Pics?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoveel lekkere chicks met te weinig of natte kleding bij Walibi
Nog last gehad van bully?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
Heey ! eeumn dingesquote:
Alles goed? wat leuk dat je weer eens langskomt en het is niet eens Zondag !quote:
Mwoah, kan beterquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles goed? wat leuk dat je weer eens langskomt en het is niet eens Zondag !
Das kut met dit weer hoor je buiten in de zon te zitten met een biertje in je hand niet ziek zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, kan beter
Was wat ziekjes. Net nu het lekker weer is
Preciesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Das kut met dit weer hoor je buiten in de zon te zitten met een biertje in je hand niet ziek zijn.
Met een duveltje of een palmpje?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Precies
Gelukkig gaat het nu wel weer beter
Morgen maar schade inhalen
Of juist niet zuivering kan een goed ding zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
Oh boy, ik denk dat ik mijn modschap-kans heb verpest
Karpervissenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
Zou wel grappig zijn, 1 voor 12 mailen.. super uitgebreid over mijn hobbies (cockring steken, katten en karpervissen) en foto's van mijn nudisten vakanties
Karpervissen in Thailand dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
Zou wel grappig zijn, 1 voor 12 mailen.. super uitgebreid over mijn hobbies (cockring steken, katten en karpervissen) en foto's van mijn nudisten vakanties
Da's bluf.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
Met een palmpje in je hand of wat anders?quote:
Cockring steken, defuck geo, defuckquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
Niks in m'n hand, gewoon gedoucht dit keer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met een palmpje in je hand of wat anders?
Dat is het zelfde als ringsteken hoor, maar dan zit je naakt op het paard en wagen en ipv een lans heb heb je een hele grote dildo vastquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Cockring steken, defuck geo, defuck
Oh, dan is het goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is het zelfde als ringsteken hoor, maar dan zit je naakt op het paard en wagen en ipv een lans heb heb je een hele grote dildo vast
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit wat aan gevonden weet je dat, vissen
ff navragen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar dit plaatje is een tijd een hype geweest in ONZ en KLB.
Staat nog steeds een ban op volgens mij
Jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een ban, voor het posten voor een karper-vis-pic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |