Klopt. Hij voert zelf geen zak uit en heeft de werksfeer al grondig weten te verzieken. Maar wel overal kritiek op leveren. Terwijl het werk dat ie doet nog door een aap gedaan zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:40 schreef Tropanzia het volgende:
Irritant zo'n manager.
zelf de hele dag op het luie gat zitten, en jullie in de gaten houden en maar commentaar leveren.
Big brother uitnodigen op die gast z'n wc.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:41 schreef Hiddendoe het volgende:
Volgens mij kun je er niks tegen doen; of die manager jullie in de gaten houdt door er zelf bij te komen staan of via een camera maakt niet veel uit, denk ik.
Nee, dit mag dus niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:44 schreef Zeitgeist het volgende:
het is wellicht niet netjes en behoorlijk paranoia, maar je weet aan de andere kant dat die camera's er hangen dus schending van privacy is het volgens mij niet.
ja nu wetjes he.quote:
Rinus niet op zijn woord geloven.quote:
Liegen om iemand zwart te maken!quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Rinus niet op zijn woord geloven.
jij zegt dat ik hem niet op z'n woord geloof, dat is een leugen, een hersenspinsel, iets wat je dus zelf hebt bedacht maar wat geen waarheid is.quote:
Noem eens een manager die niet de hele dag op zijn luie gat zit. Die gasten doen niets anders dan vanachter een bureau de zakken vullen. En ze krijgen er vaak nog een bonus bovenop ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:40 schreef Tropanzia het volgende:
Irritant zo'n manager.
zelf de hele dag op het luie gat zitten, en jullie in de gaten houden en maar commentaar leveren.
Trollquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:53 schreef Devv het volgende:
[..]
Noem eens een manager die niet de hele dag op zijn luie gat zit. Die gasten doen niets anders dan vanachter een bureau de zakken vullen. En ze krijgen er vaak nog een bonus bovenop ook.
op basis van welk bewijs wilde je dat doen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:17 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Gewoon een aangetekende brief sturen namens het personeel waarin je uitlegt dat hij fout zit.
Kopietjes voor jezelf bewaren.
Waarschuwen dat na een volgende overtreding een brief naar het hoofdkantoor en relevante instanties wordt gestuurd.
Op basis van sterke vermoedens + uitlegquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
op basis van welk bewijs wilde je dat doen?
Wel relevant ja. Want ga er maar vanuit dat als het een simpel bijbaantje is, die manager jou er snel uit zal werken.quote:
Het doel is voorkomen van diefstal, niet om zijn medewerkers te controleren. Dat laatste is volgens mij niet toegestaan zonder instemming van de OR/medewerkers.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:59 schreef Mangostine het volgende:
Doel van de camera's lijkt me duidelijk. Dan zou de manager dus moeten overleggen met de OR over gebruik van camerabeelden in de aansturing van zijn personeel. Als er al een OR is in dit bedrijf.
Aangezien het een openbare ruimte is, zie ik niet hoe de privacy van het personeel in het geding zou komen. In een productieomgeving is dat wat anders ja.
Meervoud nog wel, toe maar ...quote:
Het is helemaal geen openbare ruimtequote:Op woensdag 25 juli 2012 11:59 schreef Mangostine het volgende:
Aangezien het een openbare ruimte is, zie ik niet hoe de privacy van het personeel in het geding zou komen. In een productieomgeving is dat wat anders ja.
Ja. En? Een winkel is nog geen openbare ruimte.quote:
En dit klopt dus ook niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:08 schreef Mangostine het volgende:
En vervolgens dient hij het personeel te informeren over het feit dat de camerabeelden gebruikt kunnen worden als volgsysteem. Daar hoeven ze dus niet eens mee in te stemmen, het informeren is voldoende.
Lijkt me van wel, of is er deurbeleid?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja. En? Een winkel is nog geen openbare ruimte.
Sort of. Een winkelier kan eigen winkelregels opstellen en hanteren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:16 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Lijkt me van wel, of is er deurbeleid?
Vraag je je af of een winkelier eigen winkelregels mag opstellen en hanteren?quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:19 schreef Mangostine het volgende:
Ik vraag het me af hoor... volgens mij is het toch echt wel een ruimte waar iedereen zich vrij in kan begeven...
Niet als de winkelier vindt van niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:19 schreef Mangostine het volgende:
Ik vraag het me af hoor... volgens mij is het toch echt wel een ruimte waar iedereen zich vrij in kan begeven...
Dat staat er niet. In die links staat nadrukkelijk dat het gebruik van camera's als volgsysteem van personeel instemming van de OR vereist. Ik weet niet of dit het geval is bij het bedrijf waar ik werk, dus daar moet ik even achteraan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:08 schreef Mangostine het volgende:
Ja, hij kan dus beargumenteren dat er camera's hangen in verband met winkeldiefstal. Dat ze er hangen, daar dient het personeel mee in te stemmen. Knappe jongen die dat weerlegd krijgt denk ik. En vervolgens dient hij het personeel te informeren over het feit dat de camerabeelden gebruikt kunnen worden als volgsysteem. Daar hoeven ze dus niet eens mee in te stemmen, het informeren is voldoende.
en nu artikelquote:
Ja daahaagquote:
ik dacht die ratel je zo opquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja daahaag![]()
Zoek zelf maar, luie donder![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |