haha ok dan, tja ik weet er echt niks van, want zit niet echt in het wereldje natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:11 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Absoluut niet er is in 10 jaar tijd zoveel veranderd het is bijna niet meer tof. Nooit hoeven daten nu wel en dan merk je echt wel dat er veel veranderd is. En de homo is hoog opgeleid heeft veel te besteden en reist graag houd van fashion... en is enorm oppervlakkig
Ik dus niet en val buiten de boot en ergens ben ik er wel blij om!
we zullen het nooit begrijpen denk fax.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef Faxie het volgende:
Tja ik kan me ook niet echt associeren met de meerderheid, dat zorgt misschien ook dat ik iets buiten de boot val, of niet in de grote vijver vis.
Ik associeer mij met niemand, ik sta overal bovenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef Faxie het volgende:
Tja ik kan me ook niet echt associeren met de meerderheid, dat zorgt misschien ook dat ik iets buiten de boot val, of niet in de grote vijver vis.
Tja 100% ben ik niet, maar dat zijn maar weinig mensen...quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
we zullen het nooit begrijpen denk fax.
Denk dat we beide niet echt raar zijn (of noem lelijk ofzo), maar een leuke meid vinden blijkt nog wel een probleem.
Maar hoop nog wel, in mijn geval in ieder geval.
Oh het si zeker losser en alles kan daarin maar zo ben ik dus niet. Is ook niet gek. Terwijl de homo's in de kroeg staan kraak ik hun auto's openquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok dan, tja ik weet er echt niks van, want zit niet echt in het wereldje natuurlijk.
Maar als je zo wel eens op tv ziet van de "homo scene" blabla dan lijkt het losser en makkelijker als meiden en jongens lijkt wel.
Nouja weer wat geleerd
Ergens is het gewoon ook zo veel uitgaan neuken losse contacten hier en daar en dan zijn ze 35 en willen ze pas een echte relatie want dat hebben ze al 15 jaar gemist. Ondertussen ben ik een ex-crimineel die gewoon niet beter kent dan dat. Wel gestopt alleen echt aanpassen kan ik nog steeds niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:21 schreef Faxie het volgende:
Het beeld dat de TV schetst van de homo scene lijkt me niet bepaald realistisch... ze zenden vooral beelden uit die de al bestaande algemene opvatting bevestigen en versterken.
Eeeuh vertel is over "ex-crimineel" als je wil tenminstequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ergens is het gewoon ook zo veel uitgaan neuken losse contacten hier en daar en dan zijn ze 35 en willen ze pas een echte relatie want dat hebben ze al 15 jaar gemist. Ondertussen ben ik een ex-crimineel die gewoon niet beter kent dan dat. Wel gestopt alleen echt aanpassen kan ik nog steeds niet.
Ligt eraan wat je wilt wetenquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
Eeeuh vertel is over "ex-crimineel" als je wil tenminste
allesquote:
Iets met auto'squote:Op woensdag 25 juli 2012 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
alles
Maar kan wel begrijpen als je het niet allemaal zo op een forum wilt zetten.
Vertel maar wat je wil dan
En dit natuurlijk, ik kan wel vragen hoe lang je vast zit, maar je moet zelf vertellen wat je wilt natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:53 schreef kree het volgende:
[..]
alles
Maar kan wel begrijpen als je het niet allemaal zo op een forum wilt zetten.
Vertel maar wat je wil dan
ja alleen nu, anders eigenlijk niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen op het moment? Dat valt nog mee
Blijft ook lastig om open over te zijn. Maar heb nooit echt een baan gehad behalve wat losse baantjes om de schijn op te houden rest van de tijd liep ik te kloten met auto's.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dit natuurlijk, ik kan wel vragen hoe lang je vast zit, maar je moet zelf vertellen wat je wilt natuurlijk.
Nee niet meerquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun jij voor mij een mooie Honda S2000 regelen? Alvast bedankt
hoe oud?quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:08 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ja alleen nu, anders eigenlijk niet.
ben niet knap ben ook niet lelijk, kan er mee door.
maar nu voel ik me gewoon lelijk, beetje zoals vrouwen dat altijd zeggen.
als ze bv een puistje hebben of geen make-up.
voel me lelijk
Wel grappig om te lezen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Blijft ook lastig om open over te zijn. Maar heb nooit echt een baan gehad behalve wat losse baantjes om de schijn op te houden rest van de tijd liep ik te kloten met auto's.
[..]
Nee niet meerMaar vragen mag altijd.
haha volgens mij heb ik ieder geheimpje van mij hier onderhand verteld denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Ayumu2.0 : iedereen heeft geheimpjesJe bent niet de enige
Ja vertel maar monopolyquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Het is altijd verleidelijk daar had ik iets en was ik iets nu ben ik nietsquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
Wel grappig om te lezen.
Maarja je hebt je leven gebeterd inmiddels zo te lezen
Kan niet hoor andere mensen moeten ook werken voor die spullen namelijk.
Ach foutje kan altijd natuurlijk.
Heb je nog wel eens de verleiding om weer terug te vallen in dat oude wereldje?
Dat weet ik inmiddels ook wel. Ben nu op een punt dat ik er niet meer voor schaam.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:19 schreef Monopoly het volgende:
ik ben 30 en manquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
hoe oud?
Stukkie jonger als mij schat ik zo.
En join the club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |