FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd.... Blind ben ik niet zo'n fan vanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:30 schreef Burrito het volgende:
Arg jammer van Muniesa![]()
Mensen die denken dat Blind als CV (als Ajax speler uberhaupt) kan functioneren![]()
Ja en wat nou als het extreem lang duurt voor dat hij weer fit is?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:21 schreef Devv het volgende:
Misschien kan Ajax Muniesa nu kopen omdat zijn marktwaarde gedaald is.
Iets met PI's enzoquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:25 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ja en wat nou als het extreem lang duurt voor dat hij weer fit is?
http://www.goal.com/en-gb(...)er-open-to-ajax-movequote:AZ wonderkid Maher open to Ajax move
The attacking midfielder has previously been linked with a transfer to PSV, but he has admitted that a move to the Amsterdam ArenA would be an option as well
The attacking midfielder was previously linked with clubs such as Arsenal, Barcelona and PSV following an impressive 2011-12 campaign, and he is desperate to make the next step in his career.
"Ajax turned me down on three occasions at their special talent-days before I joined the AZ academy some seven years ago," Maher stated to NUsport.
"It's not easy to judge someone on a day like that. Plus you can really develop in one year. That's why Ajax are still an option for me if they ever show concrete interest in me.
"I don't have a preference between Ajax and PSV. PSV were the first club to show genuine interest. I was an Ajax fan as a kid, though, and I still think it is a nice club. Ajax will always be Ajax."
Maher's contract with AZ runs until the summer of 2015.
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 25-07-2012 om 00:31:50Vandaag in De #Telegraaf ... Transfernieuws bij #Ajax reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 25-07-2012 om 00:37:40Heel veel meer zeggen dan dat het een verkoop van #Ajax is, kan ik niet ... reageer retweet
Er gaat iemand weg en het is niet Enoh.twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 25-07-2012 om 00:59:14Even voor de goede orde. Heel veel RT's gehad op Eyong #Enoh. Maar die gaat niet weg bij #Ajax. Kijk 6.00 uur Telesport.nl of De #Telegraaf reageer retweet
Speelt net 1 seizoen mee en wil meteen weg uit de Kaasstad, en middenvelders hebben we genoeg toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:49 schreef Stiggie het volgende:
Maher wil stiekem naar Ajax. Hij komt ook uit Diemen.
[..]
http://www.goal.com/en-gb(...)er-open-to-ajax-move
Cvitanich ofzo waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 25-07-2012 om 00:31:50Vandaag in De #Telegraaf ... Transfernieuws bij #Ajax reageer retweet
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 25-07-2012 om 00:37:40Heel veel meer zeggen dan dat het een verkoop van #Ajax is, kan ik niet ... reageer retweet
Er gaat iemand weg en het is niet Enoh.twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 25-07-2012 om 00:59:14Even voor de goede orde. Heel veel RT's gehad op Eyong #Enoh. Maar die gaat niet weg bij #Ajax. Kijk 6.00 uur Telesport.nl of De #Telegraaf reageer retweet
Greg?quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Zou mooi zijn, niet dat ik niet wil dat hij speelt maar zijn contract gaat hij toch niet verlengen dus oprotten.quote:
Cvitanich naar Nice zal het nieuws wel wezen.twitter:CLMerlo twitterde op dinsdag 24-07-2012 om 23:23:09Darío Cvitanich tiene todo arreglado de palabra con el Niza, que lo compra al Ajax y firma contrato por 3 años. reageer retweet
Ja.quote:
Hoeveel miljoen? weet iemand dat?quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:57 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ja.
Redacteur TyC Sports (http://twitter.com/CLMerlo) meldt dat alles rond is met Nice en dat Dario daar een 3-jarig contract gaat ondertekenen (TyC Sports is een Argentijns sportmedium).
Nog niet bekend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 02:12 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoeveel miljoen? weet iemand dat?
Lekker omlaag die salarispost.twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 25-07-2012 om 02:15:31Met Vertonghen, Ooijer, Lodeiro, Cvitanich, Aissati, Sneijder, Castillion en (mogelijk) Van der Wiel, Bonevacia en Sulejmani verschil 10m reageer retweet
Behalve Vertonghen vind ik nog geen enkele andere speler die weg is een verzwakkingquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:51 schreef TIM-846 het volgende:
En Cvitanich weg. Op zich goed. Maar het lijkt me ook verstandig af en toe eens een speler te kopen. Anders hebben we er straks geen meer over
Die Anoukquote:Op woensdag 25 juli 2012 04:25 schreef wolferl het volgende:
http://nos.nl/l/tcm:5-1364054/
Krijgen we als Ajax Exclusive TV leden ook een sneak peak in de vrouwen kleedkamer?
Anders is het vrouwenteam zinloos.
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 25-07-2012 om 09:28:12@Rooney87Ronald Het zou kunnen dat Sana vandaag wordt gepresenteerd. Zweedse collega vermoedt dat hij al in NL is. Nog onbevestigd #Ajax reageer retweet
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 25-07-2012 om 10:29:53Ajax en Göteborg bereiken akkoord over Sana #ajax - http://t.co/UFqNWV3x reageer retweet
quote:'Ajax en PSV zijn de clubs waar Maher zou willen spelen'
25/07/2012 08:52
Sigi Lens wil dat AZ een reële transfersom vraagt voor Adam Maher. De zaakwaarnemer van de negentienjarige middenvelder beklaagt zich over de houding van de Alkmaarders.
'Als ik de bedragen hoor die voor Adam betaald moeten worden, dan denk ik: dat kan toch niet waar zijn?', vraagt Lens zich af in het AD. 'Dat is meer dan er voor spelers als Mounir El Hamdaoui en Demy de Zeeuw is betaald. En die waren toen international.'
'Adam speelt in Alkmaar met een gewoon contract voor de A-selectie, maar ze verlangen straks wél een grote transfersom voor hem', vervolgt de zaakwaarnemer. 'Een transfersom die alleen maar door buitenlandse clubs kan worden betaald.'
Lens verbaast zich over de ophef die ontstaan is na de uitspraken van Maher. 'Het enige wat Adam heeft gedaan, is het uitspreken van zijn ambitie. Daar is toch niets mis mee? Gaat hij naar een buitenlandse club, dan is het ook niet goed. Dan is het van: al die jonge Nederlandse spelers gaan direct al naar het buitenland, terwijl ze er nog helemaal niet klaar voor zijn.'
'Adam kiest voor de weg die bijvoorbeeld Luciano Narsingh en Georginio Wijnaldum ook hebben genomen. Theo Janssen ging toch ook van FC Twente naar Ajax? Zij gingen ook van een kleinere club naar een grotere club. Wat is daar gek aan? Bij het Nederlands elftal heeft hij getraind op een hoger niveau en heeft ondervonden dat hij ooit op dat niveau wil komen.'
Volgens Lens zijn er twee clubs waar Maher komend seizoen voor zou willen spelen. 'Feyenoord is een club in opbouw, Ajax en PSV zijn de clubs waar Adam zou willen spelen. PSV heeft al eerder geïnformeerd naar hem, maar ik weet niet wat daar nu speelt.'
Geen plek voor hem, en hij kost 15 mil ofzoquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:05 schreef TIM-846 het volgende:
Kopen dan voordat PSV er mee aan de haal gaat.
Dat zou tenminste een versterking betekenen.
[..]
15 miljoen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Geen plek voor hem, en hij kost 15 mil ofzo
Zult toch zien dat PSV er straks mee weg loopt. En geen plek? Er zeggen hier ook mensen dat Eriksen hangend op rechts moet spelen.. Dan kan hij mooi in de as.. Opgelost.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Geen plek voor hem, en hij kost 15 mil ofzo
Voor wie zou die moeten spelen dan? Hij staat dan alleen maar Klaassen/Schone/Fisher/Serero in de weg. Daarnaast heb je al een behoorlijk drukbezet middenveld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:05 schreef TIM-846 het volgende:
Kopen dan voordat PSV er mee aan de haal gaat.
Dat zou tenminste een versterking betekenen.
[..]
Dit dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Voor wie zou die moeten spelen dan? Hij staat dan alleen maar Klaassen/Schone/Fisher/Serero in de weg. Daarnaast heb je al een behoorlijk drukbezet middenveld.
Volgens zijn zaakwaarnemer is de prijs sowieso te hoog voor een Nederlandse clubquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
15 miljoen?![]()
Ik denk dat het zo'n 8 miljoen zal worden ...
AZ vraagt 10 miljoen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Volgens zijn zaakwaarnemer is de prijs sowieso te hoog voor een Nederlandse club
Dan zal hij wel naar PSV gaan. Bij AZ maakt hij het zich aardig lastig zo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit dus.
Middenveld hoeven we ons niet druk over te maken, verdediging is belangrijker.
Ik niet, belachelijk maken of niet, ze zullen er niet zwakker van worden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben benieuwd of PSV weer +/- 10 miljoen gaat uitgeven, ik hoop het wel.
Het maakt de overwinning wel een stuk zoeter.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, belachelijk maken of niet, ze zullen er niet zwakker van worden.
Ik zie PSV, met Maher, ook nog 3e eindigen, weer geen CL zou fataal zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kans is kleinquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit dus. Die HW heeft er verdomd kijk op.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De goede ploeg die we al hadden.quote:
Ik hoop het niet. Dat zou namelijk betekenen dat PSV de Nederlandse markt definitief kapot maakt door alles te kopen wat los en vast zit voor de hoofdprijs. En ze hebben al genoeg mensen voor die positie lijkt me.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:29 schreef ajacied4lf het volgende:
De verdediging waar ze al jaren problemen mee hebben doen ze niks aan, vind het maar apart.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dit dus. Die HW heeft er verdomd kijk op.
PSV heeft vorig jaar kwaliteit gekocht: Tyton, Matavz, Mertens, Wijnalbum, Strootman. (Vorig jaar nog niet ingespeeld, maar dat zal dit jaar wel beter zijn).
Dit jaar: Narsingh, van Bommel en wie weet kopen ze nog Maher.
Stuk voor stuk international.
Daar staat bijzonder weinig tegenover.
Contract van Bouma is verlengdquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De verdediging waar ze al jaren problemen mee hebben doen ze niks aan, vind het maar apart.
Dus jij wil terug naar de tijd dat we onze hele selectie bij elkaar kochten? Wat een succesperiode was dat ja, Perez, Huntelaar, Suarez, De Zeeuw, Sulejmani, allemaal gekocht uit de Eredivisie en ze hebben ons zoveel gebrachtquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
PSV heeft vorig jaar kwaliteit gekocht: Tyton, Matavz, Mertens, Wijnalbum, Strootman. (Vorig jaar nog niet ingespeeld, maar dat zal dit jaar wel beter zijn).
Dat vind ik ook vreemd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De verdediging waar ze al jaren problemen mee hebben doen ze niks aan, vind het maar apart.
Misschien dat ze na een jaar oefenen beter op elkaar ingespeeld zijn geraakt? Prestaties uit het verleden bieden immers geen...quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:35 schreef TJV het volgende:
Vorig jaar vormde PSV ook niet echt een probleem ofzo.
Mwah, Celtic leek wel een veredeld amateur-team, die deden er echt geen moer aanquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Contract van Bouma is verlengd![]()
Maar: erg indrukwekkend tegen Celtic...
Ik heb alleen de samenvatting gezien, en dat zag er (te) goed uitquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, Celtic leek wel een veredeld amateur-team, die deden er echt geen moer aan.
Je kunt nog zo goed op elkaar ingespeeld zijn, maar die verdediging blijft barslecht en van Bommel gaat dat echt niet belopen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vreemd.
[..]
Misschien dat ze na een jaar oefenen beter op elkaar ingespeeld zijn geraakt? Prestaties uit het verleden bieden immers geen...
Als PSV toivonen voor 8 en engelaar weet te verkopen dan mogen ze toch zelf bepalen dat ze zoveel gaan uitgeven? Hoewel ik liever maher niet wil, maarja..quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dat zou namelijk betekenen dat PSV de Nederlandse markt definitief kapot maakt door alles te kopen wat los en vast zit voor de hoofdprijs. En ze hebben al genoeg mensen voor die positie lijkt me.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus jij wil terug naar de tijd dat we onze hele selectie bij elkaar kochten? Wat een succesperiode was dat ja, Perez, Huntelaar, Suarez, De Zeeuw, Sulejmani, allemaal gekocht uit de Eredivisie en ze hebben ons zoveel gebrachtAl die kampioenschappen.
Dus eigenlijk zeg je het welquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Maar ik had liever een paar miljoen extra uitgegeven voor Narsingh, een Nederlandse international. Dan een onbekende Zweed.
En voor Vertonghen zie ik ook liever wat ervaring komen dan een Spanjaard uit het tweede van Barca.
Moet het nog maar zien. Van Bommel op het EK was niet best, maar de Mickey Mouse league is toch net wat minder.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Je kunt nog zo goed op elkaar ingespeeld zijn, maar die verdediging blijft barslecht en van Bommel gaat dat echt niet belopen.
Ja? Weer lekker geld over de balk smijten? Heb je Sana al eens zien spelen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Maar ik had liever een paar miljoen extra uitgegeven voor Narsingh, een Nederlandse international. Dan een onbekende Zweed.
En voor Vertonghen zie ik ook liever wat ervaring komen dan een Spanjaard uit het tweede van Barca.
Dream on, Engelaar mag het eens proberen bij Rotterdam Challengers. En Toivonen ook, maar dan als Cheerleader...quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als PSV toivonen voor 8 en engelaar weet te verkopen dan mogen ze toch zelf bepalen dat ze zoveel gaan uitgeven? Hoewel ik liever maher niet wil, maarja..
Natuurlijk mogen ze zelf bepalen, staar je alleen niet blind op de fancy namen die ze kopen. Je selectie hoort gewoon in balans en evenwichtig te zijn, daar koopt PSV nou niet bepaald op in.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als PSV toivonen voor 8 en engelaar weet te verkopen dan mogen ze toch zelf bepalen dat ze zoveel gaan uitgeven? Hoewel ik liever maher niet wil, maarja..
Hoe oud was zlatan toen hij kwam eigenlijk?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja? Weer lekker geld over de balk smijten? Heb je Sana al eens zien spelen?
Lijkt een beetje op het Zlatan verhaal. Die was ook al afgeschreven voor hij hier kwam. Had 9 miljoen gekost en kon er níets van.
Goed lezen blijft lastig voor sommigen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je het wel
Best leuk hoor, dat Studio Sport scouten maar je bereikt er alleen zo weinig mee.
Ik verwacht er niet veel van.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Moet het nog maar zien. Van Bommel op het EK was niet best, maar de Mickey Mouse league is toch net wat minder.
19quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe oud was zlatan toen hij kwam eigenlijk?
19 en hij bakte er he-le-maal niks van in zijn eerste seizoenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe oud was zlatan hij kwam eigenlijk?
Zelfs Machlas en Mido mochten het eerder proberen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
19 en hij bakte er he-le-maal niks van in zijn eerste seizoen
Schrijf hem niet af, maar plaats er mijn twijfels bij.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja? Weer lekker geld over de balk smijten? Heb je Sana al eens zien spelen?
Lijkt een beetje op het Zlatan verhaal. Die was ook al afgeschreven voor hij hier kwam. Had 9 miljoen gekost en kon er níets van.
Voorkeur voor Nederlandse spelers heb ik ook, maar toch echt niet tegen iedere prijs.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:41 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Schrijf hem niet af, maar plaats er mijn twijfels bij.
Daarbij heb ik Narsingh vaak genoeg zien spelen. En heb ik zowieso een voorkeur voor Nederlandse spelers. Daarbij is hij Amsterdammer. En zie ik zo'n speler niet graag in een PSV shirt.
Ben blij dat Ajax hem niet heeft gehaald. Zou een 2e Sulejmani worden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:41 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Schrijf hem niet af, maar plaats er mijn twijfels bij.
Daarbij heb ik Narsingh vaak genoeg zien spelen. En heb ik zowieso een voorkeur voor Nederlandse spelers. Daarbij is hij Amsterdammer. En zie ik zo'n speler niet graag in een PSV shirt.
Beleid is de beste aanvallers halen en de rest zien we wel. Brands denkt dat de defensie goed zal zijn met bommel en zanka.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze zelf bepalen, staar je alleen niet blind op de fancy namen die ze kopen. Je selectie hoort gewoon in balans en evenwichtig te zijn, daar koopt PSV nou niet bepaald op in.
Daar heb ik dus mijn twijfels bij.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ben blij dat Ajax hem niet heeft gehaald. Zou een 2e Sulejmani worden.
Niet bepaald. Narsingh is een goede speler, maar niet voor Ajax. Ervaren verdediger? Moisander of Mathijsen? Sta je dan zometeen in de verdediging met 2 dezelfde types, dat schiet lekker op. En je bent hopelijk Litmanen, Finidi, Pettersson en Kanu niet vergeten, complete nobody's toen ze werden gekocht, maar het waren gerichte aankopen, en uiteindelijk blijken die toch net wat effectiever dan de Eredivisie leegkopen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goed lezen blijft lastig voor sommigen.
Met twee gerichte aankopen was je dit jaar klaar gemist imho. Dat is dus niet kopen, kopen, kopen.
Een onbekende Zweed kopen past beter in het beleid dat jij schetst.
En wat heeft Sana gekost?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voorkeur voor Nederlandse spelers heb ik ook, maar toch echt niet tegen iedere prijs.
Het blijft allemaal gekocht: korte termijn oplossingenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beleid is de beste aanvallers halen en de rest zien we wel. Brands denkt dat de defensie goed zal zijn met bommel en zanka.maar het zijn stuk voor stuk talenten. Bijna allemaal nederlanders. Van 64 naar 39% buitenlanders gegaan, gaat wel goed komen gok ik.
Nog helemaal niets. Mocht het rondkomen gaat het om een opleidingsvergoeding. Kun je geen buil aan vallen lijkt me.quote:
Met als bedoeling voor de toekomst.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft allemaal gekocht: korte termijn oplossingen
Niet voor Ajax? Meen me te herinneren dat Frank de Boer hem uitstekend binnen Ajax vond passenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet bepaald. Narsingh is een goede speler, maar niet voor Ajax. Ervaren verdediger? Moisander of Mathijsen? Sta je dan zometeen in de verdediging met 2 dezelfde types, dat schiet lekker op. En je bent hopelijk Litmanen, Finidi, Pettersson en Kanu niet vergeten, complete nobody's toen ze werden gekocht, maar het waren gerichte aankopen, en uiteindelijk blijken die toch net wat effectiever dan de Eredivisie leegkopen.
Mja. Willems en Pieters zijn de enige verdedigers van niveau, over Zanka kan ik nog niet oordelen. Maar dat zijn dus 2 linksbacks, de rest is echt ontzettend matig. En met talent alleen kom je niet ver.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beleid is de beste aanvallers halen en de rest zien we wel. Brands denkt dat de defensie goed zal zijn met bommel en zanka.maar het zijn stuk voor stuk talenten. Bijna allemaal nederlanders. Van 64 naar 39% buitenlanders gegaan, gaat wel goed komen gok ik.
Ok. Geef hem het voordeel van de twijfel. Maar mocht je geen CL halen dit jaar kost je dat veel meer dan Narsingh natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nog helemaal niets. Mocht het rondkomen gaat het om een opleidingsvergoeding. Kun je geen buil aan vallen lijkt me.
Feyenoord wel, maar dat ligt wel wat andersquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja. Willems en Pieters zijn de enige verdedigers van niveau, over Zanka kan ik nog niet oordelen. Maar dat zijn dus 2 linksbacks, de rest is echt ontzettend matig. En met talent alleen kom je niet ver.
Dat zei Frankie ja, daar had ik mijn twijfels over. En dat had Ajax ook anders hadden ze hem echt wel gekocht voor 600.000 meer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Niet voor Ajax? Meen me te herinneren dat Frank de Boer hem uitstekend binnen Ajax vond passen
Overmars doet gelukkig de transfers. Ik vind De Boer echt een geweldige trainer, maar ik ben blij dat zijn transfers er niet doorkomen. Moisanderquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Niet voor Ajax? Meen me te herinneren dat Frank de Boer hem uitstekend binnen Ajax vond passen
Tja. Zie PSV vorig jaar. Dat weet je nooit van te voren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ok. Geef hem het voordeel van de twijfel. Maar mocht je geen CL halen dit jaar kost je dat veel meer dan Narsingh natuurlijk.
Heb toch meer vertrouwen in Frank de Boer dan in jou.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zei Frankie ja, daar had ik mijn twijfels over. En dat had Ajax ook anders hadden ze hem echt wel gekocht voor 600.000 meer.
Niet echt, de toekomst gaat nu op jonge leeftijd naar andere clubs omdat hun plaatsen worden ingenomen door gekochte spelers.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met als bedoeling voor de toekomst.
Feyenoord had Vlaar en Bakkal als leiders. Bakkal was niet eens zo heel goed, maar ging voorop in de strijd in de topwedstrijden. En die selectie was uitstekend in balans.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord wel, maar dat ligt wel wat anders
Nee. Hoop ontzettend dat jij gelijk hebt aan het einde van het jaar. Maar een derde keer zo'n scenario als de afgelopen twee jaar. Daar geloof ik niet inquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja. Zie PSV vorig jaar. Dat weet je nooit van te voren.
Als Frank zo verzekerd was dat het de ideale rechtsvoor zou zijn, dan had hij hem echt wel gehaald hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:47 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heb toch meer vertrouwen in Frank de Boer dan in jou.
Nee, Ajax moet nu gewoon vanaf moment 1 er staan. Zo'n inhaalrace kan en moet je niet van uit gaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nee. Hoop ontzettend dat jij gelijk hebt aan het einde van het jaar. Maar een derde keer zo'n scenario als de afgelopen twee jaar. Daar geloof ik niet in
Echte leiders achterin mist maar van Bommel is ervaren genoeg. Fysiek niet, maar hij is wel slim genoeg anders hou je Milan ook niet volquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Feyenoord had Vlaar en Bakkal als leiders. Bakkal was niet eens zo heel goed, maar ging voorop in de strijd in de topwedstrijden. En die selectie was uitstekend in balans.
En hoe later de groep van Ajax compleet wordt gemaakt, des te groter de kans dat er in het begin punten worden verspeeld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, Ajax moet nu gewoon vanaf moment 1 er staan. Zo'n inhaalrace kan en moet je niet van uit gaan.
Inderdaad. Onze grootste wapen is een selectie die al jaren op elkaar is ingespeeld. Er is 1 bepalende speler vertrokken, maar juist op die plek hebben we voldoende talent. Mocht Anita blijven zie ik ons als grootste kanshebber op de titel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, Ajax moet nu gewoon vanaf moment 1 er staan. Zo'n inhaalrace kan en moet je niet van uit gaan.
Zal toch veel afhangen van de prestaties in de CL.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Selectie is al zo goed als compleet hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En hoe later de groep van Ajax compleet wordt gemaakt, des te groter de kans dat er in het begin punten worden verspeeld.
Maar Feyenoord heeft wel een jeugdopleiding die het doet met echte talentenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feyenoord wel, maar dat ligt wel wat anders
ja, daar ben ik dus ook weer bang voor, dat je na 2 maanden nog 3 basisspelers kan opstellenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal toch veel afhangen van de prestaties in de CL.
Jullie hebben het afgelopen jaar al vrij veel blessureleed gehad, met name in de periode dat er door de CL 'dubbele' wedstrijdweken waren. Het is de vraag of de selectie nu breed genoeg is om een eventuele overwintering in de CL te kunnen opvangen.
Met deze selectie moet je een overwintering in CL gewoon uit je hoofd zettenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zal toch veel afhangen van de prestaties in de CL.
Jullie hebben het afgelopen jaar al vrij veel blessureleed gehad, met name in de periode dat er door de CL 'dubbele' wedstrijdweken waren. Het is de vraag of de selectie nu breed genoeg is om een eventuele overwintering in de CL te kunnen opvangen.
Er zijn toch al aardig wat spelers die er al een aantal seizoenen in het eerste erop hebben zitten. Dat is m.i belangrijker dan een leeftijd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
van Bommel onderschatten is ook weer niet nodig, ik heb het altijd een debiel gevonden, maar die is echt nog wel van meerwaarde voor PSV.
Bij ons is Vermeer de oudste zo'n beetje.
Hoezo? Boerrigter, Sulejmani en Sigthorsson zijn toch nooit geblesseerd?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daar ben ik dus ook weer bang voor, dat je na 2 maanden nog 3 basisspelers kan opstellen.
Janssen vergeet jequote:Op woensdag 25 juli 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
van Bommel onderschatten is ook weer niet nodig, ik heb het altijd een debiel gevonden, maar die is echt nog wel van meerwaarde voor PSV.
Bij ons is Vermeer de oudste zo'n beetje.
Fischer, Sana en De Jong/Klaassen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoezo? Boerrigter, Sulejmani en Sigthorsson zijn toch nooit geblesseerd?
Alleen omdat Vertonghen weg is? Was hij zo sterk in de afgelopen CL-editie dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met deze selectie moet je een overwintering in CL gewoon uit je hoofd zetten
Die lossen dat moeiteloos op?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fischer, Sana en De Jong/Klaassen.
Fischer en de Jong is sowieso niet echt een verzwakking (mits Fischer z'n potentieel haalt). En Sana weet ik niet.quote:
Ik denk van wel ja. Het zijn talenten, talent moet je de kans geven en ze moeten fouten mogen maken. Maar ze hebben de potentie wel.quote:
Ervaren verdediger mist nogquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Selectie is al zo goed als compleet hoor.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Fischer, is dat nu de nieuwe verlosser ipv Eriksen?.
Here we go again....
Twee verlossers, als Ajax het slim doet ontvangen ze minimaal 40 miljoen voor die twee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Here we go again....
Nou, ik las alweer wat superlatieven alsof ie ons net in zijn eentje de CL heeft bezorgdquote:
Wat is ervaring? Alderweireld gaat zijn 4e volledige seizoen als basisspeler in. Daar is je ervaring.quote:
Ik kom net terug van vakantie, de wereldbeker heeft ie ons al bezorgd. Toppertje hoor, die Fischer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ik las alweer wat superlatieven alsof ie ons net in zijn eentje de CL heeft bezorgd.
Dan lees je verkeerd. Fischer is een groot talent maar moet het nog wel laten zien, zoals elk talent.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, ik las alweer wat superlatieven alsof ie ons net in zijn eentje de CL heeft bezorgd.
Met hem had ik de kansen wel wat hoger ingeschat ja op basis van zijn vorm 2e seizoenshelft, maar dan zou het nog een moeilijk verhaal wordenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen omdat Vertonghen weg is? Was hij zo sterk in de afgelopen CL-editie dan?
Alderweireld vind ik niet echt een leidertje. Als je Vertonghen zag, nam de ploeg mee naar voren. Feyenoord heeft met Vlaar ook zo´n speler.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is ervaring? Alderweireld gaat zijn 4e volledige seizoen als basisspeler in. Daar is je ervaring.
Mogelijk*quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Here we go again....
Ja, dat is mijn idee dus ook, maar hij heeft alweer een eigen topic (2) en men is alweer bezig met bakken met geld voor hemquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan lees je verkeerd. Fischer is een groot talent maar moet het nog wel laten zien, zoals elk talent.
Je hebt 1 speler nodig als leider, dat was Vertonghen. Nu hoort iemand anders op te staan als leider. Dat zou Toby best kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alderweireld vind ik niet echt een leidertje. Als je Vertonghen zag, nam de ploeg mee naar voren. Feyenoord heeft met Vlaar ook zo´n speler.
Vind ik ook, maar hangt er ook vanaf wie er naast hem komt te spelenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hebt 1 speler nodig als leider, dat was Vertonghen. Nu hoort iemand anders op te staan als leider. Dat zou Toby best kunnen zijn.
Anita, De Jong, Van der Wiel en Vermeer, zijn allemaal spelers die al enkele seizoenen in het eerste spelen en die bij Oranje hebben gezeten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alderweireld vind ik niet echt een leidertje. Als je Vertonghen zag, nam de ploeg mee naar voren. Feyenoord heeft met Vlaar ook zo´n speler.
En ik zie in allemaal geen leider. Vermeer is af en toe nog te onzeker. De Jong en Anita zouden het misschien wel een beetje in zich hebben, maar niet zoals Vertonghen dat had. En Greg. Mjahquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Anita, De Jong, Van der Wiel en Vermeer, zijn allemaal spelers die al enkele seizoenen in het eerste spelen en die bij Oranje hebben gezeten.
GMTAquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zie in die kleine Anita ook wel een leidertje
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:05 schreef ValHallen het volgende:
Een beetje een leider zoals Pirlo dat is.
Het kan ook zo maar een nieuwe 19-jarige speler met een grote bek worden: zie Guidettiquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:05 schreef ValHallen het volgende:
Ik zie trouwens Anita nog wel de nieuwe leider van dit Ajax worden. Niet in woord en gebaar, maar gewoon als tempobepaler in het veld. Een beetje een leider zoals Pirlo dat is.
Dat is waar maar je hebt iemand nodig die het tempo bepaalt, dat zou Anita wel kunnen denk ik en hij speelt ook op de positie daarvoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het kan ook zo maar een nieuwe 19-jarige speler met een grote bek worden: zie Guidetti
En buiten dat, met een trainer als Frank De Boer langs de zijlijn heb je in het veld echt niet per se nog een aanjager nodig
Jij snapt het niet helemaal.quote:
Ik moet die gast echt beter in de gaten gaan houden. De Ajacieden zijn sinds de 2e competitiehelft lyrisch over hem, terwijl ik hem vrij onopvallend vind spelen voor een spelbepaler.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar maar je hebt iemand nodig die het tempo bepaalt, dat zou Anita wel kunnen denk ik en hij speelt ook op de positie daarvoor
Dit dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij snapt het niet helemaal.vergelijking qua gedrag op het veld niet qua voetbalkwaliteiten.
Hij is geen spelbepaler, maar wel goed in de omschakeling, bal afpakken en snel inspelenquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet die gast echt beter in de gaten gaan houden. De Ajacieden zijn sinds de 2e competitiehelft lyrisch over hem, terwijl ik hem vrij onopvallend vind spelen voor een spelbepaler.
Het is een technisch begaafde VM, mijn favoriete type spelersquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moet die gast echt beter in de gaten gaan houden. De Ajacieden zijn sinds de 2e competitiehelft lyrisch over hem, terwijl ik hem vrij onopvallend vind spelen voor een spelbepaler.
Hoe zie je in hem dan degene die het tempo gaat bepalen? Dat zie ik toch meer als een taak voor de spelbepalerquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is geen spelbepaler, maar wel goed in de omschakeling, bal afpakken en snel inspelen
Stille kracht achter Ajax (2e seizoenshelft vorig seizoen, en 2e seizoenshelft 2 jaar geleden).quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Door een bal breed te geven ipv diepquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe zie je in hem dan degene die het tempo gaat bepalen? Dat zie ik toch meer als een taak voor de spelbepaler
Nou, dat spelbepalende moet vaak groeien. En Anita heeft zeker die potentie. Dat gaat echt een beest worden als hij volledig tot bloei komt op de VM positie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe zie je in hem dan degene die het tempo gaat bepalen? Dat zie ik toch meer als een taak voor de spelbepaler
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Denk het niet, daar heeft hij de pass niet voorquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, dat spelbepalende moet vaak groeien. En Anita heeft zeker die potentie. Dat gaat echt een beest worden als hij volledig tot bloei komt op de VM positie.
Ik vind hem wel een goede pass hebben hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, daar heeft hij de pass niet voor
Hij heeft een goeie inspeelpass over laten we zeggen 10 meter, lange ballen nee niet echt, zijn schoten zijn ook niet bijzonder.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een goede pass hebben hoor.
En dat geldt niet alleen voor Anitaquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft een goeie inspeelpass over laten we zeggen 10 meter, lange ballen nee niet echt, zijn schoten zijn ook niet bijzonder.
Hij is goed in wat hij doet maar we moeten niet gaan overdrijven.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat geldt niet alleen voor Anita.
Kan je toch zien dat hij teveel met Hamlap is opgetrokken, Lens als zaakwaarnemer helpt ook niet echtquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:36 schreef Kremers het volgende:
Ook Vitesse vind de eisen van Aisatti te hoog, vraag mij af waar hij dan nu naar toe gaat. Als er 1 NL club met geld is..
quote:Ajax bevestigt akkoord met IFK Gotheborg over Sana
25 juli 2012
Tegenover Voetbal International heeft Marc Overmars bevestigd met IFK Gotheborg een akkoord bereikt te hebben over de overgang van Tobias Sana. 'Met de club hebben we het afgetimmerd, nu moet Sana zelf nog akkoord gaan met onze aanbieding. We blijven vasthouden aan ons standpunt dat wij de financiële grenzen bepalen. Als dat voor bepaalde spelers niet voldoende is, dan houdt het op. Daar komt bij dat we ons graag laten verrassen door de talenten die nu in het eerste elftal een kans krijgen.'
Maar verder is het niet typisch hoorquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:36 schreef Kremers het volgende:
Ook Vitesse vind de eisen van Aisatti te hoog, vraag mij af waar hij dan nu naar toe gaat. Als er 1 NL club met geld is..
quote:
Wat klinkt dit goed.quote:We blijven vasthouden aan ons standpunt dat wij de financiële grenzen bepalen. Als dat voor bepaalde spelers niet voldoende is, dan houdt het op. Daar komt bij dat we ons graag laten verrassen door de talenten die nu in het eerste elftal een kans krijgen.'
Ai, dat is heel slecht nieuws voor alle drie de partijen... Wie nu? Toch Moisander of Nuyticnk..quote:
Goede spelers maakt niet automatisch een goed en winnend team. Met Suarez en Huntelaar voorin zijn we nooit kampioen geworden. Met Siem de Jong en Ebecilio wél.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar Ebe is dan ook een held.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:29 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Goede spelers maakt niet automatisch een goed en winnend team. Met Suarez en Huntelaar voorin zijn we nooit kampioen geworden. Met Siem de Jong en Ebecilio wél.
quote:'Anzhi is geen club waar je van kleins af aan van droomt'
25/07/2012 10:52
Het is nog altijd onduidelijk waar Gregory van der Wiel komend seizoen speelt. De 24-jarige rechtsback van Ajax heeft nog een contract tot medio 2013, waardoor een verkoop of een contractverlenging de beste opties zijn voor de landskampioen.
Van der Wiel maakt zich er niet druk over. 'Ik zit goed bij deze club, de club van mijn hart', vertelt de verdediger op de website van Ajax. 'Ik ben hier vanaf mijn zevende en ben na mijn periode bij Haarlem weer teruggekeerd naar de club waar ik eerder was weggestuurd. Daarnaast ben ik een pure Amsterdammer en vind ik het een eer om voor deze club te mogen spelen, dus ik zit goed.'
Toch sluit hij een transfer niet uit. De afgelopen maanden werd hij in verband gebracht met Chelsea en AS Roma, maar ook Anzhi Makhachkala zou geïnteresseerd zijn. 'En dat is geen club waar je van kleins af aan van droomt. Hoewel ik op dit moment tegen niets bij voorbaat nee zeg, want als iets concreet wordt neem ik iedere club serieus. Het is alleen nog steeds niet aan de orde.'
Donderdag reist Van der Wiel dus gewoon af naar Engeland, waar Ajax oefent tegen Southampton en Norwich City. 'Engeland is hét voetballand. Daar ademen ze voetbal. Zelfs die oefenwedstrijden zullen prachtig zijn. Het is altijd mooi om daar te zijn en lekker te trainen met de groep.'
doet ie niet. en mij kan het ook niet schelen naar welke club die gaatquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:41 schreef Artillerieschaap het volgende:
Dat ie dan zijn handtekening onder een nieuw contract zet. Gelimiteerde transfersom erin en misschien komt er in de winterstop een leuke club voor hem.
Hoop dat ie uit wanhoop naar Anzhi gaat. Die zijn zo gek om nog veel te veel te betalen ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
doet ie niet. en mij kan het ook niet schelen naar welke club die gaat
idd. laat hem daar ook lekker verrekkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoop dat ie uit wanhoop naar Anzhi gaat. Die zijn zo gek om nog veel te veel te betalen ook
Ja maar, Van Basten/Jol...quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:29 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Goede spelers maakt niet automatisch een goed en winnend team. Met Suarez en Huntelaar voorin zijn we nooit kampioen geworden. Met Siem de Jong en Ebecilio wél.
Ik zou er niet Blind op vertrouwen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:19 schreef Pascaltjuh het volgende:
Ben benieuwd welke verdediger er nou bij gaat komen, want op Blind kan je absoluut niet bouwen. Ik hoop dat die nieuwe Zweed wat is. Zou mooi zijn, want hij heeft relatief weinig gekost geloof ik.
Voor 300k haal je in NL nog niet eens een Looms op wanneer hij een 1jarig contract heeftquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:19 schreef Pascaltjuh het volgende:
Ben benieuwd welke verdediger er nou bij gaat komen, want op Blind kan je absoluut niet bouwen. Ik hoop dat die nieuwe Zweed wat is. Zou mooi zijn, want hij heeft relatief weinig gekost geloof ik.
Viergever lijkt me dan een betere optie toch? Is ook een Hollander en in mijn ogen beter dan Nuytinck.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef anoukane het volgende:
Als ie niet te veel kost zou ik Nuytinck erbij nemen. Sterk voor Nederlandse begrippen en gewoon een Hollander. Liever dat dan zo'n Douglas of halve tamme uit Alkmaar
Is denk ik inderdaad een betere voetballer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:02 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Viergever lijkt me dan een betere optie toch? Is ook een Hollander en in mijn ogen beter dan Nuytinck.
Voor die positie heb je al Boilesen, Dijks en evt. Koppers. En zo'n geweldenaar is die Buttner niet, geen goed plan dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:04 schreef TheVulture het volgende:
Nuytink kost wat minder dan Viergever, en ik zie nog steeds Buttner graag komen
je kan ook Dijks en Koppers noemen (waarvan de laatste tekort komt) op Boilesen hoef je niet te rekenenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor die positie heb je al Boilesen, Dijks en evt. Koppers. En zo'n geweldenaar is die Buttner niet, geen goed plan dus.
Ook heeft ie allerlei duistere makelaars om zich heen hangen, vandaar ook dat de transfer naar de Saints afgeblazen is (op het laatste moment nog allerlei extra eisen naar voren brengen).
En als je nu wel op hem kunt rekenen ? Denk dat ie gewoon weer fit gaat worden hoor, dan heb je en dure bankzitter extra met Buttner. Kun je beter Dijks en Koppers als back-up hebben.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
je kan ook Dijks en Koppers noemen (waarvan de laatste tekort komt) op Boilesen hoef je niet te rekenen
Boilesen sukkelt al zijn hele carriere met blessures , dus waarop baseer jij dat hij een reeks wedstrijden kan afwerken ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En als je nu wel op hem kunt rekenen ? Denk dat ie gewoon weer fit gaat worden hoor, dan heb je en dure bankzitter extra met Buttner. Kun je beter Dijks en Koppers als back-up hebben.
Zekerheid heb je niet maar het feit dat Ajax zijn contract met 4 jaar verlengt betekent dat ze intern bij Ajax er alle vertrouwen in hebben dat ie gewoon weer fit wordt (wat ie nu bijna al is).quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Boilesen sukkelt al zijn hele carriere met blessures , dus waarop baseer jij dat hij een reeks wedstrijden kan afwerken ?
Wat moet deze Djie met Biejonsee? En wat komt die boze meneer rechts op de achtergrond doen? Die Red Bull is vast gestolen!quote:
Wie is dit?quote:
Die zou ik dus niet herkennen zonder shirtquote:
Ik dacht dat het Serrero was.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zou ik dus niet herkennen zonder shirt
Komt misschien door zijn coupe ook, die is 'zoieso' fresh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet het eerlijk gezegd ook niet zeker, ziet er ouder uit + heeft een baardje op deze foto..
Maar het is wel Lukoki.![]()
twitter:JLukoki twitterde op maandag 23-07-2012 om 22:01:00Coupe is zoieso fresh. http://t.co/4tm1jeRq reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 25-07-2012 om 21:46:40Ajax en OGC Nice bereiken akkoord over de transfer van Dario Cvitanich. Lees meer: http://t.co/xDS4oVTW #ajax http://t.co/48aSKTnL reageer retweet
quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Komt misschien door zijn coupe ook, die is 'zoieso' fresh.twitter:JLukoki twitterde op maandag 23-07-2012 om 22:01:00Coupe is zoieso fresh. http://t.co/4tm1jeRq reageer retweet
De wedstrijden die Koppers gespeeld heeft zijn op twee handen te tellen, geef jonge jongens eens een kans. Vooral verdedigers kunnen nogal eens laatbloeiers zijn. Daar spat niet altijd meteen het talent vanaf.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
je kan ook Dijks en Koppers noemen (waarvan de laatste tekort komt) op Boilesen hoef je niet te rekenen
zelfs moisander is beter dan Blind .quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:40 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
De wedstrijden die Koppers gespeeld heeft zijn op twee handen te tellen, geef jonge jongens eens een kans. Vooral verdedigers kunnen nogal eens laatbloeiers zijn. Daar spat niet altijd meteen het talent vanaf.
We hebben voor links-centraal Blind, Denswil en evt Boilesen en voor linksback Boilesen, Dijks, Koppers en evt Blind. Ik zou het op dit moment totaal geen ramp vinden om daarmee het seizoen te starten. Misschien werkt Frank en Dennis hun vertrouwen in de Ajax-jeugd wel té aanstekelijk, maar ik zie geen enkele reden om een verdediger erbij te halen als die niet echt met kop en schouders boven de huidige opties uitsteekt.
De hiet is on!quote:Verbeek: "De Boer zal wel weer iets laten vallen"
Verbeek leverde deze zomer al eerder kritiek op Ajax. De landskampioen maakte AZ-aanvoerder Moisander warm met verhalen over een transfer, maar kwamen vervolgens niet over de brug waardoor er in Alkmaar een ontevreden speler achter bleef. Nu Ajax-target Marc Muniesa een zware blessure opgelopen heeft en niet meer in beeld is, verwacht Verbeek snel weer iets te horen uit Amsterdam.
Ajax opent op 12 augustus de competitie tegen AZ en Verbeek denkt al te weten wat er vlak voor dat duel gaat gebeuren. "Ajax zal een week voordat wij tegen ze spelen ongetwijfeld een balletje opgooien. Ajax kennende zal Frank de Boer dan vast en zeker ‘per ongeluk’ iets laten vallen. Dat is Ajax. Die joker wordt wel ingezet hoor, daar ben ik niet bang voor."
Vooralsnog is er geen concrete belangstelling voor Moisander, vertelt Verbeek aan NUSport. "Maar ik ken de ambitie van Niklas. Als er interesse komt, dan zullen we dat aanhoren. Gelukkig gaat hij uitstekend met de situatie om. Ik vind hem ook niet afgeleid. Hij is gewoon gefocust. Dat geldt ook voor Adam Maher. Ze trainen goed en spelen goed."
"Niklas zegt zelf ook: ‘Er speelt nu niks, dus ik kan alleen maar mijn stinkende best doen in de voorbereiding en er klaar voor zijn als er toch een club komt.' En áls dat gebeurt, zijn er nog steeds drie partijen voor nodig om tot een transfer te komen: Niklas, de eventuele nieuwe club en AZ. Wanneer één van die drie het niet zitten, dan gaat het niet door", aldus Verbeek.
http://www.voetbalprimeur(...)er-iets-laten-vallen
Godverdomme tering service morgen maar weer bellen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:59 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik heb mijn uitkaart alzo'n 2 weken binnen
Ik kreeg hem vorige week binnen. Ik zou nog ff afwachten want het is altijd een zootje met kaarten in de zomer.quote:
Sterkte, komt vast wel optijdquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Godverdomme tering service morgen maar weer bellen.
Heb 2 jaar terug met opzeggen van SCC al problemen gehad, aanvragen AJ. CC ook al, ben er goed klaar mee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik kreeg hem vorige week binnen. Ik zou nog ff afwachten want het is altijd een zootje met kaarten in de zomer.
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 26-07-2012 om 01:23:25Vandaag (kort) het opvallende nieuws rond Tobias #Sana. Komt hij naar #Ajax ? reageer retweet
Zaakwaarnemers.twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 26-07-2012 om 02:18:14#Ajax akkkoord met IFK Goteborg en #Sana over 3 jaar. Maar zaakwaarnemer #Karlsson vraagt fee die Overmars niet wil betalen. Zie #Telegraaf reageer retweet
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:42 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 26-07-2012 om 01:23:25Vandaag (kort) het opvallende nieuws rond Tobias #Sana. Komt hij naar #Ajax ? reageer retweet
Zaakwaarnemers.twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 26-07-2012 om 02:18:14#Ajax akkkoord met IFK Goteborg en #Sana over 3 jaar. Maar zaakwaarnemer #Karlsson vraagt fee die Overmars niet wil betalen. Zie #Telegraaf reageer retweet
Hoe kut als het daarop mis looptquote:Op donderdag 26 juli 2012 07:42 schreef stoeltafel het volgende:
Echt hè. Zo logisch ook. Dus de speler is al akkoord alleen de zaakwaarnemer nog niet, apart.
Mike Verweij (@MikeVerweij)
26-07-12 07:42
#Ajax schakelt door naar andere speler als zaakwaarnemer #Sana blijft vasthouden aan tonnen euro's commissie. Anders snel akkoord #Telegraaf
quote:'Transfer Sana hangt op hoogte bedrag voor zaakwaarnemer'
26 juli 2012
Volgens De Telegraaf duurt het rondkomen van de transfer van Tobias Sana langer dan verwacht doordat Ajax geen akkoord weet te bereiken met de zaakwaarnemer van Sana over het bedrag dat de zaakwaarnemer zelf krijgt voor zijn diensten. Ajax vindt dat gevraagde bedrag veel te hoog.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Die spelers stemmen natuurlijk vooraf in met zo'n debiele afspraak. Anders zet je zo'n zaakwaarnemer gewoon op straat wanneer hij zulke ridicule acties uithaalt wanneer je een beetje kloten hebt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Die zaakwaarnemers mogen echt eens zichzelf goed in de spiegel kijken hoe dieptriest ze zijn
vestzak, broekzakquote:Op donderdag 26 juli 2012 04:55 schreef BankAardappel het volgende:
Ik begrijp dat sowieso niet met zaakwaarnemers. Zo iemand werkt voor de speler, dus dan betaalt die speler hem maar denk, en niet de club. Dat regelen ze onderling maar lekker.
quote:'Van den Brom ziet Moisander graag naar Brussel komen'
26/07/2012 08:14
AZ dreigt na Rasmus Elm nog een basisspeler te verliezen. Niklas Moisander, die al in de belangstelling stond van Ajax, is in beeld bij Anderlecht om de verdediging te komen versterken.
De 26-jarige centrale verdediger maakte vorig seizoen veel indruk op de club uit Brussel, toen deze in de Europa League uitkwam tegen AZ. Ook John van den Brom is volgens Het Nieuwsblad gecharmeerd van Moisander, die deze zomer graag een stap omhoog wil maken.
Gertjan Verbeek gaf woensdag aan te verwachten dat Ajax zich ook nog meldt voor de Fin. 'Ajax zal een week voordat wij tegen ze spelen ongetwijfeld een balletje opgooien', zei de AZ-trainer tegen NUsport, verwijzend naar de Ajax-AZ op zondag 12 augustus.
'Ajax kennende zal Frank de Boer dan vast en zeker per ongeluk iets laten vallen. Dat is Ajax. Die joker wordt wel ingezet hoor, daar ben ik niet bang voor', vervolgde Verbeek, die benadrukte dat er nog geen concrete belangstelling is. 'Maar ik ken de ambitie van Niklas. Als er interesse komt, dan zullen we dat aanhoren.'
'Gelukkig gaat hij uitstekend met de situatie om. Ik vind hem ook niet afgeleid. Hij is gewoon gefocust. Dat geldt ook voor Adam Maher. Ze trainen goed en spelen goed. Niklas zegt zelf ook: Er speelt nu niks, dus ik kan alleen maar mijn stinkende best doen in de voorbereiding en er klaar voor zijn als er toch een club komt.'
'En áls dat gebeurt, zijn er nog steeds drie partijen voor nodig om tot een transfer te komen: Niklas, de eventuele nieuwe club en AZ. Wanneer één van die drie het niet zitten, dan gaat het niet door.
http://www.sport1.nl/nieu(...)ar-ny-of-milaan.htmlquote:Michael Krohn-Dehli kan zich binnenkort wellicht opnieuw melden bij Ajax. De vleugelspeler van Brøndby stond al tweemaal eerder contract in Amsterdam en staat op een schaduwlijst indien de transfer van Tobias Sana niet doorgaat.
De rechtsbuiten van IFK Göteborg is al rond met de Amsterdammers en ook de twee clubs zijn er al uit, maar volgens De Telegraaf eist de zaakwaarnemer van de speler een veel te hoge bonus. Ajax is onlangs een nieuwe financiële koers ingeslagen en is absoluut niet van plan water bij de wijn te doen.
Sporten meldt dat Krohn-Dehli een van de back-ups is van Sana. De 29-jarige Deen stond in het seizoen 2003/04 op de loonlijst bij Ajax, maar kwam destijds niet in actie. Drie jaar later werd hij door de landskampioen teruggekocht van RKC Waalwijk, maar kwam hij vervolgens tot slechts vier duels in twee seizoenen.
Blind vind ik echt te licht, zijn opbouwende kwaliteiten zijn gewoon niet goed genoeg om zijn verdedigende tekortkomingen te compenseren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:46 schreef stoeltafel het volgende:
Haha sport1 is altijd niet waar. Ze lullen altijd zulke domme onzin.
Blind vind ik prima als backup. Hoop wel dat die Sana komt. Schijnt toch wel een goede speler te zijn. Blind kan misschien niet zo goed verdedigen maar wel erg goed voetballen. Verder staat Anita direct op VM. Komt goed!
komt ook niet, want Overmars wil die ene cent meer salaris niet gevenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/nieu(...)ar-ny-of-milaan.html![]()
het is ook nooit goed hequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
komt ook niet, want Overmars wil die ene cent meer salaris niet geven![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
voor een troll is 't nooit goed, nee.
Salaris? Sana is daarmee akkoord hoor, de zaakwaarnemer wil geld hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
komt ook niet, want Overmars wil die ene cent meer salaris niet geven![]()
![]()
bedoel eerder het feit dat elke cent word omgedraaid . Dat doen ze bij NAC ja , maar toch niet bij Ajax ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Salaris? Sana is daarmee akkoord hoor, de zaakwaarnemer wil geld hebben.
Hadden ze veel eerder moeten doenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
bedoel eerder het feit dat elke cent word omgedraaid . Dat doen ze bij NAC ja , maar toch niet bij Ajax ?
En als er straks teveel is uitgegeven loopt iedereen weer te zeuren over wanbeleid en moet het bestuur oprotten... Of is dat alleen bij onsquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
bedoel eerder het feit dat elke cent word omgedraaid . Dat doen ze bij NAC ja , maar toch niet bij Ajax ?
volgens mij hebben jullie meer besteed dan onsquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En als er straks teveel is uitgegeven loopt iedereen weer te zeuren over wanbeleid en moet het bestuur oprotten... Of is dat alleen bij ons
Denk het niet, jullie hebben wel meer binnengehaald maar dat was niet het punt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
volgens mij hebben jullie meer besteed dan ons![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
grote bedragen hoeft ook niet . meer een bepaalde balans ertussen zoeken zou al helpen om niet elke keer afgetroefd te wordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk het niet, jullie hebben wel meer binnengehaald maar dat was niet het punt.
Als er nu grote bedragen worden uitgegeven en er wordt niet het gewenste resultaat gehaald, dan gaat toch iedereen weer zeuren? Dan liever nu al gezeur en zwarte cijfers.
Klopt, ik denk dat het nu even een kwestie van imagesetting is. Waarschijnlijk wil Overmars nu af van het imago dat Ajax toch wel betaalt. Dat kan je op dit moment misschien een speler kosten, maar op de langere termijn word je niet meer genaaid door de Munstermannen/Nijhuisen van deze wereld..quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:41 schreef vincerusso het volgende:
[..]
grote bedragen hoeft ook niet . meer een bepaalde balans ertussen zoeken zou al helpen om niet elke keer afgetroefd te worden
Er is een middenwegquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat het nu even een kwestie van imagesetting is. Waarschijnlijk wil Overmars nu af van het imago dat Ajax toch wel betaalt. Dat kan je op dit moment misschien een speler kosten, maar op de langere termijn word je niet meer genaaid door de Munstermannen/Nijhuisen van deze wereld..
er is teveel besteed aan non kwaliteit, ook in de salarissfeer, voor echte toppers kan je wel wat uitgeven, alleen hebben die geen interessequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ook als dat ten koste gaat van de kwaliteit ?
hmm daar heb je gelijk in. maar voor de korte termijn kan het dodelijk zijn in de cl en competitiequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat het nu even een kwestie van imagesetting is. Waarschijnlijk wil Overmars nu af van het imago dat Ajax toch wel betaalt. Dat kan je op dit moment misschien een speler kosten, maar op de langere termijn word je niet meer genaaid door de Munstermannen/Nijhuisen van deze wereld..
daar heb je het weer, beter scoutenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
er is teveel besteed aan non kwaliteit, ook in de salarissfeer, voor echte toppers kan je wel wat uitgeven, alleen hebben die geen interesse
Wat is die middenweg dan? Of je geeft toe aan de eisen van spelers/verkopende club of je doet het niet.quote:
Dat klopt wel, maar je moet ergens beginnen, naast je jeugdopleiding gewoon richten op jonge talenten, die nog een jaar of twee opleiden, dan 2-3 jaar in het eerste en met winst verkopen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
daar heb je het weer, beter scouten
De middenweg is niet moeilijk doen over bedragen <500k bijvoorbeeld. Om nou weer een transfer van een (waarschijnlijk) goede speler te laten afketsen op een paar ton...quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is die middenweg dan? Of je geeft toe aan de eisen van spelers/verkopende club of je doet het niet.
Ook met 1 of 2 "topaankopen" kom je tekort in CL, voor de eredivisie is deze selectie al nagenoeg goed genoeg om weer om het kampioenschap te spelenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hmm daar heb je gelijk in. maar voor de korte termijn kan het dodelijk zijn in de cl en competitie
links centraal achterin met blind ga je het niet redden helaasquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook met 1 of 2 "topaankopen" kom je tekort in CL, voor de eredivisie is deze selectie al nagenoeg goed genoeg om weer om het kampioenschap te spelen
Dat is de middenweg als je een stadium verder bent dan Overmars nu is. Nu moet hij voet bij stuk houden, bij de eerste geef je een paar ton toe, bij de tweede alweer iets meer en voor je het weet zit je weer in Sulejmaniachtige bedragen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:52 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
De middenweg is niet moeilijk doen over bedragen <500k bijvoorbeeld. Om nou weer een transfer van een (waarschijnlijk) goede speler te laten afketsen op een paar ton...
Daarom zeg ik nagenoegquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
links centraal achterin met blind ga je het niet redden helaas
Winstpartijtje is toch weer ff 800k (als ik het goed heb). Als je een paar wedstrijdjes wint met nieuwe aankopen heb je toch al weer een leuk bedrag terug.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook met 1 of 2 "topaankopen" kom je tekort in CL, voor de eredivisie is deze selectie al nagenoeg goed genoeg om weer om het kampioenschap te spelen
Overmars moet rekening houden met de noodzaak. Ik denk persoonlijk dat Sana een betere versie van Lukoki is en in de eredivisie zeker wel wat leuks kan laten zien. Fuck die paar ton dan maar..quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is de middenweg als je een stadium verder bent dan Overmars nu is. Nu moet hij voet bij stuk houden, bij de eerste geef je een paar ton toe, bij de tweede alweer iets meer en voor je het weet zit je weer in Sulejmaniachtige bedragen.
Laten ze die manier van denken maar in Eindhoven doenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:55 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Winstpartijtje is toch weer ff 800k (als ik het goed heb). Als je een paar wedstrijdjes wint met nieuwe aankopen heb je toch al weer een leuk bedrag terug.
Ja, laten wij voortaan maar niemand meer kopen en gewoon de A1 opstellen als die duidelijk te kort komenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten ze die manier van denken maar in Eindhoven doen
En als je niet wint, komen die extra uitgaven twee keer zo hard aan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:55 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Winstpartijtje is toch weer ff 800k (als ik het goed heb). Als je een paar wedstrijdjes wint met nieuwe aankopen heb je toch al weer een leuk bedrag terug.
Het is ook een principiële kwestie, als je als club al rond bent met verkopende club plus speler en dan komt achteraf nog even een zaakwaarnemer met een dikke rekening kan ik me voorstellen dat je dan nee zegtquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Overmars moet rekening houden met de noodzaak. Ik denk persoonlijk dat Sana een betere versie van Lukoki is en in de eredivisie zeker wel wat leuks kan laten zien. Fuck die paar ton dan maar..
Als je spelers als Sulejmani voor 16 miljoen haalt wel ja. Ajax heeft nu de centjes om uit te geven, dan moet je zo'n relatief klein bedrag extra wel door de vingers kunnen zien. Maar wie ben ik..quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En als je niet wint, komen die extra uitgaven twee keer zo hard aan.
Alle zaakwaarnemers zijn ratten.. Ik snap dat het een principiële kwestie is, maar je moet niet de dupe worden omdat je per se voet bij stuk wil houden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook een principiële kwestie, als je als club al rond bent met verkopende club plus speler en dan komt achteraf nog even een zaakwaarnemer met een dikke rekening kan ik me voorstellen dat je dan nee zegt
Knipperlichtrelatie...quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/nieu(...)ar-ny-of-milaan.html![]()
Dat is weer een ander uiterste, maar speculeren op inkomsten die je misschien gaat krijgen is gewoon gevaarlijk, zie het verleden bij Ajax, Feyenoord en PSV wat het niet afleertquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:57 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ja, laten wij voortaan maar niemand meer kopen en gewoon de A1 opstellen als die duidelijk te kort komen![]()
Tja, wij hebben met Hofland/Makaay e.d. hetzelfde meegemaakt. PSV met Strootman/Mertens/Wijnaldum ook. Ik denk dat het goed is dat er nu een frisse wind met realiteitszin door de directies van Ajax en Feyenoord waait. Bij PSV is het dubbeltje nog niet gevallen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:58 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Als je spelers als Sulejmani voor 16 miljoen haalt wel ja. Ajax heeft nu de centjes om uit te geven, dan moet je zo'n relatief klein bedrag extra wel door de vingers kunnen zien. Maar wie ben ik..
1 verschil , jullie hadden veel schulden,wij nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, wij hebben met Hofland/Makaay e.d. hetzelfde meegemaakt. PSV met Strootman/Mertens/Wijnaldum ook. Ik denk dat het goed is dat er nu een frisse wind met realiteitszin door de directies van Ajax en Feyenoord waait. Bij PSV is het dubbeltje nog niet gevallen...
Nee maar wel zowat alle inkomsten van de beursgang verdamptquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
1 verschil , jullie hadden veel schulden,wij niet
Gebaseerd op die paar (aardige) youtube beeldjes, zeg jij tonnetje meer fuck it?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:56 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Overmars moet rekening houden met de noodzaak. Ik denk persoonlijk dat Sana een betere versie van Lukoki is en in de eredivisie zeker wel wat leuks kan laten zien. Fuck die paar ton dan maar..
Ten eerste vind de technische staf hem geschikt voor Ajax, dus is het waarschijnlijk een aardige speler. Als ik dan wat beelden van hem bekijk dan kan ik zien wat voor type speler het is. Ik heb wel vertrouwen in die jongen ja. Ik denk alleen wel dat het een egoïstische speler is. Maar om je vraag te beantwoorden: ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:19 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Gebaseerd op die paar (aardige) youtube beeldjes, zeg jij tonnetje meer fuck it?
Klopt ook weer...quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
1 verschil , jullie hadden veel schulden,wij niet
Ten eerste blijft dat de technische staf hem geschikt vind voor Ajax tegen een bepaalde prijs. Tis niet de nieuwe messi he. Tis een aardig bruikbaar spelertje waarschijnlijk. Gaan we de oorlog niet mee winnen. Dan is het de vraag tonnetje extra of een van de andere alternatieven die ze vast nog hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ten eerste vind de technische staf hem geschikt voor Ajax, dus is het waarschijnlijk een aardige speler. Als ik dan wat beelden van hem bekijk dan kan ik zien wat voor type speler het is. Ik heb wel vertrouwen in die jongen ja. Ik denk alleen wel dat het een egoïstische speler is. Maar om je vraag te beantwoorden: ja.
we gaan het zien of ze alternatieven hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ten eerste blijft dat de technische staf hem geschikt vind voor Ajax tegen een bepaalde prijs. Tis niet de nieuwe messi he. Tis een aardig bruikbaar spelertje waarschijnlijk. Gaan we de oorlog niet mee winnen. Dan is het de vraag tonnetje extra of een van de andere alternatieven die ze vast nog hebben
Het is toch ook nog niet voorbij met deze jongen, als die zaakwaarnemer water bij de wijn doetquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
we gaan het zien of ze alternatieven hebben
Jullie suggereren dus dat PSV aan het einde van het jaar rode cijfers overhandigt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, wij hebben met Hofland/Makaay e.d. hetzelfde meegemaakt. PSV met Strootman/Mertens/Wijnaldum ook. Ik denk dat het goed is dat er nu een frisse wind met realiteitszin door de directies van Ajax en Feyenoord waait. Bij PSV is het dubbeltje nog niet gevallen...
Inderdaad. Krohn Dehliquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ten eerste blijft dat de technische staf hem geschikt vind voor Ajax tegen een bepaalde prijs. Tis niet de nieuwe messi he. Tis een aardig bruikbaar spelertje waarschijnlijk. Gaan we de oorlog niet mee winnen. Dan is het de vraag tonnetje extra of een van de andere alternatieven die ze vast nog hebben
Ik suggereer niks, ik stel vast dat PSV nog steeds makkelijk geld uitgeeft.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Jullie suggereren dus dat PSV aan het einde van het jaar rode cijfers overhandigt?
Ja dat zie ik ook. Kan het amper geloven. Maar die zullen toch niet zo dom zijn om meer uit te geven dan ze hebben? Neem aan dat ze in Eindhoven ook zien hoe het in Amsterdam, Rotterdam, Arnhem etc is verlopen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik suggereer niks, ik stel vast dat PSV nog steeds makkelijk geld uitgeeft.
Zeker weten, die zaten in 2011 nog op iets van 17 miljoen verlies, ik heb niet het idee dat ze dat al volledig hebben terug gedrongenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Jullie suggereren dus dat PSV aan het einde van het jaar rode cijfers overhandigt?
Is Wilhelmsson al genoemd? Zag die op het EK ook weer voorbij rennenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
dat jussi kujala nog niet genoemd is
Dat is een beetje onze Wagner Love?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij is wel vriendjes met Zlatan , dus zo slecht is die mss nog nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Is Wilhelmsson al genoemd? Zag die op het EK ook weer voorbij rennen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef vincerusso het volgende:
[..]
In die wedstrijd tegen Lyon is me niks verdachts opgevallen. In dit geval lijkt er wel sprake van omkoping.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:47 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.catenaccio.nl/(...)wederom-in-opspraak/
lol een keeper die een paar keer heel opzichtig mis grijpt ....quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:55 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
In die wedstrijd tegen Lyon is me niks verdachts opgevallen. In dit geval lijkt er wel sprake van omkoping.
Zo, die is goed verkapt gedaan zeg, nee echt heel erg clever bedacht!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:55 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
In die wedstrijd tegen Lyon is me niks verdachts opgevallen. In dit geval lijkt er wel sprake van omkoping.
ok is goedquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:55 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Misschien stijgt de hitte naar je hoofd, ouwe opperjood, maar er is geen sprake van humor in mijn post.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, die is goed verkapt gedaan zeg, nee echt heel erg clever bedacht!
Rotterdamse "humor".
nee, dat zeg ik dus alquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:57 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Misschien stijgt de hitte naar je hoofd, ouwe opperjood, maar er is geen sprake van humor in mijn post.
Wederom? Wanneer nog meer dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:47 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.catenaccio.nl/(...)wederom-in-opspraak/
Sjezus... Er zijn dus kennelijk nog steeds mensen die in dat fabeltje geloven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |