Voor wie dan? En over mijn lijk dat ik zo mezelf zou kledenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dm me alsjeblieft een foto, dat zou een leuk verjaardagscadeau zijn
Voor mezelfquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Voor wie dan? En over mijn lijk dat ik zo mezelf zou kleden
Als ik zo een naga heb ik zelfs het overgrote deel initiatief genomen. Maakt geen fuck uit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Eens, maar je moet geen dingen willen zonder dat je er zelf actie op onderneemt. Als je een afwachtende houding aanneemt kan het gewoon langer duren voordat er iets gebeurt.
jij bent mij?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik zo een naga heb ik zelfs het overgrote deel initiatief genomen. Maakt geen fuck uit.
Vroeger toen ik nog erg afwachtend en verlegen was had ik meer aandacht van vrouwenEn toen zag ik er ook nog eens niet uit.
Ik denk dat ik voor 80-90% zelf het initiatief neem. Ik heb vaak vrij weinig bij vrouwen die mij aanspreken. Ik kies ze liever zelf uit maar het is wel altijd leuk voor je egoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik zo een naga heb ik zelfs het overgrote deel initiatief genomen. Maakt geen fuck uit.
Vroeger toen ik nog erg afwachtend en verlegen was had ik meer aandacht van vrouwenEn toen zag ik er ook nog eens niet uit.
Naja ik kan alleen maar over mijn eigen ervaring oordelen en dat zijn er niet zoveelquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat wel.... maar die ene paar keer dat ze mij aanspreken zijn het echt van die types waar ik niks van moet hebben (dik, dikke laag make-up, net zo'n hoerenmadam enz)quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor 80-90% zelf het initiatief neem. Ik heb vaak vrij weinig bij vrouwen die mij aanspreken. Ik kies ze liever zelf uit maar het is wel altijd leuk voor je ego
Tja en waar moet ik dan dat zelfvertrouwen mbt vrouwen dan vandaan toveren? Niet uit ervaring.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja ik kan alleen maar over mijn eigen ervaring oordelen en dat zijn er niet zoveelmaar ik moet wel zeggen dat ik het aantrekkelijk vind als een man zelfvertrouwen uitstraalt en laat zien dat hij me leuk vindt.
Maar dat is bij iedere vrouw anders natuurlijk. Als ik iemand echt leuk vind laat ik hem echt niet zomaar gaan omdat hij geen initiatief neemt
Ik weet het niet, ik denk dat het meer is dat een man uitstraalt dat hij lekker in zn vel zit en tevreden is met wie hij is. Weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja en waar moet ik dan dat zelfvertrouwen mbt vrouwen dan vandaan toveren? Niet uit ervaring.
Zelfvertrouwen bij andere dingen heb ik maar zat over het algemaan, maar daar heb ik geen fuck aan.
Alleen in het begin nog even aftasten in niet vertrouwde omgeving met nieuwe mensen en zonder alcohol maar anders niet echt meerquote:
Nou ja, dat dusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alleen in het begin nog even aftasten in niet vertrouwde omgeving met nieuwe mensen en zonder alcohol maar anders niet echt meer
Niet in mijn geval. Ik ben aardig tevreden met alles in m'n leven nu, behalve 1 klein dingetjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk dat het meer is dat een man uitstraalt dat hij lekker in zn vel zit en tevreden is met wie hij is. Weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden.
Vraag Firefly om advies. Volgens mij moet je met 200 vrouwen een praatje gaan makenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja en waar moet ik dan dat zelfvertrouwen mbt vrouwen dan vandaan toveren? Niet uit ervaring.
Zelfvertrouwen bij andere dingen heb ik maar zat over het algemaan, maar daar heb ik geen fuck aan.
1 klein dingetjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet in mijn geval. Ik ben aardig tevreden met alles in m'n leven nu, behalve 1 klein dingetje
Firefly alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vraag Firefly om advies. Volgens mij moet je met 200 vrouwen een praatje gaan maken
ach op ieder potje past een dekseltjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt he, 10 jaar aan jezelf werken en ik ga alleen maar harder op m'n bek telkens
Heb al met 300 mannen een praatje gemaakt denk ik en als die hun klep opentrokken oh haaaiiii was ik weer wegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vraag Firefly om advies. Volgens mij moet je met 200 vrouwen een praatje gaan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |