Waarom niet eikel kljo!quote:
Nee dan kan ik nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:41 schreef Solique het volgende:
[..]
oh, ja![]()
Zal anders eens kijken of volgende week zaterdag een optie is.
Als er dan mensen kunnen?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Piepklein blaasje op mijn oogliD. Het jeukt echt supererg. Ik google...
I HAVE CANCER
Ik claim zijn BF3 dogtagsquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mag ik je xbox als je dood gaat?
Ik claim lot alvast voor de therapeutische massage van SB!quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mag ik je xbox als je dood gaat?
Ik hoop dat ze perongeluk je been amputerenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:33 schreef badboynova het volgende:
en 8 aug wordt ik weer aan mijn knie geopereerd (gescheurd meniscus en weer knieband los).
We kunnen beter GAM SC veranderen in the league of extraordinary kneusjes en dan is AQ onze leider![]()
Ik zal het door geven mijn leiderquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze perongeluk je been amputeren
Idd lol..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:32 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb last van mijn jichtgaat lekker hier in de SC
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:11 schreef Altron het volgende:
[..]
Idd lol..
Iedereen heeft hier wel wat volgens mij
met een 90 graden knik erin tochquote:
Mocht iemand die comics hebben heb ik daar ook interessen inquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand tips voor een comic-reader voor de iPad? En waar haal ik die comics vandaan?
Ik wil Batman eens bijlezen (vanaf het begin)
Batman
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:59 schreef Solique het volgende:
Net gebeld, 1 bedrijf heeft afgehaakt omdat ze een junior met meer ervaring zoeken.
Ze zoeken zeker een junior met 10 jaar ervaring of zo.
quote:
dat ligt aan je definitie van junior..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]een junior met ervaring != junior
Natuurlijk hangt het van je definitie van junior af, maar vragen naar een junior met meer ervaring is onzin, junior is per definitie met geen/weinig ervaring, anders ging het wel om een medior of senior!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ligt aan je definitie van junior..
als jij 2 termen hanteert (senior/junior) kan je iemand met 1 jaar ervaring als junior zien...
Tot 2 jaar ervaring zou nog kunnen maar er na zou het meer medior (of bij sommigen senior) gaan heten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]een junior met ervaring != junior
Ik gebruik Comic Viewer op Android, geen idee of die ook op iOS beschikbaar is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:31 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand tips voor een comic-reader voor de iPad? En waar haal ik die comics vandaan?
Ik wil Batman eens bijlezen (vanaf het begin)
Batman
Uhhh ik weet dat op demonoid dagelijks verse comics staan in .cbr formaat... daar haal ik ook mijn wekelijkse portie comics vandaan...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik gebruik Comic Viewer op Android, geen idee of die ook op iOS beschikbaar is.
En als iemand wat Batmans-comics heeft die de moeite waard zijn, ik houd me aanbevolen
beetje doorrijdenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:47 schreef Solique het volgende:
Mag ik mensen slaan![]()
Maak je een afspraak voor een solli op een vestiging vlakbij A'dam, krijg je een bevestiging voor een andere vestiging alsof ik de andere kant van Nederland ga halen in 30 minuten.![]()
Wat is het voor een dag
Dan zou ik een snelheid moeten rijden die mijn auto niet haalt.quote:
verkoop die Lada dan ook, en koop een JSFquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan zou ik een snelheid moeten rijden die mijn auto niet haalt.
Kom ik net wat geld te kort voorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
verkoop die Lada dan ook, en koop een JSF
Jouw auto haalt geen 141.622272 km/u?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan zou ik een snelheid moeten rijden die mijn auto niet haalt.
Waar moet je nu dan heen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Kom ik net wat geld te kort voor
Maar heb wel een update:
Mail terug gehad dat er dan miscommunicatie is geweest en dat ik maar mag aangeven wanneer ik die andere vestiging zou kunnen halen omdat ze geen gesprekken voeren in de vestiging vlakbij A'dam.
Waarom noem je die vestiging dan ook.
Rijswijk, kost ongeveer een uur dus qua tijd valt mee.quote:
148km/u volgens boekje, maar bij 144 komt er weinig beweging meer in de pijlquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jouw auto haalt geen 141.622272 km/u?
Bij 141 kun je gewoon naar elk moment in de tijd rijden die jij wilt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Rijswijk, kost ongeveer een uur dus qua tijd valt mee.
Maar kan niet zomaar 1,5 uur eerder weg van werk zonder het te bespreken door de vele vakanties.
[..]
148km/u volgens boekje, maar bij 144 komt er weinig beweging meer in de pijl
Het gaat mij meer om het punt van een afspraak maken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bij 141 kun je gewoon naar elk moment in de tijd rijden die jij wilt.
Als je een RVS auto hebt, tenminste
heb je wel 1.21 Jiggawatts (of zijn het Gigawatts?) nodigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Bij 141 kun je gewoon naar elk moment in de tijd rijden die jij wilt.
Als je een RVS auto hebt, tenminste
Jigglewattsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:31 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
heb je wel 1.21 Jiggawatts (of zijn het Gigawatts?) nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |