werk thuis dan heb je nergens last vanquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:15 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis.
Morgen pak ik wel weer gewoon de trein naar werk. Scheelt weer slome Duitsers voor me op de wegen waar je niet kunt inhalen.
Dat doe ik vrijdag weerquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
werk thuis dan heb je nergens last van
Ik om 15.30quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:06 schreef Bos81 het volgende:
Stelletje workaholics Ik was al om 15.00 uur thuis
Het was een vluggertje vandaag?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik om 15.30.
Eindelijk eens vroeg afgewerkt deze week.
quote:
Poesquote:
Zoiets ja.quote:
kusjonsquote:
Oh bluh. Extra kusjons voor jou dan, om je te kalmerenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kusjons![]()
![]()
ik moet straks naar therapieeerst keer en ik ben KEI nerveus
thnxquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh bluh. Extra kusjons voor jou dan, om je te kalmeren![]()
Komt wel goedquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
thnxen ik weet niet eens precies waar het is en nieuwe dingen en zenuwen en dadelijk kan ik het niet vinden en en en en en
ja. ik heb het adres, mar het is in de polder in een boerderij ofzo en er stonden blijkbaar meerdere daar. en dan zal je zien dat ik bij t verkeerde ben, en oei oei oei en ai ai ai.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt wel goed. Adres vantevoren nog even opzoeken, en verder alles gewoon ervaren, uiteindelijk zul je zien dat het waarschijnlijk best meevalt
.
Toekquote:
ah, hehe kloptquote:
Heb er stuk of 6 en is idd bikkelen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:32 schreef Solique het volgende:
[..]
ah, hehe klopt
Wel minder dat je nu meer vrienden nodig hebt om echt verder te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |