt wel voor weg :p
#Newcastle have made a £7 million move for FC Twente defender Douglas. #Spurs and #Juventus also interested in him. #NUFC
Douglas waarschijnlijk ook weg dus
Als je kijkt naar afgelopen seizoen veel te veel. Hij heeft alleen bepaalde dingen heel erg mee. Hij is lang, sterk, vrij snel en is Nederlander!quote:
Wie dan? Modric is alles behalve een CDM hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
PSG is weer lekker aan de koop zie ik. Eindelijk een goede CDM in plaats van alleen maar aanvallers
Je snapte hem nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wie dan? Modric is alles behalve een CDM hoor.
Lijkt psv welquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:34 schreef marcie216 het volgende:
PSG is echt grappig, alles kopen wat ze willen en dan misschien nog geen kampioen worden
quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
PSG is weer lekker aan de koop zie ik. Eindelijk een goede CDM in plaats van alleen maar aanvallers
Trollception?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Draaicirkel van de Titanic en gewoon echt echt traag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij komt weinig in packs voor. Zijn stats zijn dan ook erg goed maar er waren hier ook mensen die hem tegen vonden vallen.
Hij wordt de nieuwe Pirlo genoemd in Italië en zat al in de voorselectie voor het EK, jammer dat hij naar PSG gaat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:39 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat naar PSG, kan wel eens een heel goede zilver worden!
Ik ken hem niet echt maar hij krijgt vast wel een UP ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:39 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat naar PSG, kan wel eens een heel goede zilver worden!
Maar ja, voor Heskey geldt hetzelfde (zelfs minder pace) en die heb ik ook op CDM staanquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Draaicirkel van de Titanic en gewoon echt echt traag.
geen message gekregen dat je een corner abuser bent ofzo?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:58 schreef vandermar het volgende:
Dit team
[ afbeelding ]
Gister 2 potjes mee gespeeld in de advanced cup, de halve finale en de finale. 8-0 en 4-0 winst. Die luchtmacht bij CornersKandji 6 goals waarvan 4 kopballen uit corners. Echt een heerlijk team
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
geen message gekregen dat je een corner abuser bent ofzo?
Ik ben namelijk een long shot abuser genoemd..that's new
no way dat die gast VWO heeft gedaan..zie hem vaak in andere topics. Kerel is zo domquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:07 schreef Kamikazie het volgende:
Fiscale economie
Ze willen mijn topic gaan sluiten
Het was een grap, maar toch wil ik nog even een late reactie plaatsen waarin ik wil aangeven dat hij op CM speelt en niet op CAM in ieder geval.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja ik schaam me nu al dat hij hetzelfde gaat studeren als mijquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
no way dat die gast VWO heeft gedaan..zie hem vaak in andere topics. Kerel is zo dom
ik*quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik schaam me nu al dat hij hetzelfde gaat studeren als mij
als ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik schaam me nu al dat hij hetzelfde gaat studeren als mij
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:11 schreef vandermar het volgende:
Nou vooruit GJE, omdat het zo'n leuke grap was
[ afbeelding ]
Fantastisch, kan natuurlijk ook met je telefoon, laptop of je computer maar tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:37 schreef vandermar het volgende:
Je kan de ipad op de tv aansluitenfucking vet
films zo kijken op tv die ik download
Iddquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Fantastisch, kan natuurlijk ook met je telefoon, laptop of je computer maar toch
Kan niet met mijn computerquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Fantastisch, kan natuurlijk ook met je telefoon, laptop of je computer maar toch
Ik ben ook wel blij voor hem.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd
Maar hij komt uit Friesland..dit is het meest geavanceerde dat die knul ooit heeft mogen aanschouwen.
Hier gewoon hdmi kabeltje liggen van computer naar tv, ideaal.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan niet met mijn computertelefoon weet ik niet.
Late reactie van mijn kant, maar bedankt voor de reactie. Scheelt toch weer de nodige euro's t.o.v. de hoofdprijsquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Betrouwbare webshop en er staat bij dat je de 24 FUT packs krijgt. 49,95
http://www.consoleshop.nl/product/200887/fifa-13-ps3.html
Het klopt niet helemaal want dit moet een van de drie zijn en niet allemaalquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Late reactie van mijn kant, maar bedankt voor de reactie. Scheelt toch weer de nodige euro's t.o.v. de hoofdprijs
Ik heb er ook weinig verstand van, maar een kabeltje erin duwen lukt nog welquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
Komt het argument van je komt uit Friesland weernet alsof iedereen verstand van elektronica heeft
Waarom zouden ze. Niks te halen daar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:44 schreef vandermar het volgende:
Mensen die haten op een land dat niet onderdrukt werd door Spanje
De Friezen waren gewoon te sterkquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom zouden ze. Niks te halen daar.
Kan ook met de S2.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:37 schreef vandermar het volgende:
Je kan de ipad op de tv aansluitenfucking vet
films zo kijken op tv die ik download
Jullie worden al ruim 2 eeuwen onderdrukt door Nederlandquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:44 schreef vandermar het volgende:
Mensen die haten op een land dat niet onderdrukt werd door Spanje
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jullie worden al ruim 2 eeuwen onderdrukt door Nederland
Wij uit het rijke Holland allemaal geld pompen in dat achterstallige Frieslandquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:49 schreef vandermar het volgende:
[..]En niet eraan toegeven! Friesland
Ontwikkelingshulp. Schijnt dat sommigen daar inmiddels zelfs al de iPad hebben ontdekt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wij uit het rijke Holland allemaal geld pompen in dat achterstallige Friesland
Dan heb je het over het zuiden van Friesland, het Noorden is totaal niet achterstalligquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wij uit het rijke Holland allemaal geld pompen in dat achterstallige Friesland
Een beetje zoals Marokko e.d. zijn voor Afrika...wees er trots op.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan heb je het over het zuiden van Friesland, het Noorden is totaal niet achterstallig
Ik vind ontwikkelingshulp prima maar dan verwacht ik niet zo houding van die jochies daarquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp. Schijnt dat sommigen daar inmiddels zelfs al de iPad hebben ontdekt.
Zijn hongerbuikje zal wel opspelen. Daar word je knorrig van.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind ontwikkelingshulp prima maar dan verwacht ik niet zo houding van die jochies daar
Vet!quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:58 schreef vandermar het volgende:
Dit team
[ afbeelding ]
Gister 2 potjes mee gespeeld in de advanced cup, de halve finale en de finale. 8-0 en 4-0 winst. Die luchtmacht bij CornersKandji 6 goals waarvan 4 kopballen uit corners. Echt een heerlijk team
Hoe heet die RM? Minder dan 3* skills wil ik sowieso niet aan de zijkantquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vet!
Ik zou het alleen zo doen:
[ afbeelding ]
Keeper kan iedereen uit de BPL zijn ofKameni
maar El-Habsi is het meest neger uit de BPL.
Doe dan Tim gilles de la tourette Howard. Wel het zwarte plaatje ofcquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vet!
Ik zou het alleen zo doen:
[ afbeelding ]
Keeper kan iedereen uit de BPL zijn ofKameni
maar El-Habsi is het meest neger uit de BPL.
Ja, die had ik eerst, maar dat is minder neger.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe dan Tim gilles de la tourette Howard. Wel het zwarte plaatje ofc
Maar bij Oman denken sommige mensen tenminste nog dat het in Afrika ligtquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe dan Tim gilles de la tourette Howard. Wel het zwarte plaatje ofc
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar bij Oman denken sommige mensen tenminste nog dat het in Afrika ligt
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe heet die RM? Minder dan 3* skills wil ik sowieso niet aan de zijkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |