quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
Krijgt iedereen trouwens je sollicitatie te zien, achter de schermen?Want dan had ik misschien wat minder prive info moeten delen...
Jij bent nu al een aanwinstquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk vervelende gebeurtenis, schrijf er een boek over dan heb je een bestseller.
Wel slecht voor je met dit weer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
Godverdomme wat is een koude douche toch kankerlekker.
Vooral die laatste 20 seconde dat je het warme water compleet dichtdraait en je naar adem moet happen.
Nou, dat denk ik ook ja. Boeken over mij gaan sowieso als warme broodjes.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk vervelende gebeurtenis, schrijf er een boek over dan heb je een bestseller.
Met dit weer extreem heet douchen juist. In de badkamer even afzien, tot je die sauna uitstapt de koude 'buitenlucht' in. Allememaggies, wat kan je dan ineens 'lekker koel' slapen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
Godverdomme wat is een koude douche toch kankerlekker.
Vooral die laatste 20 seconde dat je het warme water compleet dichtdraait en je naar adem moet happen.
Ben ik ook wel voorquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeer snel broeder. Ik lust wel een koud biertje.
Goed idee, even één pakken.
Link?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dagelijkse Schoonheden #4 vind ik wel een goed topic in KPD
Dat KPD is echt een tegenvaller. Tijdje terug een keer aangevraagd, staat helemaal niks in joh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dagelijkse Schoonheden #4 vind ik wel een goed topic in KPD
http://forum.fok.nl/topic/1793297/1/50#110636061quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Link?(ben lui, net hard gewerkt voor solli)
Klopt ja.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat KPD is echt een tegenvaller. Tijdje terug een keer aangevraagd, staat helemaal niks in joh.
Ja een stel lelijke trollen die naaktfoto's posten.
idd, of rukkende mannen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat KPD is echt een tegenvaller. Tijdje terug een keer aangevraagd, staat helemaal niks in joh.
Tot kwart voor 11 gewerkt en volgens mij 20 liter vocht verloren. Geloof me, had het even nodig.quote:
MissMessyquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, wie zijn kloon is ditquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Ik kom net aan in Brussel, het enige dat ik in mijn koelkast heb is luchtquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeer snel broeder. Ik lust wel een koud biertje.
Goed idee, even één pakken.
Op bezoek bij HMF ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kom net aan in Brussel, het enige dat ik in mijn koelkast heb is lucht
Kan ook nog wel even durenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
Nog steeds geen ontvangst bevestiging gehad..
Ik ook tot 11 in de koeling waar het ongeveer 10 graden is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot kwart voor 11 gewerkt en volgens mij 20 liter vocht verloren. Geloof me, had het even nodig.
Daar ben ik veel te oud voor johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |