Ook niet als ze het zwoel drinkt?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:05 schreef Skv het volgende:
Vrouwen die bier drinken.
Nouja, ik kan het wel hebben. Maar het ziet er niet uit. Period.
Wat weer jij er nou van tampondouwerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
Misschien helpt het om eerst speciaalbiertjes te gaan drinken, Kluts. Die zijn vaak vele malen lekkerder dan evenementenbier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2012 16:10:52 ]
Okay dat wist ik niet, bespreek je het dan met niemand?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
klopt dan ben ik ook verdrietig, maar dan wordt het alsnog niet besproken onder vrienden.....
evenementbier is net water.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
Misschien helpt het om eerst speciaalbiertjes te gaan drinken, Kluts. Die zijn vaak vele malen lekkerder dan evenementenbier.
Nog een kleine anderhalve week wachten he. Aquarium draait net een kleine week. Ik weet wel dat ik er Rasbora galaxy/heilige pareldanio's in wilquote:
Met zijn allen op dezelfde chick en er een wedstrijd van maken, je kan elkaar zo makkelijk cockblockenquote:
3 korte broeken gekocht jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Holy shit! Dezelfde fietsen en kleren voor hém kopen. Good God girl!
Speciaalbiertjesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
Dan moet jij misschien Dr. Love spelenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:07 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
nou een vriend wel, maar ze zijn nu al 2 maanden ofzo aan t aankloten maar er gebeurd niks!
om moedeloos van te worden
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat weer jij er nou van tampondouwerGenoeg, stoertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nee. Dat bestaat niet. Met zo'n gore biersnor en boeren enzo.quote:
Zet de emmers maar vast klaarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Speciaalbiertjes![]()
binnenkort gaan we met onze vriendengroep een 3 gangen diner doen gebaseerd op La trappe biertjes
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Genoeg, stoertje.
[spoiler] Hoi mop. [/img]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik was ook "ooit" one of the guys... was soms best irritant, zeker als ze met zn alleen een meisje gingen staan versieren. Uiteindelijk ging ik meedoen en dan was t wel weer tof dat ik uiteindelijk de chick had
Deze vriendin valt alleen maar op Bijlmer-negers. Dat verklaart het.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:08 schreef Monedita het volgende:
[..]
Dat is nog extremer dan ik dacht. Die vriendin van mij die denkt dat een man die rustig een week of twee of drie niks laat horen, wel serieus is omdat hij dat zegt als ze wel een keer bij elkaar zijn.![]()
Die vriendin van jou klinkt nog een slag erger, zo een goed mens die een zwak heeft voor echte schoften. Daar zal jij weinig aan kunnen doen
Ben benieuwd naar de foto's danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een kleine anderhalve week wachten he. Aquarium draait net een kleine week. Ik weet wel dat ik er Rasbora galaxy/heilige pareldanio's in wil. Naast het kogeltje.
Is geen beweging in te krijgen vanuit ons gezien, t is bizar. want iedereen ziet het zitten tussen hunquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef Monedita het volgende:
[..]
Dan moet jij misschien Dr. Love spelen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef Monedita het volgende:
[..]
Dan moet jij misschien Dr. Love spelen
I don't care!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
3 korte broeken gekocht ja
Mijn man werkt 7 dagen in de weekwanneer heeft hij tijd om te shoppen?
Finishing blow.quote:Ben allang blij dat hij zaterdag meekan naar wicked
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Dat bestaat niet. Met zo'n gore biersnor en boeren enzo..
Ja, of niet danquote:
Komt goedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de foto's dan
Mwah, heb dat wel eens geprobeerd, maar ook niet lekker.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
ja dat kan niet he, loop je helemaal achterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |