Dat zal het zijn.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ik op een pony vlieg...
ben benieuwd wie zo held is die hem dan in zijn gespierde sterretje durft te pakkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:27 schreef Ferdii het volgende:
Hari moet zijn bek dicht houden en zeepjes rapen in de cel
-dat is nou ook weer niet nodig, zoveel gescheldquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:11 schreef Yi-Long het volgende:
... bij ons, kritische Nederlanders, waarom slaat hij dan niet gewoon zijn grote vriend Holleeder in een coma...!? DAN zouden we hem en Estelle toch wel gewoon in onze armen sluiten als vriend van het volk!?
Zou het O.M. hem nu trouwens een dealtje aanbieden m.b.t. eventueel bewijs tegen Holleeder, in ruil voor eventuele strafvermindering...!?
Misschien werkt hij stiekum al jaren undercover, en mept hij nu rijke bobo's in elkaar om het vertrouwen te winnen van Willem!
Ok, maybe moet dit naar het 'Truth' gedeelte!
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:01 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
-dat is nou ook weer niet nodig, zoveel gescheld-
Als je ballen hebt zeg je dat recht in z'n gezicht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:40 schreef Kirov het volgende:
Hij kan zichzelf beter op hangen als hij zich geliefd wil maken.
Meh, ik hou mijn ballen liever intactquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als je ballen hebt zeg je dat recht in z'n gezicht.
Durft hij niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:09 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik zou hem wel tof vinden als hij een potje vecht met overeem.
Die heeft wel een dikke kop zegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:09 schreef Plantagehouder het volgende:
ah ons trollertje is gearriveerdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:26 schreef bananenjong het volgende:
Badr Hari is gewoon een ongelofelijk baas, wat maakt het nou uit dat hij zich soms laat gaan? Hij is gewoon een echte vechter en dat laat hij merken.
Mensen die gaan zeuren over zijn gedrag zijn gewoon kleinzerig.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:09 schreef Plantagehouder het volgende:
Het is een geweldige vechter, alleen het karakter van een klapjostiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:34 schreef Antwoordapparaat het volgende:
Badr Hari is technisch gezien een uitstekende vechter en had veel potentie, helaas laat zijn ego daar weer aan zijn lot over.
[..]Overeem beest.
neejquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah ons trollertje is gearriveerd. Vond het al lang duren.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:09 schreef Plantagehouder het volgende:
Maybe moet dit naar het 'Onz' gedeelte!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:11 schreef Yi-Long het volgende:
Ja man, want holleeder is vijand van het volk. Het gewone volk moet doodsbang zijn voor die manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:11 schreef Yi-Long het volgende:
... bij ons, kritische Nederlanders, waarom slaat hij dan niet gewoon zijn grote vriend Holleeder in een coma...!? DAN zouden we hem en Estelle toch wel gewoon in onze armen sluiten als vriend van het volk!?
Zou het O.M. hem nu trouwens een dealtje aanbieden m.b.t. eventueel bewijs tegen Holleeder, in ruil voor eventuele strafvermindering...!?
Misschien werkt hij stiekum al jaren undercover, en mept hij nu rijke bobo's in elkaar om het vertrouwen te winnen van Willem!
Maybe moet TS een permban krijgen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maybe moet dit naar het 'Onz' gedeelte!
De gemiddelde mocro op straat is een groter gevaar voor de blanke medemens dan Holleeder dat isquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja man, want holleeder is vijand van het volk. Het gewone volk moet doodsbang zijn voor die man
Een potje vechten is heel wat anders dan een wedstrijd op kickboks-regels. In een MMA-setting denk ik serieus dat Badr Hari echt bijna geen kans heeft.quote:
Denk het ook.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:40 schreef Ludd het volgende:
[..]
Een potje vechten is heel wat anders dan een wedstrijd op kickboks-regels. In een MMA-setting denk ik serieus dat Badr Hari echt bijna geen kans heeft.
Ik vind het jammer dat dat MMA-gevecht er nooit gekomen is.
Vrijwel zeker, Overeem met 2 heavyweight mma titels gaat echt niet verliezen van Badr Hari. Alhoewel Bad harry wel potentie bezit.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De gemiddelde mocro op straat is een groter gevaar voor de blanke medemens dan Holleeder dat is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |