Ik lig nu even, vanmorgen even korte broeken geshopt voor Rob en daarna gewandeld met kyra. Dus nu even uurtje in de tuin, maar ik drijf hier wegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eindelijk ja! Vanmorgen lekker in de tuin gezeten, nu staat de zon er vol op, dus dat is me ietsje te warm.
Maar jeej.
Ook niet 1 goede vriend die je in zo'n geval in vertrouwen neemt?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
klopt dan ben ik ook verdrietig, maar dan wordt het alsnog niet besproken onder vrienden.....
ik was ook "ooit" one of the guys... was soms best irritant, zeker als ze met zn alleen een meisje gingen staan versieren. Uiteindelijk ging ik meedoen en dan was t wel weer tof dat ik uiteindelijk de chick hadquote:
Het is ook allemaal zo lastig he als je maar 1 hand vrij hebtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van het scrollen van de pagina? heel erg
Dat is nog extremer dan ik dacht. Die vriendin van mij die denkt dat een man die rustig een week of twee of drie niks laat horen, wel serieus is omdat hij dat zegt als ze wel een keer bij elkaar zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het er amper met haar over, maar als ik dan hoor "ja, hij belde of ik 300 euro kan overmaken naar hem omdat hij een boete moet betalen en vast zit ( en dit is er nog een die meevalt) ", dan zeg ik wel tegen haar dat ze gewoon gebruikt wordt en dat geld niet over moet maken.
Ik kan haar smaak in mannen niet veranderen, ik kan alleen proberen duidelijk te maken wanneer iets niet normaal is. Het referentiekader van zulke meiden is ook heel anders.
zo erg zijn wij dan weer nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik was ook "ooit" one of the guys... was soms best irritant, zeker als ze met zn alleen een meisje gingen staan versieren. Uiteindelijk ging ik meedoen en dan was t wel weer tof dat ik uiteindelijk de chick had
Vanavond pizza denk ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lig nu even, vanmorgen even korte broeken geshopt voor Rob en daarna gewandeld met kyra. Dus nu even uurtje in de tuin, maar ik drijf hier weg
En
Goed plan welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
De mijne gelukkig niet!
Gewoon de pizza al in de oven gooien voor hij thuiskomt!
Holy shit! Dezelfde fietsen en kleren voor hém kopen. Good God girl!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik lig nu even, vanmorgen even korte broeken geshopt voor Rob en daarna gewandeld met kyra. Dus nu even uurtje in de tuin, maar ik drijf hier weg
En
Mij bejaard noemenquote:
Het is nu namiddag, lekker weertje, tijd voor een koud biertjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh
Ik hou van bier
Hmmmm ik heb lekker 24 flesjes Kronenbourg koud staan
Verleiding is groot..... Heeeeeel groot
Waarom gaan mensen met zijn allen 1 meisje versieren?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik was ook "ooit" one of the guys... was soms best irritant, zeker als ze met zn alleen een meisje gingen staan versieren. Uiteindelijk ging ik meedoen en dan was t wel weer tof dat ik uiteindelijk de chick had
En de visjes?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanavond pizza denk ik. Of meloen... Of beide
.
M'n aquarium is volledig ingericht nu, trouwens. De usteriana moet wel echt flink gaan groeien nog
. Ik kreeg planten van meer dan 80 cm
. Dat past in bijna geen enkele bak. Dus ik heb de bladeren eraf gesloopt
.
Dan ligt dat ook gewoon aan de vrouw in kwestie, als je meteen met iemand in bed duikt heb ik ook geen medelijden met hoe een man je daarna behandelt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Voor mannen is het ook pas serieus als ze die chick een tijd onder je arm zien. Alles wat 1x voorbij komt zijn ze sowieso de week erna alweer vergeten!
vanwege het wedstrijd gehalte...?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen met zijn allen 1 meisje versieren?
Ook niet als ze het zwoel drinkt?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:05 schreef Skv het volgende:
Vrouwen die bier drinken.
Nouja, ik kan het wel hebben. Maar het ziet er niet uit. Period.
Wat weer jij er nou van tampondouwerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
Misschien helpt het om eerst speciaalbiertjes te gaan drinken, Kluts. Die zijn vaak vele malen lekkerder dan evenementenbier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2012 16:10:52 ]
Okay dat wist ik niet, bespreek je het dan met niemand?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
klopt dan ben ik ook verdrietig, maar dan wordt het alsnog niet besproken onder vrienden.....
evenementbier is net water.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
Misschien helpt het om eerst speciaalbiertjes te gaan drinken, Kluts. Die zijn vaak vele malen lekkerder dan evenementenbier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |