Dat zijn meiden die volgens mij, heel minderwaardig over zichzelf denken. Klinkt wel alsof ze hem bijna dankbaar is om bij haar te zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deze vriendin valt alleen maar op Bijlmer-negers. Dat verklaart het.
En idd, een meid die teveel misbruik van zichzelf laat maken. Ze heeft nu een vriend die ook rapper is, vertelde ze tegen me dat ze niet eens van hem verwacht dat hij trouw is, hij krijgt tenslotte zoveel aandacht van andere meiden dat ze wel snapt dat die leuker zijn.
Dus ik: Seriously?Hoezo, hij is toch jouw vriend omdat hij jou de leukste vindt?
Ander referentiekader dus.
Wat voor bier heb jij?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:14 schreef Monopoly het volgende:
Vond ik wel een passende TT voor mijn avond die komen gaat
Ach, en wijn kost ook de wereld niet op evenementen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, heb dat wel eens geprobeerd, maar ook niet lekker.
Ik lust verder qua drank eigenlijk alles, behalve rode wijn en martini, dus keuze genoeg.
mijn maatje weet wel wat....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook niet 1 goede vriend die je in zo'n geval in vertrouwen neemt?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:15 schreef marbasnarf het volgende:
oh mensen... ik verheug me nu al op mn salade (zonder sla, want was bruin en verlept in de winkel) mn kippenpootje en aardappels uit de oven! Rosetje dr bij en lekker bijkomen in de tuin... over half uur kan de oven voorverwarmen
Ik ben gewoon heel lief dat ik dat doequote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:12 schreef SicSicSics het volgende: [..] I don't care!
Hij regelt ze zaakjes maar. [..] Finishing blow.
Zijn man-card, inleveren!
![]()
Hoe is het met je tuin? Heb je er nog in gewerkt de laatste tijd?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:15 schreef marbasnarf het volgende:
oh mensen... ik verheug me nu al op mn salade (zonder sla, want was bruin en verlept in de winkel) mn kippenpootje en aardappels uit de oven! Rosetje dr bij en lekker bijkomen in de tuin... over half uur kan de oven voorverwarmen
Dat klopt. Ik zou het alleen niet accepteren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben gewoon heel lief dat ik dat doe![]()
Want anders?quote:Hij moet verplicht mee van mij, 1 keer in het jaar
Ik ben blij voor hem!quote:Maar heb nu een vriendin gevonden die musicals ook leuk vind, dus hij is er vanaf
Ik ga na het eten ook even lekker fietsenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:16 schreef Skv het volgende:
Ik ga na mn werk 10km fietsen en dan met een fles wijn op mn pens in het park liggen roken.
Die heeft ook geen smaak.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog niets, ik heb voor de jongedame Heineken Oud Bruin gehaald, dat vind ze lekker.
Welke jongedame?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog niets, ik heb voor de jongedame Heineken Oud Bruin gehaald, dat vind ze lekker.
Klasgenote van me.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:18 schreef Monedita het volgende:
[..]
Welke jongedame?
Oud bruin is idd heel lekker
Wat lompquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik had vannacht dus kapsalon gehaad, met een extra bakje knoflooksaus en extra bakje sambal/rode saus.
Nu had ik lekker gesmuld, en ik wil alles weg gooien, maar de 2 bakjes met sauzen vielen op de grond, en ik kreeg alle rode saus over mijn toch al hete lichaam heen
Nu zit mijn favoriete korte broek vol met rode vlekken
jep! alle aarde is weg, heb plantjes in de bakkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe is het met je tuin? Heb je er nog in gewerkt de laatste tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |