ja!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:21 schreef trovey het volgende:
Letterbakken...is dat weer helemaal in of zo?
Ik ga nooit in herhalingquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja!
en ik loop lekker mee met de hype![]()
![]()
maar dan wel gerommelmarkte hoor, anders is de sport van het bij elkaar zoeken eraf...
ik had gewoon "open nieuw deel" gedingest maar toen deed ie stomquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:46 schreef Claudia_x het volgende:
Hola, ik was je kwijt omdat je er geen reeks van hebt gemaakt! Heel leuk, die knopjes! Ik houd van zulke details.
ooooh des te leuker!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:40 schreef mrien het volgende:
Mignonne, heb je misschien belang bij een bak vol letterbak spulletjes? Van mijn bak van vroeger
kofferbakverkoop uit Overschie komen deze vandaan. Een paar komen uit de oude letterbak van mijn eigen oma en ik heb er twee uit de kringloop hier.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:02 schreef Yesse het volgende:
Waar had je eigenlijk die leuke ijzeren beestjes vandaan? Ik heb geprobeerd te zoeken maar ik faalWas dat gewoon toeval 2e hands?
Oh wat gaaf! Zelf had ik stiekem niet eens gehoord van kofferbakverkopen tot dit topic. (ik begin me steeds meer te beseffen dat er nog een hele wereld voor me open moet gaan) dus gelijk even gegoogled!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
kofferbakverkoop uit Overschie komen deze vandaan. Een paar komen uit de oude letterbak van mijn eigen oma en ik heb er twee uit de kringloop hier.
Groenig !quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:45 schreef mignonne het volgende:
t is haske leuk!
Er schijnt iedere eerste zondag van de maand ook een grote te zijn in Hoek van Holland en vast door het hele land heen wel meer van dit soort dingen.
Stiemie!! Rommelmarkt in een bejaardenhuis/verzorgingshuis omgdat klinkt als een schatkamer
![]()
waar vind ik die rommelmarkten?
Ik heb net kleurstaaltjes gehaald voor de kast...
ben benieuwd welke het wordt, ik heb nog even geen idee
[ afbeelding ]
het blauw-blauw
[ afbeelding ]
Het blauwgroenigeietsigs
[ afbeelding ]
het groenige
Ja die is mooi hè?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:19 schreef debuurvrouw het volgende:
De onderste. Middelste rij de meest rechtse. Da's kastengroenoh pardon, vier rijen. De een na laatste rij dus.
Mooi dat is lekker dichtbij, eens even opzoeken waar/hoe/watquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:45 schreef mignonne het volgende:
t is haske leuk!
Er schijnt iedere eerste zondag van de maand ook een grote te zijn in Hoek van Holland en vast door het hele land heen wel meer van dit soort dingen.
Zelf denk ik dat het met baby blauw wel mee zal vallen. Het is wel echt blauw-blauw haha. Als je het ergens mee wilt combineren kun je ook het staaltje bij die spullen houden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:42 schreef mignonne het volgende:
Zoooo...
De staaltjes die door de selectie zijn gekomen van B....
[ afbeelding ]
mijn voorkeur gaat uit naar de onderste, en anders de bovenste. Zijn voorkeur gaat uit naar de een-na-onderste. Kortom HELP![]()
ik vind die te licht en ben bang dat het al snel babyblauw wordt dan. Hij vindt die andere te donker. Sidenote, de kamer zal vrij licht zijn verder.
Kofferbakverkoop in HvH is laatste zondag vd maand.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mooi dat is lekker dichtbij, eens even opzoeken waar/hoe/wat
is dat zo?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Lak die letterbak goed, maar laat de kids en niet mee spelen. Dat grijs is loodstof, en zwaar giftig
Er hebben loden letters ingezeten, uit de tijd dat daar nog drukwerk mee werd gemaakt. Daarom heten ze letterbakkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
is dat zo?
Je bedoelt die zwartige gehavende? Het leek eerlijk gezegd meer op lak of beits of vernis of iets in die geest. En waarom hebben die andere drie letterbakken dat dan niet? en waar is het voor? pure interesse overigens!
Ik was van plan om die zwartige in de tuin te hangen ofzo omdat ie niet zo mooi meer is.
Nee, niet gaan poetsen, dan maak je het los en gaat het in de lucht zweven, dan adem je het nog in.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:46 schreef mignonne het volgende:
Oh zo, ja ik weet wat een letterbak is en waar ze voor gebruikt werdenEn dat lood giftig is, is me ook niet vreemd
ik dacht dat jij expliciet doelde op de zwarte kleur van die ene bak. Dat dat een soort lood-iets was. Maar je bedoelt dus gewoon de bakken in het algemeen. Hoe dan ook, ik zal ze straks nog eens goed schoonmaken en kijken wat we er verder mee doen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, niet gaan poetsen, dan maak je het los en gaat het in de lucht zweven, dan adem je het nog in.
Vast zetten met lak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |